eitaa logo
مدرسه اقتصاد
812 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
950 ویدیو
195 فایل
اینجا محلی‌است برای اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها، درسگفتار، صوت، کلیپ،فیلم، سخنرانی اساتید و جزوات اقتصادی،برای رشد و پیشرفت مردم و کشور درعرصه اقتصاد و سبک زندگی‌اقتصادی سالم ذیل تمدن جهانی اسلام.منتظرنظرات شمادر: http://eitaa.com/joinchat/715718678C6b9ae86a0b
مشاهده در ایتا
دانلود
💰 : بررسی خرید،فروش و استخراج پول رمزپایه دیجیتال 🎙 ارائه دهنده: حجت‌الاسلام مرتضی ترابی 📝 ناقد: حجت‌الاسلام جواد عبادی 📆 زمان: پنجشنبه 16بهمن99، ساعت9صبح 🌐 لینک ورود: skyroom.online/ch/darolsaqalain/neshastelmi 💥 @meftaah_com 💥 @schoolofeconomics
📝 در مباحث فقهی مربوط به اصول کلی حاکم بر آن‌ها بحث می‌شود نه چگونگی استخراج یا برنامه نویسی آن‌ها 💠 آیت‌الله محمدرضا مدرسی در درس خارج «فقه استارتاپ‌ها و ارز مجازی» تصریح کرد؛ ✅ مباحث مربوط به پول‌های رمزینه و رمزنگاری شده که بیت کوین از مصادیق روشن آن است، عمدتاً اقتصادی می‌باشد و موضع فقه در مورد سیستم پولی نیز بدین معنا نیست که همه چیز را باید از اسلام گرفت، بلکه خطوط اصلی که اسلام می‌دهد را باید ملاحظه کرد. ✅ این‌که برنامه‌نویسی برای بیت کوین چگونه باشد، چگونه باید از آن استفاده کرد و مسائلی شبیه آن، چیزی نیست که از اسلام بتوان توقع داشت و کسی هم نگفته این‌ها را از اسلام بگیرید، چون دستاوردهای انسانی است. ✅ نباید فراموش کرد اگر در جایی قانونی داشتیم که مخالفتی با احکام اسلام نداشت و ضروریات اسلامی را رعایت کرده بود، این نصف کار است و نصف دیگر تلاش فکری بشر است که باید انجام گیرد. نباید مسلمانان از بقیه عقب بیفتند. ✅ برای پول چهار ویژگی شمرده‌اند؛ وسیله مبادله است. آسان‌ترین وسیله ذخیره‌سازی ارزش‌ها است. در غیر مثلیات کاربرد دارد و وسیله ارزش‌یابی و ارزش‌گذاری اشیا است. 📕 متن کامل: http://meftaah.com/?p=22102 💥 @meftaah_com 💥 @schoolofeconomics
👈🔸 پاورپوینت عالی دکتر ابوذر یاسری درباره عواقب وخیم مذاکره با آمریکا در اقتصاد را از پست بعدی دانلود کنید👇👇 🔸دوستان عزیز! مطالب ویژه کانال مدرسه اقتصاد را دنبال کنید: eitaa.com/joinchat/3142254611C50a304a13b
مذاکره با آمریکا عامل پیشرفت یا فلاکت؟ (1).pdf
6.16M
🔹 🔸مذاکره با آمریکا عامل رفاه یا فقر کشورها؟ 🔺متن‌درس دوره تربیت‌مربی بیانیه‌گام‌دوم؛ دکتر ابوذر یاسری @ANALYSTS @schoolofeconomics
: 👌امشب به همه مردمی که هنوز باور نکرده بودند که به عنوان یک در در دست غربی‌ها و غربزده‌ها و سازمان‌های ضدفرهنگی و امنیتی غربی است، اثبات شد که این شبکه اطلاعاتی ـ پیام‌رسان، یک سلاح برنده در شبکه‌های اجتماعی شده است. 👈 این شبکه از امشب در چشم میلیون‌ها مخاطب ایرانی بی‌اعتبارتر از آنچه قبلاً بود، شد و این آغازی است بر پایان غربزدگی مشمئزکننده برخی‌ها...! @schoolofeconomics
۲۸۰(2).mp3
26.52M
