eitaa logo
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
13.1هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
703 ویدیو
26 فایل
💠 تمدن نوین اسلامی، تقدیر حتمی و قریب جهان است 💠 🔶🔹 محمد علی شکوهیان‌راد - پژوهشگر و نویسنده حوزه‌ی مطالعات سایبرنتیک - پژوهشگر ارشد آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران وب‌سایت: www.shokoohian.ir آپارات: www.aparat.com/shokoohianrad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید 🔴 بسیار مهم‼️ 🔶🔹 توضیحات جناب شکوهیان‌راد در خصوص سوءاستفاده از صحبت‌های جناب مهدی افراز توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ چرا اسرائیل به چنین عملیات‌های شناختی در ایام نیاز دارد؟ 2️⃣ اصل صحبت‌های آقای افراز در جلسه‌ی مباحثه‌ی «عطش انتقام» چه بود؟ 3️⃣ بخشی از مطالب تکمیلی که در جلسه، حول محاسبه‌گری بیان شده است: 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/3838 4️⃣ عملیات‌های وعده‌ی صادق، بهترین سند عینی برای اثبات توان نظامی ایران نسبت به حذف اسرائیل؛ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
موضوع نشست: «شناخت فضای سایبر» 🎙 ارائه دهنده: مهندس محمدعلی شکوهیان راد ✍️ دبیر: حجت الاسلام دکتر حمید محسنی 🗓 زمان: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ساعت ۱۸ 📌 مکان: مجمع عالی حکمت اسلامی ♻️ کارگروه علوم شناختی و هوش مصنوعی - مجمع عالی حکمت اسلامی با همکاری کارگروه فلسفه سایبر - آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران نشست به‌صورت حضوری و مجازی https://b2n.ir/shenakhti 🌐 http://cysp.ut.ac.ir 🆔 @ut_cyber
💢 سرلشکر باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه‌ی رسمی ویراستی، اشاره کرده است که مردم از تصمیم ستاد کل برای انجام عملیات وعده‌ی صادق۳ کرده‌اند. ❇️ چه برداشتی می‌کنید؟ 1️⃣ ستاد کل نیروهای مسلح، همانند وعده‌ی صادق۲ که آماده‌ی اقدام بود، الان نیز آماده‌ی اجرای وعده‌ی صادق۳ است؛ 2️⃣ موانعی از سمت سیاسی‌ها وجود دارد که همانگونه که اجرای وعده‌ی صادق۲ را به تعویق انداخت (طبق اعتراف آقای پزشکیان که منتظر آتش‌بس بودند اما آمریکا به دولت دروغ گفت!) اکنون وعده‌ی صادق۳ را به تعویق انداخته است؛ 3️⃣ مطالبات مردمی، تسهیل‌گر و زمینه‌ساز اجرای عملیات وعده‌ی صادق۳ است! ⭕️ کسانی که مردم را بابت مطالبه‌گری سرزنش کرده و بی‌بصیرت و هیجان‌زده می‌خوانند، کلاهشان را بالاتر بگذارند ... 💠 این صفحه‌ی رسمی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح است که سیگنال درخواست مطالبات مردمی را داده است! ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🔶🔹 هسته‌ی فناوری شناختی و دانش سایبرنتیک اندیشکده فناوری نرم دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: 📌 دوره‌ی علمی تخصصی «تکامل سایبرنتیک، فضای سایبر و مدیریت شناخت» 👤 مدرسان دوره: 🔹 مهندس علی رمضانی - مدیر هسته فناوری شناختی و دانش سایبرنتیک 🔸 مهندس محمد علی شکوهیان‌راد - دبیر هسته فناوری شناختی و دانش سایبرنتیک 🔴 امروز، هشتم آذرماه، دومین هفته از دوره با موضوعات: 🔻 هوش مصنوعی: از مفهوم‌شناسی تا مصداق‌شناسی 🔻 سایبرنتیکِ شناخت: الگوریتم‌سازی محاسباتی 🗓 یکم، هشتم و بیست و دوم آذرماه ۱۴۰۳ 🕰 ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰ 📍 مکان: دانشگاه امام صادق (ع) ✅جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 09360707657 در پیام‌رسان بله یا ایتا مراجعه نمایید. اینستاگرام اندیشکده : softtechisu@ 🌐 💠 کانال جامع اندیشکده فناوری نرم 🆔 @softtechisu ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
