eitaa logo
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
13.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
855 ویدیو
33 فایل
💠 تمدن نوین اسلامی، تقدیر حتمی و قریب جهان است 💠 🔶🔹 محمد علی شکوهیان‌راد - پژوهشگر و نویسنده حوزه‌ی مطالعات سایبرنتیک - پژوهشگر ارشد آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران وب‌سایت: www.shokoohian.ir آپارات: www.aparat.com/shokoohianrad
مشاهده در ایتا
دانلود
«یک نکته این است که این کسانی که در خیابان، فساد و تخریب می‌کنند؛ همگی یک حکم ندارند. بعضی از آنها جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان ناشی از ملاحظه‌ی فلان برنامه‌ی اینترنتی آنها را به خیابان می‌کشد. هیجانی و احساساتی هستند. آنها را احساسات و هیجان به خیابان می‌کشد که باید به آنها تفهیم کرد در اشتباه هستند.» ❇️ امام خامنه‌ای، ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ه.ش 🔶🔹 پی‌نوشت می‌توان موضوع نوجوان و جوانی که بابت ارتباط با فضای سایبر ولنگار و تحت سیطره‌ی دشمن، هیجانی و احساسی شده را به‌خوبی درک کرد. اما با اساتید دانشگاهی و عضو هیئت علمی که تخصص خودشان حوزه‌ی اطلاعات، فضای سایبر ‌و هوش مصنوعی است ولی آتش بیار معرکه شده‌اند چه باید کرد؟ امثال شریفی زارچی که نه فقط در بلوای این روزهای دانشگاه صنعتی شریف، بلکه در ناآرامی سایر دانشگاه‌ها به‌دلیل نقش لیدری، جداً مقصر هستند؛ چگونه باید قضاوت شوند؟! ✴️ درباره‌ی نقش لیدرهای دانشگاهی در فتنه‌ی اخیر، خواهم نوشت. ⬅️ فعلاً همین‌قدر عرض کنم که بررسی کنید نقش محوری این فرد را در ایجاد کنترل اجتماعی که به بهانه‌ی کرونا، توسط ستاد کرونا تلاش شد بر جامعه حاکم شود. سازنده‌ی برنامه‌ی ماسک که مورد تقدیر سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت‼️ چه ارتباطی میان پیاده‌نظام سازمان بهداشت جهانی در فتنه‌ی کرونا با فتنه‌ی اخیر وجود دارد⁉️ ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
1.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید دشمن برای دانشگاه برنامه‌ریزی کرده است 🏷 گزیده‌ی بیانات امام انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح. 🗓 ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ه.ش 🔶🔹 پی‌نوشت چه‌کسانی در دانشگاه‌ها، خواسته یا ناخواسته به لیدرهای برنامه‌‌ی دشمن تبدیل شده‌اند؟ 📚 مطالعه کنید: https://eitaa.com/SHRChannel/1004 ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
«یک نکته این است که این کسانی که در خیابان، فساد و تخریب می‌کنند؛ همگی یک حکم ندارند. بعضی از آنها ج
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 و باز هم، این دانشجوی جوان مؤمن انقلابی است که در میدان فتنه ایستاده و فضای غبارآلود را می‌کند. ✴️ فتنه‌ای که برخی اساتید نادان و بی‌بصیرت در دانشگاه صنعتی شریف رقم زدند و موجب وهن به نظام، تخریب و توهین فضای دانشگاه و عقب ماندن مسأله‌ی بسیار مهم آموزش دانشجویان شدند. به‌عنوان یک دانشگاهی که در امور مختلفی نظیر: 1️⃣ عدم توجه به مدیریت بومی فضای سایبر؛ 2️⃣ عدم بروز رسانی منظومه‌ی دانش کشور توسط وزارت علوم؛ 3️⃣ انتقاد به عملکرد ستاد کرونا؛ 4️⃣ انتقاد به تصمیمات ستاد کرونا؛ 5️⃣ انتقاد به اعمال کنترل‌های سایبرنتیک و هوشمند بر جامعه و انسان (تکینگی تکنولوژی)؛ و ... سال‌ها است در میدان مطالبه و انتقاد هستم، به‌خوبی تفاوت اعتراض معقول و مستند را از اغتشاش و آشوب می‌شناسم. ⭕️ آنچه امروز امثال دکتر شریفی زارچی به‌عنوان هیئت علمی صنعتی شریف به‌پا کرده‌اند، هیچ شباهتی به اعتراض ندارد. این ماجرا، سراسر همراهی با برنامه‌ی دشمن است. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
