eitaa logo
🇾🇪همسفرتابهشت🇮🇷
1.1هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
6.9هزار ویدیو
163 فایل
اَللّهُمَّ انْصُرِ الإسلامَ و المُسلِمین و أخْذُلِ الْکُفّارَ و الْمُنافِقین وَ ارْحَمْ شُهَدائَنا بِحَقِّ مُحمّدٍ و آلِه الطّاهرین ( #رنجِ زنده نگهداشتنِ #راه ویادشهدا، کمتراز #شهادت، نیست) کپی باذکرصلوات
مشاهده در ایتا
دانلود
۶ ♥️حضرت سیدالساجدین علیه السلام «حق شکم تو آن است که آن را جاى مال حرام و ناشایست چه کم و چه زیاد قرار ندهى و در خوردنى هاى حلال، میانه رو باشى و از حدّ تقویت به حدّ شکم بارگى تجاوز نکنى و هرگاه گرسنگى و تشنگى به تو روى آورد، آن را نگه دارى، زیرا سیرى بیش از حدّ، کسالت آور است و سبب مى شود که کارهاى نیک دیر شود، یا تعطیل گردد و خوردن نوشابه هاى زیاد، مایه بى قیدى و سفاهت مى شود و موجب از دست دادن مروّت مى گردد». ♥️امام مجتبى(علیه السلام) مى فرماید: «عجبتُ لمن یتفکّر فی مأکوله کیف لا یتفکّر فی معقوله، فیجتنب ما یؤذیه ویودع صدره ما یُردیه». «در شگفتم از کسى که در خوراکى هاى خود مى اندیشد (دقت مى کند) ولى در اندیشه ها(غذاى روحى) خود فکر نمى کند تا این که از آنچه که او را آزار مى دهد، اجتناب ورزد و از آنچه که او را در آخرت به هلاکت مى اندازد، دست بردارد». ❌رمان هاى عشقى و داستان هاى جعلى جنسى و جنایى، مایه فتنه و گمراهى است که حتماً خواننده را در منجلاب شهوت وجنایت مى اندازد. ❌ودچار ضربه های روحی و جسمی میشود چه بسا ضربه های جسمی بعداز مدتی درمان شود. اما ضربه های روحی که ازطریق آلوده کردن روح و روان. به فرد وارد شده سالهای سال درمانش طول میکشد ✳️@Hamsafartakhoda
4_5974275658782608345.mp3
11.86M
۱ هیچ کدام از پوچی‌ها ، بی‌هدفی‌ها ، سردرگمی‌ها ، آشفتگی‌ها ، درگیری‌ها ، غصه‌ها ، اضطراب‌ها ، حسادت‌ها و... در یک کلام : تمام آنچه برایمان ناخوشایند است و آزارمان می‌دهد ؛ تقصیــــرِ ما نیست ❗️ بخاطرِ حقیقتی‌ هست که ؛ ۱ ـ یا یادمان ندادند! ۲ـ یا آنقدر کمرنگ به آن پرداختند که کسی ندید و یادش نماند!؟؟؟
سلام دوستان 👆 این مباحث رو حتما گوش کنید مطمئنم جواب خیلی از سوالاتتون رو میگیرید
درشب ظلمانی ام.... راه. نشانم بده.....
‌ عکس تاریخی شهر قم دهه ۱۳۱۰ خورشیدی
کیبورد کامپیوتر می تواند 200 برابر سرویس بهداشتی باکتری داشته باشد.
۷ ☀️حق دست☀️ امام سجاد(عليه السلام) مى فرمايد:«وَ أَمَّا حَقُّ يَدِكَ فَأَنْ لَا تَبْسُطَهَا اِلَى مَا لاَ يَحِلُّ لَكَ فَتَنَالَ بِمَا تَبْسُطُهَا اِلَيْهِ مِنَ اللَّهِ الْعُقُوبَةَ فِي الأَجَلِ وَ مِنَ النَّاسِ بِلِسَانِ اللاَّئِمَةِ فِي الْعَاجِلِ وَ لاَ تَقْبِضَهَا مِمَّا افْتَرَضَ اللَّهُ عَلَيْهَا وَ لَكِنْ تُوَقِّرَهَا بِقَبْضِهَا عَنْ كَثِير مِمَّا يَحِلُّ لَهَا وَ بَسْطِهَا اِلَى كَثِير مِمَّا لَيْسَ عَلَيْهَا فَاِذَا هِيَ قَدْ عُقِلَتْ وَ شُرِّفَتْ فِي الْعَاجِلِ وَجَبَ لَهَا حُسْنُ الثَّوَابِ فِي الآجِلِ». «حق دست آن است كه آن را به سوى كار ناروا دراز نكنى تا به سبب اين دست درازى در آينده، شايسته كيفر خدايى باشى و به زودى از سوى مردم نيز سزاوار سرزنش گردى. و ديگر اين كه نبايد دست خود را در انجام كارهايى  كه خدا بر آن واجب كرده، بازدارى بلكه بايد آن را اين گونه گرامى بدارى كه او را از بسيارى از كارهاى ناروا بازدارى و به سوى بسيارى از كارهايى كه به زيانش نيست دراز كنى. زيرا اگر در آينده نزديك از حرام باز ايستد و با انجام كار حلال شرفمند گردد، در آخرت پاداش نيكو بايسته او خواهد بود».
امام راه كنترل آن را چنين بيان مى كند: دستهاى خود را ببندد و باز نكند، آنجا كه مقصد امور ناروا و حرام است، مانند زدن يتيم، آزار انسان بى گناه و دهها كار حرام، زيرا اين دو نتيجه دارد: الف. در آينده مستحق كيفر الهى خواهد بود.«من الله العقوبة فى الآجل». ب. مردم نيز در همين دنيا او را سرزنش خواهند كرد.«ومن الناس بلسان اللاّئمة فى العاجل».