🔰 نشست سیاسی برخط «اهمّیّت تحولات منطقه از منظر تمدنی» از سلسله نشست‌های سیاسی نبرد مرگ و زندگی 🌷جن
DTE_Life-and-Death-Battle_E01.mp3
27.18M
📚 پرونده ویژه 📢 بشنوید 💠 سلسله‌نشست‌های تبیینی نبرد مرگ و زندگی 🔶🔹 جلسه‌ی یکم) هویت تمدنی ما: مرگ و زندگی برای چه کسی؟ 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ ماهیت‌شناسی انقلاب اسلامی؛ 2️⃣ نظریه‌ی ولایت‌فقیه، سومین الگوی حکمرانی در قرن معاصر؛ 3️⃣ روندپژوهی نظریه‌ی ولایت‌فقیه؛ 4️⃣ طرح‌ریزی تاریخی تدوین نظریه‌ی ولایت‌فقیه؛ 5️⃣ نسبت‌شناسی جمهوری اسلامی ایران با نظریه‌ی ولایت‌فقیه؛ 6️⃣ توضیحاتی پیرامون گام یکم و دوم انقلاب اسلامی؛ 7️⃣ تمدن نوین اسلامی، غایت انقلاب اسلامی؛ ❇️ این سلسله‌نشست به همت مؤسسه‌ی آموزش عالی حوزوی مجتده امین اصفهان، در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار شده است. 💠 لینک ثابت 🌐 https://shokoohian.ir/life-and-death-battle/ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
🔰 جنگ جهانی چهارم؛ ریشه‌های نبرد مرگ و زندگی از سلسله نشست‌های تبیینی نبرد مرگ و زندگی 🌷محمد علی شک
DTE_Life-and-Death-Battle_E02.mp3
24.25M
📚 پرونده ویژه 📢 بشنوید 💠 سلسله‌نشست‌های تبیینی نبرد مرگ و زندگی 🔶🔹 جلسه‌ی دوم) جنگ جهانی چهارم: ریشه‌های نبرد مرگ و زندگی 💢 محورهای موضوعی 1️⃣ مروری بر نظم‌های جهانی سابق؛ 2️⃣ مروری بر جنگ‌های جهانی؛ 3️⃣ نسبت‌شناسی جنگ‌های جهانی و تشکیل اسرائیل؛ 4️⃣ معرفی جنگ جهانی چهارم؛ 5️⃣ تشریح جبهه‌بندی طرفین جنگ جهانی چهارم؛ 6️⃣ بازخوانی نظرات اندیشمندان و متفکران یهودی، غربی و شرقی در حوزه‌ی مطالعات تمدنی نسبت به ماهیت و سرنوشت انقلاب اسلامی؛ 7️⃣ نقش جمهوری اسلامی ایران در تعریف نظم جدید جهان مبتنی بر تمدن نوین اسلامی؛ ❇️ این سلسله‌نشست به همت مؤسسه‌ی آموزش عالی حوزوی مجتده امین اصفهان، در آذرماه ۱۴۰۳ برگزار شده است. 💠 لینک ثابت 🌐 https://shokoohian.ir/life-and-death-battle/ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🔴 یک‌ جمله و بس: ⭕️ میدان اصلی جنگ، اذهان است نه زمین ... نگذارید با مطالب جهت‌دار، شکست را در ذهن بپذیرید، قبل از آنکه به شما حتی روی زمین حمله‌ای شده باشد! ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
✅هسته حکمرانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می کند 🌀سلسله درسگفتارهای حکمرانی 🔺درسگفتار دوم: ⏹درآمدی بر حکمرانی سایبرنتیکی 🔘 الگوی حکمرانی مبتنی بر سابرنتیک(1) 🎙ارائه‌دهنده: 👤مهندس محمدعلی شکوهیان‌راد 📆 زمان: یکشنبه 11 آذر 1403 ⏰ ساعت: 15 تا 17 🔗 لینک ورود به جلسه مجازی: 🌐 dte.bz/hkm آدرس: قم، پردیسان، انتهای خیابان دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه 3، سالن کوثر 🔗لینک ثبت نام جهت دریافت گواهی: 🌐events.isca.ac.ir/sama/1399 🔘 مهلت ثبت نام: یکشنبه 11 آذر | ساعت 15 ☎️ پیشتیبانی دریافت گواهی: 02531156868 🔘 کانال پشتیبانی و آموزش دریافت گواهی: https://eitaa.com/events_isca ⬅️ پژوهشگاه را در فضای مجازی دنبال کنید 🌐 https://takl.ink/Isca.ac.ir
