وای ازین دخترایی که میان کلاس هلال احمر و بعد اه و اوه میکنن و قیافه میگیرن حالم به هم میخوره. خب تو که جنبه و تحملشو نداری لازم نکرده بیای امدادگر بشی. :/
هدایت شده از ویلوبی'
لول واقعی آدمها رو بعد از دعوا و قطع ارتباط میفهمی.
همزمان هم از شادی این تولد توی پوست خودم نمیگنجم، هم از دلتنگی سینهام داره فشرده میشه.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید شما هم مثل من بهش نیاز داشته باشید...
↝#Video
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدیو برات یه پیام کیدرامایی داره:
↝#Video
من معتقدم خدا انقدر مهربونه، که هر کس آرزوی چیزی رو داشته باشه که مورد رضایت خداست، خدا بالاخره تو همین دنیا آرزوش رو برآورده میکنه و نمیذاره آرزوش به دلش بمونه.