*اون لحظه هایی که وقتی در کنار همیم و از ته دل میخندیم، برام جزو بهترین لحظه هاست:)..
أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَيْكُمْ يَٰبَنِىٓ ءَادَمَ أَن لَّا تَعْبُدُوا۟ ٱلشَّيْطَٰنَ ۖ إِنَّهُۥ لَكُمْ عَدُوٌّۭ مُّبِينٌۭ﴿٦٠﴾
آیا با شما عهد نکردم ای فرزندان آدم که شیطان را نپرستید، که او برای شما دشمن آشکاری است؟
يٰسٓ : آیه ۶۰
*آدما تنها موجوداتی هستن که میتونن باهاتون بد ترین رفتار رو داشته باشن:
ذوقتو کور کنن،
دلتو بشکنن،
اونقدری که اونا برای تو با ارزش و مهمن تو برای اونا مهم نباشی،
سر چیزای کوچیک سرزنشت کنن،
به علایقت اهمیت ندن،
و...