eitaa logo
کمال الدین
104 دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
3هزار ویدیو
59 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ بازتاب تظاهرات گسترده عراقی‌ها علیه حضور نظامی آمریکا در رسانه‌های خارجی 🗞روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: مردم عراق به خیابان‌ها آمدند تا علیه حضور نظامی آمریکا در این کشور تظاهرات کنند. 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
کمال الدین
⭕️ بازتاب تظاهرات گسترده عراقی‌ها علیه حضور نظامی آمریکا در رسانه‌های خارجی 🗞روزنامه آمریکایی نیویو
اما آمریکا زبان گفتگو نمیفهمد او تنها مشت آهنین و گلوله سرخ را احساس کند میفهمد چه میگویید
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ حضور کم نظیر مردم عراق در خیابان های بغداد در محکومیت اشغالگری آمریکا 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ چقدر این روزا به این حرف احتیاج داریم 🔺 نقل می‌کنند که در ماجرای اغتشاشات کسی به حاج قاسم گفت اینها همون کوفی‌های بی‌وفا هستند. ایشون گفت هیچ وقت این حرف رو نزنید، عراقی‌ها میزبانان امام زمان عج هستند و باید برای این امر آماده بشن. 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
4.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️ امروز در بغداد دیدمت. به شکل یک میلیون چهره عراقی. و صدایت را شنیدم که از هزاران حنجره عربی فریاد میزدی آمریکا گمشو بیرون. 🔺این سه هفته که ما گیج عزای تو بودیم، تو خودت لحظه‌ای نایستادی. شهر به شهر رفتی. ذهن‌ها را بیدار کردی. مقاومت علیه اشغال را ترسیم کردی. و سربازان تازه نفس به سپاهت آوردی. این سه هفته که ما ایستادیم تا. اشکهایمان را پاک کنیم تو بیشتر از همیشه فرماندهی کردی. تو، زنده‌ترین سردار! 👤 علی علیزاده 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh 🔜
این حکایت سهر صبح ظفر است
هدایت شده از نهج‌البلاغه‌آقـاامیرالمؤمنیـن
🔸ترور شهید سلیمانی در هیچ مکتبی قابل قبول نیست 🔹 آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیام تصویری به «دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت»: 🔹در قرآن به مباحث مختلف ملی و بین‌المللی اشاره‌هایی شده و وجود مبارک پیامبر، ستم‌های فراوانی از مشرکان دید، اما نسبت به هیچ کافری شبانه حمله نکرد و در مکتب اسلام چنین چیزی وجود ندارد 🔹ترامپ کافر، شبانه حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد و این مسئله در هیچ مکتبی قابل قبول نیست. 🔹در قرآن آمده که با رهبران کفر مبارزه کنید چراکه این‌ها به هیچ امضا و میثاقی پایبند نیستند و این مبارزه نه بخاطر کفر آن‌ها بلکه بخاطر پایبند نبودنشان به میثاقشان است. @nahjolbalaghe5
هدایت شده از بیداری طلاب
25.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥بدون تعارف با نیکوکاری که کلیه خود را بخشید! حجت الاسلام کمیل نظافتی ، روحانی فداکاری که نتوانست رنج کودک ۸ ساله را ببیند ♨️رسانه مستقل خبرحوزه 🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3516137473Cc9d671e336