8.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید 💢 علت تلاش گسترده‌ی غرب برای طراحی و برنامه‌ریزی انواع جنگ و آشوب علیه ایران 1⃣ بخش یکم مگر انقلاب اسلامی، چه جایگاهی در جهان دارد که این میزان از دشمنی علیه آن وجود دارد؟ 💠 برشی از سی و هفتمین قسمت برنامه‌ی گام دوم؛ 🗓 مهر ۱۴۰۱ ه.ش؛ 📺 شبکه‌ی نور سیمای ملی 🌐 مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل برنامه: https://www.aparat.com/v/u8k1v ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید 💢 علت تلاش گسترده‌ی غرب برای طراحی و برنامه‌ریزی انواع جنگ و آشوب علیه ایران 2⃣ بخش دوم جایگاه جهانی انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی گام دوم. 🔶 دوگانه‌ی اسلام در برابر استکبار 🔶 💠 برشی از سی و هفتمین قسمت برنامه‌ی گام دوم؛ 🗓 مهر ۱۴۰۱ ه.ش؛ 📺 شبکه‌ی نور سیمای ملی 🌐 مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل برنامه: https://www.aparat.com/v/u8k1v ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید 💢 علت تلاش گسترده‌ی غرب برای طراحی و برنامه‌ریزی انواع جنگ و آشوب علیه ایران 3⃣ بخش سوم طرح مفهوم در مقابل مفهوم : 🔶🔹 از سال ۱۳۷۰، امام جامعه مفهوم نظم نوین جهانی را شدیداً مردود و دشمن اصلی تمدن اسلامی معرفی کرده‌اند❗️ 💠 برشی از سی و هفتمین قسمت برنامه‌ی گام دوم؛ 🗓 مهر ۱۴۰۱ ه.ش؛ 📺 شبکه‌ی نور سیمای ملی 🌐 مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل برنامه: https://www.aparat.com/v/u8k1v ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
💢 بازی خوردن، مثل آب خوردن ❇️ یقیناً و مستند باور دارم که دشمن «روی زمین» به‌طور کامل از انقلاب اسلامی شکست خورده و هیچ راهی برای کسب برتری و خروج از شکست قطعی ندارد. ✴️ پس چه می‌کند؟ تدوین استراتژی جایگزین❗️ برای جبران شکست روی زمین، بازی را به نقطه‌ی قوت خود که همزمان بزرگترین نقطه ضعف ما است سوق داده: 🔸 کاش کمی ساز و کار کنترل انسان از طریق جریان اطلاعات (سایبرنتیک) برای دوستان جبهه‌ی انقلاب شناخته شده بود. آن وقت بود که پیش از اقدام عجولانه در اخذ موضع و نشان دادن واکنش، نیت پشت‌پرده‌ی دشمن را کشف می‌کردیم و بازی‌اش را خنثی. ⭕️ یکی از تاکتیک‌های ساده، اما همیشگی دشمن مقابل ما؛ حاشیه‌سازی است. ⬅️ هر وقت اتفاق خوب، نویدبخشی و امیدآفرینی رخ داده؛ دشمن با یک موضوع فرعی، اکثر رسانه‌های انقلابی را به حاشیه سرگرم کرده و رسماً مثل آب خوردن بازی داده تا نهایتا اثر آن رخداد مهم دیده نشود. 🔹 نمونه‌ها را ببینید: 1⃣ ایجاد دو قطبی اصلاح‌طلب و اصولگرا برای دیده نشدن تقابل انقلابی و غیر انقلابی؛ 2⃣ دو قطبی مخالف و موافق واکسن برای حاشیه رفتن اصل طرح کرونا که توسط برخی عزیزان انقلابی مطرح شده بود؛ 3⃣ حاشیه‌سازی با فوت مهسا امینی برای زدن حماسه‌ی عظیم و بی بدیل اربعین؛ 4⃣ پررنگ شدن خطای فاحش رسانه ملی در نمایش بدن فلان زن، برای به حاشیه رفتن بیانات فوق‌العاده مهم و راهبردی امام جامعه مورخ ۱۱ مهر؛ از این دست موارد بسیار است و موارد فوق صرف نمونه است. 💠 ما باید دقت کنیم، باید نیت دشمن را بشناسیم و سپس اقدام کنیم. 🔶🔹 در حوزه‌ی رسانه باید شطرنج بازی کرد که کاملاً منطقی، آینده‌شناسانه و موقعیت‌محور است؛ نه پوکر که عموما بر شانس و قمار بنا شده. مطالعه‌ی یادداشت فوق در پایگاه خبری عصر هامون: http://www.asrehamoon.ir/interview/151905/ ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508