May 11
May 11
May 11
🔸رونمایی از پوستر سیزدهمین جشنواره فیلم 100 با طراحی محمد روحالامین
✅سیزدهمین دوره #جشنواره_فیلم_100 با برگزاری اولین نشست خبری دبیر و رئیس شورای سیاستگذاری و رونمایی از پوستر و فراخوان این دوره وارد فاز اجرایی شد.
✅محمد روحالامین مدیر هنری این دوره از این جشنواره است که طراحی پوستر آن را هم برعهده داشته است.
✅سیزدهمین جشنواره فیلم 100 نهم تا دوازدهم اسفند به دبیری یوسف منصوری و به همت #سازمان_سینمایی_سوره برگزار خواهد شد.
@SadFilmFest
🔸یوسف منصوری: با همراهی استادان معتبر عرصه سینما، تلاش میکنیم تا علاقهمندان راحتتر مسیر رسیدن به اثر را طی کنند
✅تصمیمی که در این دوره گرفته شد، این بود که در حد امکان و بضاعت تلاش کنیم که جشنواره کنشمند شود. جشنواره 100 صرفا به اینکه آثاری ارسال و سپس داوری شود، بسنده نخواهد کرد. تلاش بر این است از زمان انتشار فراخوان، تا پس از اختتامیه رفت و برگشتهای مختلفی بین ما در ستاد و مخاطبان، هنرجویان و هنرمندان برقرار شود.
✅ جشنواره 100 با همراهی استادان معتبر و نامدار عرصه سینما در تهران و دیگر استانها برای مخاطبان کارگاههایی برگزار میکند که بچهها در آن آموزش میبینند و منتوری میشوند؛ اینکه چگونه فیلم بسازند، ایده را به فیلمنامه تبدیل کنند و... . تلاش میکنیم تا علاقهمندان راحتتر مسیر رسیدن به اثر را طی کنند.
✅پاتوق رسمی و سینمایی که سینماتک ویژه جشنواره 100 خواهد بود را معرفی خواهیم کرد. به صورت مداوم با بهرهمندی از استادانی که اسامی آنها اعلام میشود، هم به صورت کلاس و هم خارج از آن، بچهها میتوانند آثارشان را با مربیان به اشتراک بگذارند.
@SadFilmFest
49.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥در نخستین نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم 100 مطرح شد
🔸از شعار «ایران عزیز» تا جوایز ۶۰میلیونتومانی برای برگزیدگان
✅یوسف منصوری، دبیر سیزدهمین #جشنواره_فیلم_100: با عینکی از محورهای مشخص شده جشنواره فیلمهایی بسازید که حال همه را خوب کند. همه ما فارغ از شرایط امروز یا فردا با نگاههای مختلف سیاسی، اجتماعی روی شعار جشنواره یعنی «ایران عزیز» وحدت داریم.
✅حمیدرضا جعفریان، رئیس شورای سیاستگذاری: جشنواره 100 مهمترین و معتبرترین جشنواره حوزه هنری در طول حیاتش بوده است. برنامه جدی داریم تا روی فیلمسازان برگزیدگان جشنواره فیلم 100 سرمایهگذاری کنیم.
✅محمد روحالامین، مدیر هنری جشنواره: نام جشنواره 100 به طراح میگوید باید در طراحی آوانگاردتر، پیشروتر و مختصرتر عمل کند
⛔️برای اطلاع از جزییات فراخوان به سایت جشنواره مراجعه کنید
www.100fest.com
⛔سیزدهمین جشنواره فیلم 100 نهم تا دوازدهم اسفند به دبیری #یوسف_منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره برگزار خواهد شد.
@SadFilmFest
1635917569_1423327499.pdf
1.42M
🔸جزئیات فراخوان سیزدهمین جشنواره 100 منتشر شد
✅سیزدهمین دوره جشنواره فیلم 100 پس از 4 سال وقفه به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با برگزاری نشست خبری و رونمایی از پوستر جشنواره وارد فاز اجرایی شد.