هدایت شده از مالک رجبی دارابی
﷽ 🌸 داستان تشرف جناب شیخ علی حلاوی در شهر حله 🌸 💠 حکایت 💠 شیخ علی حلاوی، مردی عابد و زاهد بود که همواره منتظر بوده است. آن جناب در مناجات هایش به مولایمان می گفت: «مولا جان، دیگر دوران غیبت تو به سر آمده و هنگامه ظهور فرار رسیده است. یاوران مخلص تو به تعداد برگ درختان و قطره های باران در گوشه و کنار جهان پراکنده اند. اینک بیا و بنگر که در همین شهر کوچک حله یاوران پا به رکاب تو بیش از هزار نفرند. آقا جان، پس چرا ظهور نمی کنی تا دنیا را لبریز از عدل و داد نمایی؟» شیخ علی حلاوی، عاقبت روزی از رنج فراق سر به بیابان می گذارد و ناله کنان به امام زمان (عج) می گوید: «غیبت تو دیگر ضرورتی ندارد. همه آماده ظهورند. پس چرا نمی ایی؟» در این هنگام، مردی بیابان گرد را می بیند که از او می پرسد: «جناب شیخ، روی عتاب و خطابت با کیست؟» او پاسخ می دهد: «روی سخنم با امام زمان(عج) حجت وقت است که با این همه یار و یاور که بیش از هزار نفر آنان در حله زندگی می کنند و با وجود این همه ظلم که عالم را فراگرفته است، ظهور نمی کند.» مرد می گوید: «ای شیخ، منم صاحب الزمان(عج)! با من این همه عتاب مکن! حقیقت چنین نیست که تو می پنداری. اگر در جهان 313 نفر از یاران مخلص من پا به عرصه گذارند، ظهور می کنم، اما در شهر حله که می پنداری بیش از هزار نفر از یاوران من حاضرند، جز تو و مرد قصاب، احدی در ادعای محبت و معرفت ما صادق نیست. اگر می خواهی حقیقت بر تو آشکار شود، به حله بازگرد و خالص ترین مردانی را که می شناسی، به همراه همان مرد قصاب، در شب جمعه به منزلت دعوت و برای ایشان در حیاط خانه خویش مجلسی آماده کن. پیش از ورود مهمانان، دو بزغاله به بالای بام خانه ات ببر و آن گاه منتظر ورود من باش تا حقیقت را دریابی!» شیخ علی حلاوی، با شادی و سرور فراوان، بلافاصله به حله باز می گردد و یک راست به خانه مرد قصاب می رود و ماجرای تشرفش را می گوید. این دو نفر، پس از بحث و بررسی فراوان، از میان بیش از هزار نفر که همه از عاشقان و منتظران حقیقی مهدی موعود (عج) بودند، چهل نفر را انتخاب و برای شب جمعه به منزل شیخ دعوت می کنند تا به فیض دیدار مولایشان نایل شوند. شب موعود فرا رسید و چهل مرد برگزیده پس از وضو و غسل زیارت، در صحن خانه شیخ جمع شدند و ذکر و صلوات فرستادند و دعا برای تعجیل فرج خواندند، چون شب از نیمه گذشت، به یک باره تمام حاضران نوری درخشان دیدند که بر پشت بام خانه شیخ فرود آمد. قدری نگذشت که صدایی از پشت بام بلند شد. حضرت مرد قصاب را به بالا بام فرا خواند. مرد قصاب بلافاصله به پشت بام رفت و به دیدار مولای خویش نایل گشت. پس از دقایقی امام زمان(عج) به مرد قصاب دستور داد که یکی از آن دو بزغاله روی بام را در نزدیکی ناودان سر ببرد، به گونه ای که خون آن در میان صحن جاری شود. وقتی آن چهل نفر خون جاری شده از ناودان را دیدند، گمان کردند حضرت سر قصاب را از بدن جدا کرده است. در همان هنگام، حضرت جناب شیخ را فرا خواند. جناب شیخ بلافاصله