🎧 صوت ۲۸۰مین گفتگوی زندهٔ با استاد کاظم ؛ هیئت ‌علمی دانشگاه تهران و سرپرست آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر 💬 موضوع: رویکرد امتدادی به فضای سایبر/۱۳ اسفند۹۹ 📥 دریافت فایل تصویری همه برنامه‌ها در روبیکا 👉🏻 https://rubika.ir/jebheh 🔶@schoolofeconomics
🔶 🔸 🔷 🔹 ♦️بررسی همکاری‌های مخفی و و رژیم صهیونیستی و رژیم پهلوی بر اساس اسناد تاریخی 🔶صدها مأمور صهیونیستی در حوزه‌های مختلف و تحت پوشش‌هایی به ایران نفوذ می‌کردند. یکی از بخش‌های مهم، غارت آثار تاریخی ملی اسلامی و تمدن ایران بود. تمامی جاسوسان اسرائیلی در ایران به صورت تشکیلاتی این وظیفه را به عهده می‌گرفتند. 🔺به گزارش حلقه وصل، دکتر محمدتقی‌ تقی‌پور در نشست جنبی نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر با عنوان «صهیونیسم در دورۀ پهلوی» گفت: روابط ایران و اسرائیل در دوران پهلوی دارای دو عمق گسترده است. میدان حضور یهودیان و صهیونیسم‌ها در دوران پهلوی زیاد بوده که یکی از پیچیده‌ترین بخش تاریخ ماست. مأموران و نمایندگان مخفی و غیرمخفی اعتراف کردند که از قدیمی‌ترین افراد خارجی یهودیان بوده‌اند. نیروهای اسرائیل به‌طور رسمی از سال 1334 وارد ایران شدند. 🔻 یکی از قدیمی‌ترین نمایندگان اسرائیل در ایران، در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفته است اگر بدانید ما در ایران چه وضعیتی به وجود آوردیم، وحشت خواهید کرد. متن کامل این سخنان مهم را در لینک زیر ببینید: hvasl.ir/news/297668 🔶@schoolofeconomics
پیام کاربران عراقی به پاپ: دستی که از کیان مسیحیت در دنیای اسلام دفاع کرد! @Habibollah_Babai @schoolofeconomics
24.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅معرفی جبهه‌مردمی اقتصادمقاومتی 📹چندخبر خوب اقتصادی استادپناهیان 🌹ببینید و به فعالان اقتصاد ارسال کنید... @eghtesad_mardomi @schoolofeconomics
10.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹|ویدئو: قتل صدها هزار جنین بی‌پناه ♦️ در سال در ایران و تاثیر فوق‌العاده آن روی رشد منفی ♦️برگرفته از سخنان دکتر علی ابوترابی‌، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم @aghileheshgh @schoolofeconomics
👌 چنین کرده‌اند که: 🔹شرح ماجرای تصویر بالا که به تازگی منتشر شده... استادِ دبستان علوی از شاگرادانش می‌خواهد که مقوایی برای رسم شکل ریاضیاتی تهیه کنند. با توجه به وضعیت ایام جنگ و کمبود اقلام، مقوا هم به راحتی پیدا نمی شد. رهبر انقلاب ( رییس جمهور وقت) پاکت مقوایی که آن زمان به جای کیسه نایلنی برای خرید میوه و اقلام استفاده می شده را و برای انجام رسم به فرزند خود می دهد این جمله را خطاب به معلم روی آن مینویسند: 🔹«آقای آموزگار محترم! -مقوا نداشتیم ، من به میثم و دیگر بچه ها گفته ام از این کاغذ ها که باید دور ریخته می شد استفاده کنند . لطفا مؤاخذه نکنید بلکه تشویق هم بفرمائید. امضا» @sm_naghibpour @schoolofeconomics