✅همچنین متن کامل فراخوان جشنواره منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر فایل پیدیاف را دانلود و یا روی لینک زیر کلیک کنید:
http://yun.ir/09rvab
@SadFilmFest
🔸حمیدرضا جعفریان رئیس شورای سیاستگذاری سیزدهمین جشنواره فیلم 100: مهمترین و معتبرترین جشنواره حوزه هنری در طول حیاتش، جشنواره 100 بوده است
✅یکی از جذابترین سرمایههای ما، سازوکار جشنواره، و مهمترین و معتبرترین جشنواره حوزه هنری در طول حیاتش و با اغماض در دو دهه گذشته، جشنواره فیلم 100 بوده است.
✅به جز بحث فراتهران و توجه به استانها و فیلمسازان کمتر دیده شده، محور اصلی جشنواره همیشه کشف استعدادها بوده است تا فرصت ظهور و بروز برای فیلمسازانی که کمتر دیده میشوند، فراهم شود. در دورههای گذشته جشنواره افراد زیادی شرکت کرده که در حال حاضر فیلمسازان مطرحی شدهاند.
✅در کنار این، بحثی که برایمان مهم و پُررنگ بود و تفاوت بین این دوره از جشنواره و دورههای قبلی را ایجاد میکند، بحث فضای مجازی است. شاید چند سال پیش این فراگیری مخاطب در فضای مجازی به ویژه درباره آثار ویاودی و تصویری کمتر بود.
✅این مساله خود امکانی برای دیده شدن آثار است و از این جهت جشنواره فیلم 100 میتواند با این تکنولوژی همراه شود.
✅ ما شعار کلی و سیاستی را برای پخش ویژه جشنواره در نظر گرفتیم.
@SadFilmFest
🔸️یادداشت رسانهها/تسنیم: آغاز حرکت جشنواره فیلم ۱۰۰ در مسیر ژانر
✅در پی برگزاری نشست خبری و رونمایی از فراخوان سیزدهمین #جشنواره_فیلم_۱۰۰ خبرگزاری تسنیم با انتشار یادداشتی به بررسی نقاط قوت این جشنواره پرداخت. بخشی از این یادداشت را در ادامه بخوانید:
✅سیزدهمین جشنواره فیلم 100 در شرایطی فراخوان داده و در بخشها و موضوعات مختلف آثار فیلمسازان را میپذیرد که تنوع ژانر و موضوع در این جشنواره میتواند نقطه قوت جشنواره باشد.
✅اینکه جشنواره فیلم 100 و یا جشنواره فیلم کوتاه تهران به این نتیجه رسیدهاند که باید به سمت و سوی ژانر حرکت کنند، قطعا خبر مسرتبخشی است و میتوان از روزهای اول فیلمسازی این جوانان به آنها آموزش داد که میتوانند در حوزهها و ژانرهای مختلف فیلم بسازند و خود را در قالب ژانر محک بزنند.
✅بهعنوان یکی دیگر از محاسن این جشنواره میتوان به مبلغ جایزه آن اشاره کرد؛ جایزهای که شاید جدای از اعتبار برای فیلمساز میتواند هزینه ساخت فیلم او را تامین کند. فیلمسازی هزینه دارد و قطعا فیلم خوب، چه کوتاه چه بلند، نیاز به صرف هزینه دارد. مبالغ قابل توجه جوایز این جشنواره میتواند باعث ایجاد انگیزه در فیلمسازان شود و آنها را برای ساخت فیلمهای دیگرشان ترغیب کند.
✅لزوم نگاه به فضای مجازی از طرف این جشنواره و اینکه این فیلمها را بتواند در فضای ویاودیها به نمایش بگذارد هم نکتهای است که باید به آن توجه کرد.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
✅متن کامل این یادداشت را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/k5les
@SadFilmFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽بازتاب اعلام فراخوان #جشنواره_فیلم_100 و گفتوگو با #یوسف_منصوری دبیر سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰ در اخبار شبانگاهی شبکه سه
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
@SadFilmFest
🔸برای حضور در جشنواره فیلم 100 برنامهریزی کنید
✅محمدرضا خردمندان، برگزیده دورههای نهم و دهم #جشنواره_فیلم_100، کارگردان فیلم سینمایی «بیستویک روز بعد» و سریال سهفصلی «از سرنوشت» در گفتوگو با ایرنا:
✅ساخت فیلم کوتاه ۱۰۰ثانیهای فیلمساز را تبدیل به یک آدم ایدهمحور میکند.
