eitaa logo
「خوشحالی فروشی ساکورا」
308 دنبال‌کننده
463 عکس
134 ویدیو
18 فایل
به سراغ من اگر می‌آیید، عین آدمیزاد بیایید. جهت ضروریات: @Shi_un پ.ن: ورود آقایون ممنوع.
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه کتابی می‌خواین که نتونین دست از خوندنش بردارین و برگاتون بریزه و دهنتون باز بمونه، «بخش دی» رو حتما بخونین.
بچه که بودیم یه انیمه ای پخش می‌شد به نام نجات رباتیک. انقدر عاشق این انیمه بودم، دیوونش بودم اصلا. من حتی با اون، انیمه بین شدم. یکی از بهترین تصمیمات عمرم در حوزه سرگرمی این بود که چند وقت پیش زدم توی کار دیدن این انیمه بصورت زبان اصلی. اسم اصلیش Shutsugeki machine robo ئه و زیرنویس فارسی نداره باید با زیرنویس انگلیسی ببینین. انقدر حال میده، انقدر حس خوبی میده، تازه چون نسخه کامل و زبان اصلیه یسری چیزایی ازش می‌بینم و می‌فهمم که تلویزیون پخش نکرده بود.
این جناب روبو دریل به ژاپنی عادی حرف نمی‌زنه، لهجه داره! 😭🤌 حالا نمی‌دونم لهجه کجای ژاپنه ولی خیلی خفنه. 🤌✨ ↝
وای بچه ها، کراش بچگیام. 😭 تنها باری توی زندگیم بود که روی ویلن کراش زدم. ↝
وای این رباته هم اولین کراشم بود توی سریال. خیلی گنگش بالاست، نگا اومد وایساد جلوی هواپیمای درحال سقوط، هواپیما دقیقا جلوش متوقف شد. 😂🤌 ↝
«راهنمای کشف قتل از یک دختر خوب» واقعا واقعا خفن نوشته شده. انقدر جذاب و خفن و حساب شده‌‌ست که من هیچ حدسی نمی‌تونم بزنم درباره هیچی.
وای الان یاد یچیزی افتادم‌...😂 خرداد که جنگ شد و هنوز بچه ها خوابگاه رو تخلیه نکرده بودن، یکی توی گروه خوابگاه پیام گذاشته بود: بچه های طبقه بالا عین اسب ندوین ما نمی‌فهمیم شمایین یا اسرائیل...🤣
امروز تولد امام حسن (ع) جانمون بود. این آقا انقدر مهربونه، انقدر مهربونه که از آثار و برکات مهربونیشون که به ما به ارث رسیده اینه که شب تولدش هیچکس گرسنه نمی‌مونه! خیلی از نونوایی ها رایگان نون‌ میدن، و همه جا از اول ماه رمضون برای غذا دادن توی روز تولد ایشون آماده میشن. پس یوقت فکر نکنین رویاها و خواسته هاتون روی زمین می‌مونه تا وقتی چنین واسطه ای بین ما و خدا هست؛ این آقا بخاطر بخشندگی بی نهایتش، از هر بلک کارتی قدرتمند تره. 💚
احساس میلیاردر بودن دارم. 😂✨
چرا به من ایمان نمی‌آورید؟ حتی ثابت شد رنگ مورد علاقه‌ام هم نشان از گودرتمند بودن من داره.
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاپل آلیس در سرزمین مرزی، این سریال رو بازی کردن! اسمش «نارنجی» ئه. من انیمه شو دیده بودم و خیلی دوستش داشتم. ↝