🔻آقای خسروپناه! دوران رهایی‌ست! 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسه‌ای برای دانش‌آموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانش‌آموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحراف‌های جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگی‌های اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااین‌حال، این نوجوانان غوطه‌ور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسأله‌های درونی‌شان را با او در میان بگذارند. یکی از دانش‌آموزان می‌گفت مبتلا به خودارضایی است و‌ مشاور رسمی آموزش‌وپرورش به او گفته هفته‌ای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفت‌ها و انحراف‌ها آنچنان بود که علاج ریشه‌ای و ساختاری می‌طلبید. [دوم]. برای گفتگو با دانش‌آموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه می‌گفتم در ذهن‌ها جا نمی‌گرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانش‌آموزان کنارم آمد و گفت فقط می‌خواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست می‌گفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسنده‌ای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است. [سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکش‌ها و تضادها به مدرسه‌ها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل می‌کرد، به‌شدت از سوی همکلاسی‌هایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسی‌های او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادری‌بودن او و عقاید دینی و انقلابی‌اش را به دستاویزی برای بایکوت‌کردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایه‌ها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانه‌های افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی می‌کرد و می‌گفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بی‌خاصیّت و بی‌کفایت هستند؟! [چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم می‌گذشتم. صدای بلند فحاشی‌های ناموسیِ بسیار رکیک دانش‌آموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه می‌خواهند می‌گویند و یکبار هم که معاون مدرسه می‌خواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوان‌سالاری و شبکه‌های اجتماعیِ غربی و بی‌عملی نهادهای فرهنگی، همه‌وهمه، هویّت را بر باد داده‌اند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی می‌کنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست. [پنجم]. حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندی‌ست که به منتقدان کارنامۀ شورا می‌تازد و آنها را بی‌اطلاع و غیرمیدانی و بی‌ادب می‌خواند و به دفاع از شورا می‌پردازد. دیگران را نمی‌دانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّت‌های محسوس، از واقعیّت‌های کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّت‌های فرسوده‌شده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایه‌سالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابی‌هایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانه‌های شبه‌مذهبی که مدرسه نام گرفته‌اند ببرم. همین که