رهبر انقلاب: از دانشآموزان بپرسید رونالدو را میشناسند یا مرحوم کاظمیآشتیانی!
▪️کودک از عمق جان با افتخارات کشور آشنا شود
امام خامنهای در دیدار معلمان:
🔹ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی شود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت کند، یک انسان با هویت ساخته شود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا کند.
🔹از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا شود؛ این چیزی است که امروز وجود ندارد. اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند، شما بین بچههای مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد جوان داشت میشناسند و چند درصد رونالدو را میشناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟
🔹این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته علمی را، گذشته سیاسی را، گذشته بینالمللی را بشناسند.
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠ما میخواهیم علم با اخلاق پیش برود. دانشگاه همچنان که مرکز علم است، مرکز دین و معنویّت هم باشد. متخرّجِ دانشگاههای کشور، مثل متخرّجِ حوزههای علمیه، دیندار بیرون بیاید. ۱۳۷۶/۰۶/۱۹
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | ترتیبی بدهید که رتبههای بالای کنکور بیایند دنبال معلمی
🔺 گزیده بیانات رهبر انقلاب در #دیدار_معلمان
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
🔰 روحیه مقاومت اکسیر علاج مشکلات کشور است؛ این روحیه باید از بچگی از نوجوانی در ما نهادینه شود
☀️ امام خامنهای(مدظلهالعالی):
🔸 بچهها ارزش مقاوم بودن را بفهمند. مقاوم یعنی چه؟ یعنی در مقابل باجگیری عقبنشینی نمیکنند، در مقابل حمله به خودشان نمیلرزند، در مقابل زورگویی کوتاه نمیآیند، اکسیر علاج مشکلات کشور این است؛ احساس مقاومت، روحیهی مقاومت، باید یک ملت بتواند در مقابل زورگوییها مقاومت بکند این را باید یاد بگیریم از بچگی از نوجوانی این باید در ما نهادینه بشود. ۱۴۰۱/۲/۲۱
#دیدار_معلمان
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
30.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در #دیدار_معلمان
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
🔰کاری کنید که کودک ازعمق جان با افتخارات کشور آشنا شود
🔸رهبرانقلاب: ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود.
📌 ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
🌺 #خطبه 🌺
◽️ضرورت آمادگى براى جهاد
💠 #امیرالمومنین_علی_علیه_السلام
✅ و لَعَمْرِي مَا عَلَيَّ مِنْ قِتَالِ مَنْ خَالَفَ الْحَقَّ وَ خَابَطَ الْغَيَّ مِنْ إِدْهَانٍ وَ لَا إِيهَانٍ. فَاتَّقُوا اللَّهَ عِبَادَ اللَّهِ وَ فِرُّوا إِلَى اللَّهِ مِنَ اللَّهِ وَ امْضُوا فِي الَّذِي نَهَجَهُ لَكُمْ وَ قُومُوا بِمَا عَصَبَهُ بِكُمْ، فَعَلِيٌّ ضَامِنٌ لِفَلْجِكُمْ آجِلًا إِنْ لَمْ تُمْنَحُوهُ عَاجِلًا.
🔻سوگند به جان خودم، در مبارزه با مخالفان حق، و آنان كه در گمراهى و فساد غوطه ورند، يك لحظه مدارا و سستى نمى كنم. پس اى بندگان خدا از خدا بترسيد و از خدا، به سوى خدا فرار كنيد، و از راهى كه براى شما گشوده برويد، و وظايف و مقرّراتى كه براى شما تعيين كرده به پا داريد. اگر چنين باشيد، على ضامن پيروزى شما در آينده مى باشد، گرچه هم اكنون به دست نياوريد.
📚 #نهج_البلاغه #خطبه24
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
13880922_6169_128k.mp3
1.32M
🔹 تبلیغ باید جریان ساز باشد، تبلیغ باید گفتمان ساز باشد، تبلیغ باید فضا ایجاد کند؛ گفتمان ایجاد کند.
