سارا و اردك.
یادم اومد من چند سال پیش طلسم شدگان رو دیدم و اینا رو پیدا کردم، فیض ببرید.
سارا و اردك.
آیا کسی دقت کرده که الفو شبیه دابیعه؟ -مامانسالادی.
ذره ای شباهت بین این دو تا موجود کیوت نیمیباضد.🙏🏽
-پیام ناشناس📫-
سلام خوبی؟
ازکجا داری فیلم هاتو میبینی؟
~
سلام شما خوبی.
آبشار جاذبه رو از فیلیمو میبینم دوبله اش خیلیی باحاله و هری پاتر رو از نکست مووی که چون فقط با اینترنت همراه اولم بالا میاد فعلا نمیبینم.🙇🏽♀
-پیام ناشناس📫-
اسم کانال سارا و اردکه ولی چرا همش هری پاتر میزاری؟
~
عا خب ببین سارا و اردک فیلم مورد علاقه بچگیامه که هنوزم میبینمش و هری پاتر هم واقعا خیلی خفنه نمیشه نگذارم.💔
با این ها اشنایی کامل دارم و دلم میخواد دوباره از زیاد خوردنشون مریض بشم و دل درد بگیرم.😭