وای الان یاد یچیزی افتادم...😂
خرداد که جنگ شد و هنوز بچه ها خوابگاه رو تخلیه نکرده بودن، یکی توی گروه خوابگاه پیام گذاشته بود: بچه های طبقه بالا عین اسب ندوین ما نمیفهمیم شمایین یا اسرائیل...🤣
امروز تولد امام حسن (ع) جانمون بود.
این آقا انقدر مهربونه، انقدر مهربونه که از آثار و برکات مهربونیشون که به ما به ارث رسیده اینه که شب تولدش هیچکس گرسنه نمیمونه!
خیلی از نونوایی ها رایگان نون میدن، و همه جا از اول ماه رمضون برای غذا دادن توی روز تولد ایشون آماده میشن.
پس یوقت فکر نکنین رویاها و خواسته هاتون روی زمین میمونه تا وقتی چنین واسطه ای بین ما و خدا هست؛ این آقا بخاطر بخشندگی بی نهایتش، از هر بلک کارتی قدرتمند تره. 💚
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاپل آلیس در سرزمین مرزی، این سریال رو بازی کردن!
اسمش «نارنجی» ئه.
من انیمه شو دیده بودم و خیلی دوستش داشتم.
↝#Video
جدی برای اونایی که ازشون متنفرین و روی اعصابتونن آرزو میکنین موشک بخورن؟
اتفاقا من برعکس؛ آرزو میکنم این اتفاق نیوفته چون چی بهتر از شهید شدن؟ من اینجوریم که حتی اگه همه ایران شهید شدن، اونا نه.