◾️بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون
۱۳۸۸/۰۹/۲۲
#گفتمانسازی_و_جریانسازی
#برنامهریزی
#امام_خامنهای
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای(مدظلهالعالی)
—————————
🇮🇷مجموعهی فرهنگی سنگر🇮🇷
🇮🇷سنگر جنگ نرم🇮🇷
🇮🇷سنگر سردار دلها🇮🇷
14010221_42705_16k.mp3
5.03M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
#صوت_کامل
#امام_خامنهای
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
13900713_3555_128k.mp3
2.81M
🔹 تأثیرگذاری فکر شما و کاری که کردید و راه نوئی که پیدا کردید، پیشنهادی که به نظرتان رسیده، تأثیرگذاریاش فقط این نیست که این فوراً به دستگاه اجرائی منتقل بشود و فوراً یک ترجمهی عملیاتی بشود و اجرائی و عملیاتی شود؛ نه، این تنها تأثیر نیست.
◾️بیانات در دیدار جمعی از نخبگان و برگزیدگان علمی
۱۳۹۰/۰۷/۱۳
#گفتمانسازی_و_جریانسازی
#فضاسازی
#امام_خامنهای
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
ÏäÈÇáÇíäÈÇÔíãßåãÍíØÏÇäÔÌæÆìÊÕãíãÓÇÒìæÝÊãÇäÓÇÒìßäÏموسیقی.mp3
1.36M
🔹دنبال این باشیم که محیط دانشجوئی تصمیمسازی کند؛ یعنی گفتمانسازی کنید. ببینید بنده وقتی مسئلهی نهضت نرمافزاری را خواستم مطرح کنم، قبل از همه تو دانشگاه با دانشجوها مطرح کردم.
◾️بیانات در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاههای شیراز
۱۳۸۷/۰۲/۱۴
#گفتمانسازی_و_جریانسازی
#تصمیمسازی
#امام_خامنهای
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️فطریه همسر سید
🔷 س ۵۹۱۶: شخصی غیر سید که تا الآن اشتباهاً سهم فطریه همسر سیده خود را به صندوق فطریه سادات می انداخته، الآن چه وظیفه ای دارد؟
✅ ج: اگر فطریه را به سید داده کفایت نمی کند و باید مجدداً پرداخت کند.
📕 منبع: leader.ir
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️قضای نماز عید فطر
🔷 س ۵۹۲۰: وقت نماز عید فطر چه زمانی است و آیا اگر در وقت خوانده نشود قضا دارد؟
✅ ج: وقت آن از طلوع خورشید تا اذان ظهر است و اگر در این وقت خوانده نشود، قضا ندارد.
📕منبع: leader.ir
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️فطریه سید
🔷 س ۵۹۱۷: بنده سید هستم و همسرم سید نیستند. می خواستم بدانم زکات فطریه همسرم را جزو فطریه سادات باید پرداخت نمایم یا جزو فطریه غیر سادات؟
✅ ج: در فطریه، سرپرست ملاک است؛ اگر سرپرست سید باشد می تواند هم به سید و هم به غیر سید زکات فطره را بدهد.
📕 منبع: leader.ir
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️نماز عید در عصر غیبت
🔷 س ۵۹۱۸: نماز عید فطر و قربان و نماز جمعه، از کدام نوع از واجبات است؟
✅ ج: در عصر حاضر نماز عید فطر و قربان مستحب است، ولی نماز جمعه واجب تخییری است، یعنی مکلف مخیّر بین نماز جمعه و نماز ظهر است.
📕منبع: leader.ir
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️ اقتدا به امام جماعت در حال رفتن به رکوع
🔷 س ۵۹۲۱: آیا هنگامی که امام جماعت در حال خم شدن برای رکوع است اما به حد رکوع نرسیده، می توان اقتدا کرد؟
✅ ج: در رکعت اول و دوم اشکال ندارد، ولی در رکعت سوم و چهارم، احتیاط این است که صبر کرده و در رکوع اقتدا کند.
#احکام_نماز_جماعت
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️تکرار نماز عید فطر
🔷 س ۵۹۱۹: آیا می توان نماز عید فطر را در دو مکان امامت کرد؟
✅ ج: جواز تکرار نماز جماعت به خاطر مأمومین دیگر در نماز عید محل اشکال است.
📕 منبع: leader.ir
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷
‼️ نماز در ملک شراکتی
🔷 کسی که با دیگری در ملکی شریک است درصورتی که سهم هر یک از دیگری جدا نباشد، نمی تواند بدون رضایت شریک خود در آن ملک نماز بخواند.
📕منبع: رساله نماز و روزه، مسأله ۱۰۴
.
💠🌸🍃🌺🍃🌸💠
💠بایستی کاری کنیم که دانشآموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
☀️#امام_خامنهای
—————————
🇮🇷@SANGAR_1🇮🇷
🇮🇷@SANGAR_5🇮🇷