به سوی بام شتافت و ضمن دیدار مولایش، دریافت خونی که از ناودان سرازیر شده، خون بزغاله بوده است، نه خون قصاب. امام زمان (عج) بار دیگر به مرد قصاب امر فرمود تا بزغاله دوم را در حضور شیخ ذبح کند. قصاب نیز طبق دستور بزغاله دوم را نزدیک ناودان ذبح کرد. هنگامی که خون بزغاله دوم از ناودان به داخل حیاط خانه سرازیر شد، چهل نفری که در صحن حیاط حاضر بودند، دریافتند که حضرت گردن جناب شیخ علی را زده و قرار است گردن تک تک آن ها را بزند. با این پندار، همه از خانه شیخ بیرون آمدند و به سوی خانه هایشان شتافتند. در آن حال، امام زمان (عج) به شیخ علی حلاوی گفت: «اینک به صحن خانه برو و به این جماعت بگو تا بالا بیایند و امام زمانشان را زیارت کنند!» جناب شیخ، غرق شادی و سرور، برای دعوت حاضران پایان آمد، ولی اثری از آن چهل نفر نبود. پس با ناامیدی و شرمندگی نزد امام بازگشت و فرار آن جماعت را به عرض آن حضرت رساند. امام زمان(عج) فرمود: «جناب شیخ، این شهر حله بود که می پنداشتی بیش از هزار نفر از یاوران مخلص ما در آن هستند. چه شد که تنها تو و این مرد قصاب ماندند؟ پس شهرها و سرزمین های دیگر را نیز به همین سان قیاس کن.» حضرت این جمله را فرمود و ناپدید شد. اینک در خانه جناب شیخ علی حلاوی، بقعه ای موسوم به مقام صاحب الزمان (عج) ساخته شده که روی سر در ورودی آن، زیارت مختصری از امام زمان(عج) نگاشته شده است. مردمان آن سامان، از دور و نزدیک برای دعا و تضرع به بارگاه الهی به سوی این مکان می شتابند. منابع: ➖نهاوندی، شیخ علی اکبر، العبقری الحسان فی احوال مولانا صاحب الزمان علیه السلام،  ج 2، ص 77-78. ➖تاریخ مقام الامام المهدی فی الحله، ص ۶۲ ➖کتاب پیام امام زمان، سید جمال الدین حجازی ماموریت تبلیغی ایام فاطمیه اول ۱۴۴۱ ه ق برابر با ۳۰ دی ۹۸ ساری _ فریم مالک رجبی دارابی التماس دعا
هو الحکیم طی جلسه ای که امروز(5بهمن 98) با اساتید مکرم آقایان دکتر پارسانیا و مقدسی و علیمحمدی در دفتر کار دکتر پارسانیا در بنیاد اسراء تشکیل شد، متن پیام حضرت استاد علامه جوادی آملی دامت برکاته در باره مرحوم هاشمی رفسنجانی مورد بررسی قرار گرفت ناهمخوانی اولیه متن با دیدگاه حضرت استاد در باب ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری دامت برکاته مورد تاکید قرار گرفت اگرچه برای آشنایان به مبانی ایشان با اندک دقت دانسته میشود که آنچه از متن برداشت میشود غیر مقصود حضرت استاد علامه جوادی آملی دامت برکاته است لذا قرار شد همین توضیحات در محضر استاد مجددا مطرح گردد تا برای علاقمندان و محققان بی غرض بیان گردد اگرچه مغرضان را آیات قرآن نیز جز خسارت نیافزاید آنچه در ذیل میآید توضیحات محقق ارجمند علیمحدی است که مختصرا از توضیحات موجود در کتابهای استاد گرفته شد انشاءالله ماحصل جلسه با حضرت استاد نیز مجددا ارائه خواهد شد "نفی نظام ارباب رعیتی در فرهنگ، اندیشه و اعتقاد" برپایه آیه79 سوره آل عمران، مطلب مهمی است که استاد جوادی آملی ، در چندین اثر خود آن را تبیین کرده اند برای مطالعه درباره این مبحث، به این آثار از استاد جوادی آملی مراجعه بفرمایید: 1.