✅تاکید فیلمهای ۱۰۰ ثانیهای روی ایدههایشان است. هر چقدر این ایده درخشانتر باشد محصول کار شما درخشانتر میشود.
✅فیلم کوتاه یک محک استعداد، خلاقیت و ایجاز است. این سه عنصر پایههای فیلم کوتاه را تشکیل میدهد و شما وقتی میخواهید یک قصهای را در صد ثانیه روایت کنید و آن فیلم تاثیرگذار باشد، باید شامل یک حجم فراوانی از ایدهپردازی، خلاقیت، ایجاز و روایت درست باشد.
✅براساس تمریناتی که داشتم و تجربههایی که در فیلمهای کوتاه و فیلمهای صد ثانیهای به دست آورده بودم با همان شکل (فرم) سعی میکردم یک طراحی موجز برای هر سکانس داشته باشم که سکانسهایم دچار زیادهگویی نشود و این با من ماند و سعی کردم آن را ادامه دهم.
✅ به کسانی که میخواهند تجربههای اول فیلمسازیشان را پشت سر بگذرانند، توصیه میکنم حتما جشنواره فیلم 100 را جدی بگیرند و از الان برای آن برنامهریزی کنند و سراغ ایدههای ناب بروند برای اینکه بتوانند یک فیلم موفق در این جشنواره داشته باشند.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
✅متن کامل گفتوگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/b13vid
🔸یوسف منصوری، دبیر سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم 100 در گفتوگو با تسنیم: جای خالی جشنواره ۱۰۰ در این سالها حس میشد
✅جشنواره_فیلم_100 دارای محبوبیت ویژهای در میان اهالی هنر و سینماست؛ به همین دلیل هر دوره به خصوص در میان بچههایی که قدمهای اولشان را در مسیر فیلمسازی برمیدارند محبوبیت زیادی داشته است و پیشبینی ما این است که امسال هم این اتفاق ادامه خواهد داشت.
✅قبل از فراخوان جشنواره سیزدهم پیگیریهای زیادی از ما میشد و بعد از فراخوان هم همینطور.
✅در این سه، چهار سالی که جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده، جای خالی آن حس شده و خیلیها پیگیرش بودند.
✅ما در #جشنواره_فیلم_100 سفارش ساخت اثر نمیدهیم. آثاری که به ما میرسند، با محورهایی که در فراخوان اعلام شده بررسی و داوری میشوند.
✅برای مثال در بخش ملی، کارهایی در جشنواره بررسی و داوری میشوند که روی بحثهای اخلاق، امید، پیشرفت و ... و با محوریت ایران ساخته شده و رویکردی حال خوب کن دارند.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
ادامه این گفتوگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/4zpj6e
@SadFilmFest
🔸️جشنوارهای برای نمایش اندیشههای جذاب
🔸️پرونده ویژه روزنامه صبا برای #جشنواره_فیلم_۱۰۰ در شماره روز دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
@SadFilmFest
🔸ساخت فیلم کوتاه راه رسیدن به فیلم بلند است
✅حسین دارابی برگزیده دوره یازدهم #جشنواره_فیلم_100، کارگردان فیلم های سینمایی «مصلحت» و «هناس» در گفتوگو با خبرگزاری فارس:
✅هر کس که بتواند یک روایت درست و خوب و غیرالکن در صد ثانیه بگوید و حس مخاطب را برانگیزاند حتماً در فیلم بلندش هم میتواند موفق شود.
✅ من فیلمهای زیادی ساختم تا بفهمم چطور میشود در صد ثانیه یک قصه را روایت کرد.
✅پیشنهادم به افرادی که میخواهند کار کنند این است که فیلم صدثانیهای زیاد ببینند تا فرمتش را بشناسند بعد تلاش کنند سوژههایی که دارند را در فضای 100 ثانیهای بیاورند.