انقلابی‌ها، فرزندان‌شان را از مدرسه‌های دولتی جدا کرده‌اند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آن‌قدر از واقعیّت‌های جامعه احساس خطر کرده‌اند که برای خود، کلونی‌های آموزشی ساخته‌اند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کرده‌اند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمی‌شناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بی‌کفایت و ضعیف‌النفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرت‌طلبی، خدایی می‌کند و آرمان‌ها، در دهۀ شصت جا مانده‌اند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
📚 مطالعه کنید 📝 چند کلامی با هم‌جبهه‌ای‌های عزیز ❇️ جبهه، پدیده‌ای است که از مفهوم تا کارکرد عینی امتداد دارد. شاید بارها در ادبیات روزانه از جبهه گفتیم و می‌گوییم اما کمتر به سبک و سیاق آن توجه عمیق نمودیم. 💢 این چند روز که گوشه و کنار پر است از اخبار ضد و نقیض در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، تحولات منطقه، اقتصادی و ... دوباره فکر می‌کنم چقدر مفهوم و کارکرد جبهه را درک و بر اساس آن اقدام کردیم؟! 🔴 چرا فضا به‌گونه‌ای شده که اطلاعات افراد حتی در حیطه‌ی تخصصی خودشان هم آلوده شده و صحیح نیست؟! 📗 سال گذشته بود که در کتاب «آسیب‌شناسی جامع فضای سایبر»، مفهوم جبهه را از منظر امام امت بررسی و فرایند چهارگانه‌ی فرد، تشکل، جبهه و جریان را ترسیم کردیم (ص ۱۴۹) 💠 در اصل جبهه، حلقه‌ی اتصال تشکل و جریان است و کار اصلی جبهه، جریان‌سازی است. ⭕️ پس اگر جبهه‌های ما در جریانات شناختی گم می‌شوند، حداقل یک جای کار می‌لنگد. 🔶🔹 نقشه‌ی اطلاعات - عملیات انقلاب اسلامی را که مرور می‌کنم، می‌بینم باید جبهه‌های مختلفی برای اهداف مختلف، در کنار یکدیگر به صورت منسجم و هماهنگ، مکمل باشند تا یک جریان اصلیِ جهانی برای تمدن نوین اسلامی حاصل شود. 🔻 امروز چقدر شبیه این نقشه‌ی فرماندهی هستیم؟! بخش چشمگیری از فعالان انقلاب که حتی هنوز به تشکل هم بدل نشده‌اند و فردی کار می‌کنند، دچار این آسیب هستند که کاملاً غوطه‌ور در موضوعات روزمره، به این سو و آن سو می‌روند. ⬅️ یک روز از فرهنگ می‌گویند، فردا حقوقی حرف می‌زنند، روز بعد آرایش محتوایی‌شان نظامی و دفاعی است، پس از آن در مقام تحلیلگر اقتصادی‌اند، سپس فرقه‌شناس می‌شوند، روز دیگری به ۱۱۳ و ۱۱۴ گرای امنیتی می‌دهند و ... اما در نهایت هیچ‌کدام هم نیستند چون تمحض ندارند. ❌ برای دشمن جریان انقلاب، چه بهتر از سردرگمی دغدغه‌مندانِ کنشگر جبهه‌های انقلاب؟ 🌐 جای ما در نقشه‌ی اطلاعات - عملیات انقلاب کجاست که اگر گرانی شد، اگر حجاب آسیب دید، اگر فتنه شد، اگر داعش بازگشت و ... ما همان «» خودمان را نگه داریم و مثل برگ خزان در باد سرگردان نباشیم؟! 🔶🔹 ورود به هر موضوعی باید: 1⃣ اولاً بر اساس یک ریشه‌ی موضوعی مشخص باشد (منظرگاه علمی)؛ 2⃣ ثانیاً به حسب ضرورت، نه اینکه الزاماً هر چه رخ داد، درباره‌ی آن بنویسیم با این فرض که «نباید از موضوع جا بمانیم»؛ 💠 برادران، خواهران! هرکس کار خود را مهم‌ترین کار بداند تا ریخت‌شناسی جبهه‌ی انقلاب به‌هم نخورد. ⭕️ خاصتا در این ایامی که تاریخ انسان، بی‌مانندترین منازعه‌ی شناختی خود را علیه جبهه‌ی حق نظاره می‌کند. 🗓 ۱۱ آذر ۱۴۰۳ ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
