امروز یه بنده خدایی منو برد دانشگاهشون -دانشگاه مفید که یکی از بهترین دانشگاهها خصوصا تو حقوق و زبانه- رو ببینم.
فعلا هم منو توی کتابخونه ول کرده که بره امتحانشو بده و برگرده.
پ.ن: دقیق ترش اینه که دم سالن امتحان بهم گفت اع راستی تو! برو توی کتابخونه یا سلف بشین تا بیام. و منو توی دانشگاهی که اولین بار بود پامو میذاشتم رها کرد و رفت.✓