"Руби Похоронное бюр"
یا چیمیشد اگر که خوب بود، ولی مامانه بابا بود باباعه مامان بود🗿
منظورت اینه مثلا مونانو بد بود و جیزارف خوب؟ این خودش رسما یه ای یو جدا میشه و اگر این اتفاق میوفتاد نائل احتمالا یه غارتگر میشد و اره هیچوقتم با انجین نسبتی نداشت یا مثلا ککیو هم دخترش نبود☝️🏼
"Руби Похоронное бюр"
قول میدم براش شوهر خوبی باشم
به پسرش کاری نداشته باش اونم هیچی ازت نمیخواد😭
"Руби Похоронное бюр"
بعد دیگه عام نمیدونم
دیگه دیگه نمیدونم چیزی جا انداختم یا سوال بود بپرسی_
"Руби Похоронное бюр"
به پسرش کاری نداشته باش اونم هیچی ازت نمیخواد😭
وا با پسرش چیکاردارم
"Руби Похоронное бюр"
کلاغ خواهر نمیخواد
بخدا میاد همتونو به سرپرستی میگیره😭😭😭