✅جشنواره فیلم ۱۰۰ بهشدت میتواند جریانساز باشد، بهشرط اینکه همانطور که در سالهای قبل تلاشهایی در این زمینه داشت در ادامه هم بتواند برای پخش فیلمها فکری کند.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
✅متن کامل این گفتوگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/to9eq
@SadFilmFest
🔸حسین نمازی: از سوژهها و فیلمهای تلخ اشباع شدهایم و به امید نیاز داریم
🔸حسین نمازی، کارگردان سینما در گفتوگو با ایلنا:
✅احساس میکنم بیشترین چیزی که در جامعه نیاز داریم این است که هم لحن سرخوشانه به جامعه تزریق کنیم حال مردم خوب شود و هم به جامعه امید بدهیم.
✅اگر چند سال پیش کسی این حرف را به من می زد میگفتم مثل مدیران حرف میزنی و احتمالا نمیپذیرفتم؛ به خاطر اینکه میدیدم ایدهای پشت این صحبتها نیست ولی الان به عنوان یک فیلمساز و کارگردان احساس میکنم که جامعه نیاز دارد به امید و یک لحن سرخوشانه و فکر میکنم اشباع شدیم از سوژهها و فیلمهای تلخ.
✅فیلمساز هم چه آماتور، چه حرفهای، چه فیلم بلند و چه فیلم کوتاه بیش از هر چیزی دوست دارد که فیلمش دیده شود. یعنی تعداد بیشتری آدم فیلمش را ببینند. این اولین نیاز یک فیلمساز است.
✅در فیلم کوتاه اولین محفلی که برای پاسخ دادن به این نیاز فیلمساز وجود دارد جشنواره است و این مهمترین حسن حضور در یک جشنواره برای یک فیلم است.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
متن کامل این گفتگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/9ncf1f
@SadFilmFest
🔸جشنواره 100 به دنبال امید است
✅یوسف منصوری دبیر سیزدهمین دوره جشنواره فیلم 100 در گفتوگو با روزنامه جوان از رویکرد توجه به امید در این جشنواره گفت.
✅روزنامه جوان در شماره روز پنجشنبه 12 آبان 1401، در گفتوگویی با دبیر سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم 100، درباره رویکردهای این دوره از جشنواره و دلایل ایجاد فاصله بین دوره دوازدهم و سیزدهم این جشنواره به گفتوگو پرداخته است.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
متن این گفتوگو را در این لینک بخوانید.
http://yun.ir/5h67ae
@SadFilmFest
🔸هادی مقدمدوست: برای بعضی فیلم ها 100ثانیه هم زیاد است!
🔸هادی مقدمدوست، کارگردان سینما در گفتوگو با مهر:
✅ فیلم صد ثانیهای تجربه فهم وقت است. مثل یک خنثیکننده بمب که باید در صد ثانیه با تمرکز بالا کار انجام دهد. او از زمان نهایت استفاده میکند؛ با قدرت ذهنی خارقالعاده. فیلم صد ثانیهای محل بروز قدرت خارقالعاده ذهن برای انجام یک کار کاملاً ظریف مثل مینیاتور است.
✅هر وقت از فیلم ساختن ترسیدید یک فیلم ۱۰۰ ثانیهای بسازید. مطمئن باشید فیلم درجه یکی از آب در میآید.
✅ فیلم کوتاه ساختن به فیلمساز جرأت میدهد. فیلمسازی برای فیلمساز اصولاً امری شفابخش است و فیلم کوتاه و به ویژه فیلم ۱۰۰ ثانیهای که ساخت آن دنگ و فنگ کمتری دارد و میشود سالانه چند تا از آن را ساخت، باعث بهبود حال روحی فیلمساز نسبت به فیلمسازی میشود.
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
متن کامل این گفتوگو را در این لینک بخوانید:
yun.ir/eet38b
@SadFilmFest
🔸اولین کارگاه جشنواره فیلم 100 برگزار شد
🔸حضور محمدرضا خردمندان در میان فیلمسازان جوان زنجانی
✅اولین کارگاه آموزشی سیزدهمین جشنواره فیلم 100 از سلسله کارگاههای آموزشی این دوره با عنوان «تولید فیلم 100 ثانیهای» با تدریس محمدرضا خردمندان در زنجان برگزار شد.
