برای کاهش استرس جوابه:
https://eitaa.com/store_app/app?startapp=app_377&btn=مرکز.برنامک.های.ایتا
یکی از علایق عجیب من، لیست نوشتنه.
هر موقع هم که میخوام کار مهمی بکنم، یا چیز جدیدی رو شروع کنم، یا مثل الان بخوام از علافی در بیام، لیست مینویسم.
با نوشتن #لیست کتاب هایی که نصفه خوندم شروع کردم.
شاید حوصله شروع کردن کتابای جدید نداشته باشم، ولی میتونم کتابای نصفه رو تموم کنم. 😎
اگه کتابی میخواین که نتونین دست از خوندنش بردارین و برگاتون بریزه و دهنتون باز بمونه، «بخش دی» رو حتما بخونین.
بچه که بودیم یه انیمه ای پخش میشد به نام نجات رباتیک. انقدر عاشق این انیمه بودم، دیوونش بودم اصلا. من حتی با اون، انیمه بین شدم.
یکی از بهترین تصمیمات عمرم در حوزه سرگرمی این بود که چند وقت پیش زدم توی کار دیدن این انیمه بصورت زبان اصلی.
اسم اصلیش Shutsugeki machine robo ئه و زیرنویس فارسی نداره باید با زیرنویس انگلیسی ببینین.
انقدر حال میده، انقدر حس خوبی میده، تازه چون نسخه کامل و زبان اصلیه یسری چیزایی ازش میبینم و میفهمم که تلویزیون پخش نکرده بود.
این جناب روبو دریل به ژاپنی عادی حرف نمیزنه، لهجه داره! 😭🤌
حالا نمیدونم لهجه کجای ژاپنه ولی خیلی خفنه. 🤌✨
↝#Screenshots
↝#machine_robo
وای بچه ها، کراش بچگیام. 😭
تنها باری توی زندگیم بود که روی ویلن کراش زدم.
↝#Screenshots
↝#machine_robo
وای این رباته هم اولین کراشم بود توی سریال.
خیلی گنگش بالاست، نگا اومد وایساد جلوی هواپیمای درحال سقوط، هواپیما دقیقا جلوش متوقف شد. 😂🤌
↝#Screenshots
↝#machine_robo
«راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» واقعا واقعا خفن نوشته شده.
انقدر جذاب و خفن و حساب شدهست که من هیچ حدسی نمیتونم بزنم درباره هیچی.
وای الان یاد یچیزی افتادم...😂
خرداد که جنگ شد و هنوز بچه ها خوابگاه رو تخلیه نکرده بودن، یکی توی گروه خوابگاه پیام گذاشته بود: بچه های طبقه بالا عین اسب ندوین ما نمیفهمیم شمایین یا اسرائیل...🤣