روابط بین الملل، صص 116-125 2.صورت و سیرت انسان در قرآن، صص 351-354) سخن استاد علامه جوادی آملی در باره نظام فرهنگی که در پیام مربوط به مرحوم هاشمی آمده با آراء ایشان که در آثارشان به تفصیل بیان شده، کاملا مطابقت دارد و با مطالعه دقیق سخنان ایشان در این پیام، مجالی برای برداشتهای دیگر باقی نمی ماند به همین دلیل در ادامه همان پیام در باره رهبری و حمایت از ایشان سفارش اکید دارد . در ادامه به بخشی از مطالب آیت الله جوادی آملی درباره نفی نظام ارباب و رعیتی در فرهنگ، اندیشه و اعتقاد، توجه بفرمایید. رژيم ارباب و رعيتي در بخش هاي مالي، سياسي و اجتماعي با يك قيام و اقدام همگاني، برچيده مي‏شود. چنانكه انقلاب اسلامي ايران، نخست نظام ستم شاهي را تشريح كرد و سپس با يك حركت شجاعانه، سريع و همگاني، بساط گسترده آن را برچيد و به سينه تاريخ سپرد؛ زيرا رژيم ارباب و رعيتي در اين بخش ها سست و ضربه پذير است... اما نظام ارباب و رعيتيِ فرهنگي كه تحميل زورمدارانه و تحمّلِ مرعوبانه انديشه هاست، ميدان وسيعِ ديگري دارد و براندازي آن نيز توان بالا و برتري مي‏خواهد. هم تشريح و تبيين چنين نظام فرهنگي، دشوار است و هم راه برخورد و براندازي آن، بسيار پيچيده و طاقت فرساست؛ زيرا در تهاجم فرهنگي،دشمن از ابزارهايي برخوردار است كه به راحتي ارزش هاي والاي انساني را از جامعه مي‏گيرد و يا آنها را كمرنگ مي‏كند و يا جايگاه آنها را با ضدارزشها، تعويض مي‏نمايد و در اين سلطه فرهنگي از انبوه مغالطات و حجم وسيع تبليغات، كاملاً بهره مي‏جويد. از اين رو قرآن كريم با عنايت بيشتري به اين بخش، مي‏پردازد و براي برچيدن هرگونه سلطه فرهنگي، از نفي ربوبيت پيامبران و فرشتگان، آغاز مي‏كند و چنين مي‏فرمايد: (ما كان لبشرٍ أن يؤتيه اللّه الكتاب والحكم والنّبوة ثمّ يقول للنّاس كونوا عباداً لي من دون اللّه ولكن كونوا ربّانيّينَ بما كنتم تعلّمون الكتاب وبما كنتم تدرسون) (سوره آل عمران، آيه 79) يعني در سنّت الهي، هرگز چنين نيست كه بشري پس از دريافت كتاب و حكمت و نبوّت از خداوند، مردم را به پرستش خويش (ونه خدا) فرا خواند. بلكه همه پيامبران، انسان ها را به ارتباط با پروردگار، فرا مي‏خوانند... پيامبران همواره خود و مردم را بندگان خدا مي‏خوانند و احكام الهي را كه خود از خدا دريافت كرده‏اند، هم بر خود و هم بر ديگران، حاكم مي‏دانند. پس هيچ پيامبري نمي‏گويد ببينيد من چه مي‏گويم... براين اساس، هيچ مخلوقي حتي پيامبر و فرشته نمي‏تواند ارباب گونه، مردم را رعيت خويش سازد و در ميدان فرهنگ و انديشه و اعتقاد، آنان را تحت اسارت رأي خود در آورد و اگر اين سلطه فرهنگي فكري، درباره پيامبران و فرشتگان، ممنوع باشد، نسبت به ديگران، يقيناً و به طريق اَولي ممنوع و نارواست. بنابراين از نظر قرآن و دين الهي در ميان انسان ها و از خود آنان نه اربابي وجود دارد و نه رعيتي.(صورت و سيرت انسان در قرآن، ص351) اگر كسي جاه‏طلب بود و بر همين اساس با ديگران رفتار كرد، حامي رژيم ارباب و رعيتي فكري، اعتقادي است؛ اما كسي كه مطالب را مي‏داند و متقي است و با خدا رابطه ناگسستني دارد و علاقه‏مند تعليم و تربيت صحيح مردم است، چنين عالمي رباني است. پيوند عالم رباني با متعلّم در راه نجات، پيوندي است كه نظام الهي آن را تأسيس كرده است؛ نه تنها نبي گرامي اسلام‏صلي الله عليه و آله و سلم بلكه همه انبياء(عليهم‌السلام) مبلّغان آن بوده‏ اند👇