✅این کارگاه با مروری بر طراحی ایده و فیلمنامه و کارگردانی توسط سیدمحمدرضا خردمندان، کارگردان سینما و تلویزیون برای جمعی از هنرجویان و فیلمسازان جوان استان توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
✅در ادامه این روند جشنواره فیلم 100 که رویکرد فراتهران را در برنامه سیزدهمین دوره خود دنبال میکند، همزمان با اعلام فراخوان در شهرهای مختلف و مراکز استانها، با حضور اساتید مطرح، کارگاههای آموزشی برگزار خواهد کرد.
متن کامل خبر را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/6g5ep3
@SadFilmFest
🔸کارگاه ایدهیابی هادم مقدمدوست در مشهد برگزار شد
✅کارگاه 2روزه «از ایده تا فیلمنامه» فیلمهای 100ثانیهای نهم و دهم آذر ماه با حضور هادی مقدمدوست، نویسنده و کارگردان، به همت دبیرخانه سیزدهمین جشنواره فیلم 100 و حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد.
✅هادی مقدمدوست در این کارگاه 2روزه به آموزش ایدهیابی برای فیلمهای 100ثانیهای و عناصر شکلگیری یک فیلمنامه کوتاه کوتاه پرداخت و نمونههایی از آنها را برای هنرجویان شرکتکننده در کارگاه بیان کرد.
✅در این کارگاه که در ادامه روند کارگاههای آموزشی سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم 100 برگزار میشد تعدادی از ایدههای شرکتکنندگان حاضر در کارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
متن کامل خبر را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/z9eudf
@SadFilmFest
🔸کارگاه نویسندگی جشنواره فیلم ۱۰۰ برگزار شد/حضور محمد پایدار در میان فیلمسازان و نویسندگان قزوین
✅کارگاه «نویسندگی فیلم ۱۰۰ثانیهای» در راستای برگزاری کارگاههای آموزشی سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ با حضور محمد پایدار در قزوین برگزار شد.
✅محمد پایدار در این دوره علاوه بر پرداختن به مباحث و تکنیکهای رسیدن به یک فیلمنامه ۱۰۰ و ایدهپردازی، نمونههایی از فیلمهای ۱۰۰ثانیهای مرتبط با موضوع را نیز نمایش داد.
✅در ادامه این روند جشنواره فیلم ۱۰۰ که رویکرد فراتهران را در برنامه سیزدهمین دوره خود دنبال میکند، همزمان با اعلام فراخوان در شهرهای مختلف و مراکز استانها، با حضور اساتید مطرح، کارگاههای آموزشی برگزار خواهد کرد.
متن کامل خبر را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/z975e4
@SadFilmFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رونمایی از تیزر رسمی سیزدهمین #جشنواره_فیلم_۱۰۰
▫️سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت #سازمان_سینمایی_سوره اوایل اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
▫️مهلت ارسال آثار در سه بخش مسابقه ملی، بینالملل و مخاطب کودک و نوجوان این جشنواره تا پایان دی ماه خواهد بود.
▫️ساخت تیزر: محمود کریمی
▫️با صدای: منوچهر والیزاده
@SadFilmFest
🔸با تدریس مقدمدوست، دارابی، خردمندان و مفیدیکیا؛ #جشنواره_فیلم_۱۰۰ به ایستگاه بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین رسید
✅کارگاههای آموزشی «از ایده تا تولید» با حضور هادی مقدمدوست، «چگونه یک فیلم ۱۰۰ثانیهای بسازیم؟» با حضور حسین دارابی، «تولید فیلم۱۰۰» با حضور محمدرضا خردمندان و «کارگردانی فیلم۱۰۰» با حضور محمدباقر مفیدیکیا به ترتیب در شهرهای بندرعباس، شیراز، تبریز و قزوین برگزار خواهد شد.
