#ناشناس
درکات نمیکنم من عاشق کای هستم راستش عاشقانههاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟
~•~•~•~•~•~•~•~
هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~
اره اره بگو
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
~
خیلی موهاش رفته توی چشمش. من به جاش دارم اذیت میشم~
میخواستم برم فصل دوم جواهر بخش ای رو ببینم بعد فهمیدم هیچی از فصل اول یادم نیست🤣🤣