،..... .(ما كانَ لِبَشَرٍ اَن يُؤتِيَهُ اللهُ الكِتبَ والحُكمَ والنُّبُوَّةَ ثُمَّ يَقولَ لِلنّاسِ كونوا عِبادًا لي مِن دونِ اللهِ ولكِن كونوا رَبّنِيّينَ بِما كُنتُم تُعَلِّمونَ الكِتبَ وبِما كُنتُم تَدرُسون ولايَأمُرَكُم اَن تَتَّخِذوا المَلئِكَةَ والنَّبِيّينَ اَربابًا اَيَأمُرُكُم بِالكُفرِ بَعدَ اِذ اَنتُم مُسلِمون).[ (سوره آل عمران، آيات 79-80)... برپايه رژيم رباني و متعلم بودن مردم در راه نجات، انسان‏ها در بخش‏هاي گوناگون مالي يا فرهنگي يا نظامي يا سياسي يا اقتصادي و مانند آن، اصل فتوا را بايد از خدا بگيرند و عالمان ديني فقط صبغه رسانه‏اي دارند ـ چون رباني و شديد الارتباط با رب هستند ـ و با ايمان به آن عمل كنند چون اين فتوا را از خداوند گرفتند، چنانچه خود آن عالمان قبل از ديگران به علم خود عمل مي‏كنند، زيرا اگر كسي علم دارد ولي به آن عمل نمي‏كند، معلوم مي‏شود آن علم را كاملاً نگرفته است، چون با يك دست ـ يعني ذهن محض ـ نمي‏توان علم را حمل كرد و بايد با دو دست ـ يعني ذهن و عين ـ آن را برداشت. (روابط بين الملل، صص123-124)
هدایت شده از السَّیِّد ...
❌بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه علیه کار حجت الاسلام تبریزیان ❌تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی اقدامی ناروا و محکوم است ❌چنین تفکراتی در حوزه علمیه جایگاهی ندارد 🔻متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه با امضای حجت الاسلام والمسلمین اعرافی بسم الله الرحمن الرحیم حوزه های علمیه و بزرگان آن با تاکید بر جایگاه علم و اندیشه و نقد عالمانه، حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در تعرض به یکی از متون مهم علم پزشکی را که در فضای مجازی انتشار یافته است ناروا می دانند و حوزه های علمیه و بزرگان آن و شورای عالی و مدیریت حوزه های علمیه آن را محکوم می نمایند، آشکار است که این گونه تفکرات و اقدامات در حوزه علمیه  جایگاهی نداشته و انتسابی به حوزه و روحانیت ندارد. اسلام عزیز، روحانیت معظم، حوزه علمیه و بزرگان آن در طول تاریخ همواره پرچم دار و مشوق رشد و شکوفایی علمی در همه قلمرو ها و در بسیاری از این زمینه ها بویژه در زمینه بهداشت و پزشکی پیشگام بوده اند و این سنت دیرپا همچنان ادامه دارد. انتظار می رود دستگاه های ذی ربط در این زمینه اقدام لازم بعمل آوردند. امید است پیشرفت های علمی ایران و رشد مراکز علمی و دانشگاهها،که در پرتو انقلاب اسلامی رشد چشمگیر داشته  است،استمرار و ارتقاء یابد. مرکز مدیریت حوزه های علمیه علیرضا اعرافی ♨️رسانه مستقل خبرحوزه 🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3516137473Cc9d671e336