eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
انباری کتابخانه
از #شما:
توی پیام بعدی می‌فرستم. ____ اگه بخوام ظهور رو اسم نبرم، 1. خانه‌ای در مشهد و نجف می‌داشتم:). 2. باهوش و پرتلاش‌تر می‌بودم. 3. خستگی‌ناپذیر می‌بودم. ____ از کسانی که به شرایط موجود( هر چیزی که هست) قانع و راضی باشن و برای بهتر شدنش، تلاشی نکنن بدم میاد. و افراد مخالف این دسته، محبوب‌ترینم هستن. ____ راستش نمی‌دونم به خاطرم نمیاد؛ غالبا دارم به افرادی که در حوزه‌ی تخصصی‌ام یا به طور کلی دانش، پیش‌روی می‌کنن، غبطه می‌خورم. لذا باید از اون‌ها پرسید من نمی‌تونم در خصوص این احساس نظری داشته باشم:)). ____ اوف خیلی. کیدراما می‌بینم زیاااااد. درام، هیجانی، اکشن و کمدی ژانر موردعلاقه‌امه. در حال حاضر شرافت رو خیلی پیشنهاد می‌کنم که در حال پخش هم هست و عالیه واقعا. هستی ما هم به خاطر نی‌نی‌اش😁دارم می‌بینم. قبلش پروبونو یا وکیل مردم رو دیده بودم که خیلییی خیلییی عالی بود، واقعا حض کردم. یکی از بهترین‌ها که به شددتتتتتتتتت در قلبم جای گرفت، خانواده‌ی تایفون هست که بی‌نظیر بود، جدا بی‌نظیر. دکتر رمانتیک هر سه فصلش توی قلبمه، هپینس، وینچنزو، سقوط بر روی تو از قدیمی‌هایی هستن که تکراری نمیشن برام:)). و خب لیست طولانیه واقعا😂😂.
انباری کتابخانه
توی پیام بعدی می‌فرستم. ____ اگه بخوام ظهور رو اسم نبرم، 1. خانه‌ای در مشهد و نجف می‌داشتم:). 2. باه
خیلی گشتم توی گالری‌ام، چند مورد هم اومد جلوم. ولی خب این عکس برنده شد. چون هنوز باورم نمیشه اون سفر رویایی تموم شده.
انباری کتابخانه
توی پیام بعدی می‌فرستم. ____ اگه بخوام ظهور رو اسم نبرم، 1. خانه‌ای در مشهد و نجف می‌داشتم:). 2. باه
دور از جون. ـــــ احساس خوبیه و ای کاش بودم😂. ـــــ متولد و ساکن قمم، پدر و مادرم هم متولد قم بودن ولی پدر و مادرهاشون به شهرهای مختلف ایران برمی‌گردن:)). ـــــ هارمهر( @Chocolate2005 ) رو که همه‌اتون می‌شناسین:)، مابقی رو بعضی وقت‌ها فور می‌زنم. ــــ خودم نیاز دارم یکی بیاد من رو نصیحت کنه داداش چی می‌گی😂💔. معذلک، درس بخون، خیلی درس بخون. مهارت یاد بگیر. ــــ فقط خود دانشگاه قم تفکیکه، مابقی دانشگاه‌های دولتی مثل دانشگاه ما و پردیس فارابی دانشگاه تهران و غیرانتفاعی و آزاد همه مختلطن. ـــــ خیلی زیاد و این وحشتناکه. حدودا شش هفت ساعت. ـــــ من کی باشم نظر بدم، خدا اون بالا نشسته ما رو به این امر توصیه کرده دیگه مابقی‌اش گردن خودمونه.
اون روز از رفیقم پرسیدم؛ 1. به نظرت توی کدوم بازه‌ی سنی می‌تونستی بیشترین درک رو از جنگ داشته باشی؟ 2. در کدوم بازه‌ی سنی می‌تونستی نقش مفیدتری داشته باشی؟ 3. در کدوم بازه‌ی سنی می‌تونستی خدمت بیشتری به نظام و در راستای پیروزی جنگ بکنی؟ حالا شما هم اگه دوست دارین به این سه تا پرسش پاسخ بدین. https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ep4c3g&btn=ناشناس.ریوجی
مورد آخر بخش 1 رو خوب اومدی👌🏻. در خصوص بخش 3 هم نظرت قابل تامله.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
در خصوص پرسش جایگزینی که مطرح کردی هم می‌شه به نتایج مطلوبی رسید. چون صرفا یه دسته‌ای از مسؤلیت‌ها در بازه‌های سنی خاصی موجودیت پیدا می‌کنن، این سوال رو پرسیده بودم.