eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه سکانس ساده و خودمونی، So comfy. *یه تشکر هم می‌کنیم از ایتا بابت سفت و محکم وایسادن پای ارسال فایل حداکثر تا پنج مگ که پنج خط دیالوگ هم معلوم نیست توی ویدئو، ممنون.
نخست وزیر، نخست وزیر، نخست وزیر... این کارها چی بود دیگه🤌؟
سریالی که به رفیقام گفته بودم وقتی یکی‌امون مرد و اگه همه‌امون زنده موندیم بیایین توی هشتاد سالگی ببینیمش، بهترین سریال سال شد، مرسی.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دِ آخه~
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاهزاده‌ای که سیلی‌خورش، ملس بود.
انباری کتابخانه
دِ آخه~
ولی قسمت ده»»»»»»» نه قسمت قبلی. همه چیز باکیفیت‌ترین بود. از اکت تک به تکشون، بزرگ و کوچیک، حض بردم. چقدر خوب بود این قسمت؛ کاش مثلا این قسمت ده‌تا بود. پسر، بی‌نظیر بود، بی‌نظیر.
انباری کتابخانه
فعلا نه😕
به نظر من که والا دکتر رمانتیک، چندین برابر کد تروما، باکیفیت و عالیه. از همه لحاظ هم عرض می‌کنم خدمتت. و این به این خاطر نیست که سه فصل داره، نه، شما حتی تک قسمت هم از دکتر رمانتیک ببینی، متوجه انسجام و پختگی و لول بالای سریالش می‌شی. این البته به این معنی نیست که کد تروما، خیلی سطحیه‌ها، نه بلکه دکتر رمانتیک مشکلش اینه از هرچی دیدی و ببینی، سطحش بالاتره و کسی نیست در حدش😂🤌. آره خلاصه. ــــــــــــ چرا چرا خیلی درگیر بودم شرمنده‌اتون، البته شماها هم بی‌کار نشینین. بزنین ناشناس رو بترکونین😂😂. ـــــــ یکتا، واقعا شاهکار بود. من موش رو ندیدم ولی این‌قدر همه دیدن و گفتن کل ماجرا رو تقریبا خبر دارم😂😂. به روش خودش باید یه چیزی رو پاک کنی(=؟
انباری کتابخانه
به نظر من که والا دکتر رمانتیک، چندین برابر کد تروما، باکیفیت و عالیه. از همه لحاظ هم عرض می‌کنم خدم
چیز بگو، دشمن سلطنتی من فکر کنم منظورته. دیشب و امشب دو قسمت اومد. نام‌جون و دوست دختر لی دو هیون(اسم خودش رو یادم نمیاد😐😂) کاپل اصلی‌اش هستن. خیلیییییییی هم تعریف می‌کنن، ان شاءالله یکم سرم خلوت‌تر بشه، می‌بینمش این‌جا باهم صحبت می‌کنیم درباره‌اش😔😂. ایان تیم و بارو مووی، ترجمه می‌ذارن، منتها یکی توی بله‌ست اون یکی سروش. توی سروش چنل‌های ادیت و خبر خیلی هستن من ندارم حقیقتا چیزی، ببخشید. ــــــــــــ آفرین، قصدش رو دارم. خوب می‌دونم تایپ خودمه، ممنون از ممبر عزیز با این شناخت عالی👌🏻😂. ــــــــــــــ چی بگم والا، اعصابم از بابای ملکه خیلی خورده. علی ای حال یه چهارتا فحش بهش بدیم تا ببینیم با نخست وزیر باید چی‌کار کنیم؟
ای بابا قبلا حداقل توی این بحث‌ها شرکت می‌کردین😔.
انباری کتابخانه
شاهزاده‌ای که سیلی‌خورش، ملس بود. #PerfectCrown #Kdrama
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه ادیت فوق‌العاده قشنگ از سریالی که این چند هفته حالمون رو خوب کرد با این اواس‌تی یکتاش. برای تجربه‌ی بهتر، گوشی‌اتون رو بچرخونین:).