ولی واقعا از خوبیای دانشگاه اینه که ریلکس و بدون هیچ گونه استرس با گوشی کار میکنیم چت میکنیم مطلب های دیگه میخونیم😂🤌🏻
قشنگ بعد سه چهار سال کیدرامر بودن میدونم سه قسمت پایانی سریال رو باید باهم ببینم برنامه ریزی میکنم قشنگ یجوری که بشه سه قسمت رو باهم دید🗿🗿
بس که شیر تو شبر میشه اوضاع اون سه قسمت 🗿🗿
#Kdrama
انباری کتابخانه
از #شما :
حق میگی، حق میگی، کیلو کیلو حق میگی😂😂🤦🏽♂🤦🏽♂
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چراش پیش من لاموجود🤷🏽♂🤷🏽♂
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یا فاطمه الزهرا 😂😂 نه والا ما اصلا تهرانی نیستیم که حالا سمپادش درس خونده باشیم و مکانیک شریف😂😂😂😂💔💔💔
مهندسی انرژی میخونم صنعتی قم بزرگوار ان شاءالله ارشد شریف رو تجربه میکنیم😅
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
از یک و نیم تا هفت و نیم کلاس بودم، کلنم نیم ساعت استراحت داد استاد
الانم شامو نصفه خورده با چن تا از هم اتاقیام تو اتوبوسیم بریم سینما از طرف دانشگاه🗿
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خب
فیلم تموم شد
درمورد حضرت معصومه بود، من خودم کم دلم میخواست برم قم و دلم تنگ شده بود برا وطنم این فیلمم دیدم اصن ی حالی ام🚶
دلم برا حرم تنگ شد:)