♦️ تغییر محاسبات با تغییر مفـاهیم! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 تا چشم کار می‌کند خسارت‌های تعلل دیده می‌شود اما اثر خاصی از خسارت به خاطر شتابزدگی روئیت نمی‌گردد! 🔸 چرا؟ چون؛ نفوذی‌ها و ساده‌اندیشان تعلل را صبر و تعجیل را شتابزدگی فهم و ترجمه و جلوه داده و تجویز کردند! 🔺 صبر در مقابل جزع است نه در مقابل تعجیل! تعجیل گاهی واجب است. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 🔶🔹 پی‌نوشت و این یک درد عمیق نظری در حوزه‌های مختلف، خصوصا جامعه‌سازی است که «انحراف در فهم از انحراف در مفهوم آغاز می‌شود» ⭕️ اگر مفاهیم را غلط تأویل و فهم کنیم، حتی پرچم‌داری خود ولی معصوم هم راهگشا نیست. ❌ فراموش نکنیم که قاعده‌ی حق «لاحکم الا لله» در اثر کج‌فهمی خوارج به خلع حضرت امیرالمومنین علی (ع) منجر شد .. ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
براساس گزارشهای جدیدی که به دستم رسیده، مطلع شدم به جز ظریف حداقل ۳ نفر دیگر از معاونان پزشکیان نیز خانواده هایشان دوتابعیتی هستند و طبق قانون، حضورشان در دولت "جرم" است. لذا امروز در تذکر کتبی از وزیر دادگستری خواستم تا پیگیری کند که سازمان بازرسی کل کشور تشکیل پرونده داده و این رسوایی را به پایان برساند وگرنه مجلس سراغ سایر ابزارهای نظارتی اش خواهد رفت. @Sabety_ir
❌ ۵۴ درصد مردم آمریکا (بیش از ۱۳۰ میلیون نفر) فقط تا سال ششم دبستان درس خواندند. ✅ درحالی که ۶۷ درصد زنان ایرانی تحصیلات دانشگاهی دارند و در این زمینه، جمهوری اسلامی ایران رتبه‌ی نخست جهان را دارا است. ✴️ تصور کنید حاکمیت آمریکا، حاکمیت ایران را «ضد زن» معرفی می‌کند 😂 ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد
🔴 طرح راهبردی جریان وفاق قدرت ملی در الگوی سابق حکمرانی (الگوی پیشا سایبرنتیک) از پنج مؤلفۀ - اقتصا
⭕️ قبلاً در مطلب «طرح راهبردی جریان وفاق» توضیح داده بودم که این جریان، زمینه‌ساز و مجری اوج جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور، مردم و خاصتا پیشرفت تمدن نوین اسلامی است: 🌐 https://eitaa.com/SHRChannel/3926 ⭕️ همچنین سابق بر این بارها در جلسات متعدد و حتی در برنامه‌های رسانه‌ی ملی عرض کرده بودم که کار ویژه‌ی اصلی دولت حسن روحانی، مسلط کردن دشمن بر حکمرانی جمهوری اسلامی ایران از طریق ممانعت از ایجاد حکمرانی فضای سایبر توسط حاکمیت است. اکنون در یک جمله عرض می‌کنم: ⛔️ کارویژه‌ی اصلی جریان وفاق که امتداد و مکمل دولت روحانی است، حرکت توأمان برای هویت‌زدایی دینی و استقلال‌زدایی ملی از طریق مسلط کردن نهادهای بین‌المللی بر امور کشور است. ⬅️ مصادره‌ی حکمرانی کشور توسط سازمان ملل که از زمان کرونا آغاز شد و در سپتامبر ۲۰۲۴ رسماً توسط سازمان ملل به معاهده‌ی حقوقی بین‌المللی «پیمانی برای آینده: Pact for the Future» تبدیل شد؛ خروجی‌ای است که جریان وفاق برای آن در تکاپو است. 🔻 یک‌بار دیگر، گفتگوی اخیر رئیس‌جمهور که از سیمای ملی پخش شد را ببینید: - نمی‌شود - نداریم - نمی‌توانیم - مقام معظم رهبری - مقام معظم رهبری ـ مقام معظم رهبری 🔴 ما‌ از این‌ پازل کلمات و آن سبک اقداماتی که در حال انجام است، تجربه‌های تلخی داریم ... 💠 بماند جهت ثبت در تاریخ، مثل بسیاری از گزاره‌های دیگری که سابقا گفتیم و حرف شنیدیم اما نهایتا صحت حرف‌مان اثبات شد. ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508