جزئیات بیشتر را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/yuqjec
@SadFilmFest
🔸طباطبایینژاد: خیلی از بچههای فیلمساز از معبر جشنوارههایی مثل #جشنواره_فیلم_100 به سینما معرفی شدهاند
✅در جشنواره ۱۰۰ که من در مقطعی سابقه دبیری هنری آن را داشتهام، استعدادهای بسیار شاخصی پیدا شدهاند.
✅خیلی از بچههای فیلمساز ما از معبر همین جشنوارههایی از جنس جشنواره فیلم ۱۰۰ به سینمای ایران معرفی شدهاند.
✅بحث فیلمنامه یکی از معضلات امروز سینمای کوتاه و اساسا سینمای امروز ماست. این مشکل، مشکل مهمی است اما ریشه آن به مشکل عمیقتری برمیگردد و آن اینکه در سالهای اخیر حوزه نویسندگی و ادبیات ما ضعیف شده است.
✅در رسانههای اجتماعی، بیش از ۸۵درصد مراجعه مخاطبین، به ویدئوهای کوتاه است. نمیتوان همه را از یک جنس دانست اما این اتفاق در حال رخ دادن است و اگر به شکل هنرمندانه و قابلقبول در حوزه فیلم های کوتاه تولید داشته باشیم، حتما میتواند اثرگذار هم باشد.
منبع: ایسنا
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
متن کامل این گفتگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/05altd
@SadFilmFest
🔸کاوه صباغ زاده: فیلم 100ثانیه ای مصداق کامل ایجاز است
✅ساخت فیلم کوتاه به معنای فیلمسازی بر مبنای ایجاز است اما فیلم صد ثانیهای، مصداق کامل ایجاز است. ساخت چنین فیلمی یک تخصص است.
✅حضور در جشنوارهها قطعا برای مسیر حرکت بچههای فیلم کوتاه موثر است و بهطور کلی نمیتوان تأثیرگذاری جشنوارهها را نادیده گرفت و حضور در یک رویداد سینمایی، صددرصد در مسیر آینده یک فیلمساز میتواند تأثیرگذار باشد.
✅در اینکه فیلمنامههای ما بهشدت ضعیف شدهاند شکی نیست و متأسفانه بخشی از آن به این مسئله بازمیگردد که هم مدیران سینمایی و هم اهالی سینما و فیلمسازان، علاقهمند به ساخت فیلم اورجینال و روایت قصه اورجینال هستند.
منبع: ایرنا
#جشنواره_فیلم_100_در_نگاه_رسانه_ها
متن کامل این گفتگو را در لینک زیر بخوانید:
http://yun.ir/z20s1c
@SadFilmFest
🔸محمد روح الامین: فیلم 100ثانیه ای یک اثر سهل و ممتنع است
✅یکی از دلایلی که من ترغیب شدم با این دوره از جشنواره همکاری کنم؛ همین موضوع پرداختن به زیبایی و عظمت ایران بود که در این سالها، توسط رسانههای فارسیزبان خارجی یا اساسا جریان ضدانقلاب، در مجموع مورد تخریب قرار گرفته است.
✅ قالب فیلم کوتاه و زیر ۱۰۰ثانیه، به شدت مناسب فضاهای رسانهای جدید است. آیتمها و فیلمهایی که در ۱۰۰ ثانیه شروع، پایان و قصه دارند، برای تبلیغ چیزی که ما به عنوان وطن میشناسیم، مناسب است.
✅فیلم صد ثانیهای، یک اثر سهل و ممتنع است. سهل از این لحاظ که زمانش کوتاه است و بخش سخت و ویژهاش این است که شما در یک تایم بسیار کوتاه، باید بیان کامل داشته باشید و این بیان کامل در یک زمان کوتاه، بیان ایجاز است. به هر ترتیب ایجاز، توانایی و ظرفیتهای خودش را میطلبد.
منبع: قدسآنلاین
#جشنواره_فیلم_۱۰۰_در_رسانه_ها
متن کامل گفتوگو را در این لینک بخوانید:
http://yun.ir/gqhvme
@SadFilmFest