eitaa logo
شهید حیدر مغدانی
12 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
5.5هزار ویدیو
580 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معیار
3.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 🔰اولین تأسیسات مخفی چگونه لو رفت؟ 🍃🌹🍃 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از خبرگزاری فارس
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند «جزیره گناه»؛ افشای حقایق پنهان یک رسوایی جهانی 🔹این مستند به بررسی یکی از تاریک‌ترین پرونده‌های دهه‌های اخیر می‌پردازد؛ از شبکه‌های قاچاق انسان و سوءاستفاده از قدرت تا مرگ مشکوک جفری اپستین و نقش شخصیت‌های سرشناس در این ماجرا. 🔸اسناد محرمانه و ادعاهای تأمل‌برانگیز 🔸تحلیل روابط پشت پرده سیاستمداران و ثروتمندان 🔸تأثیر افشاگری‌ها بر تحولات اخیر برای درک ابعاد این پرونده پیچیده و تأثیر آن بر افکار عمومی، تماشای این مستند را از دست ندهید. @Farsna
هدایت شده از معیار
🇮🇷🇵🇸 ❇️ اقتدار چندوجهی جمهوری اسلامی ایران 🍃🌹🍃 🔹در روزهای اخیر، اخبار متعددی به گوش رسیده که همگی یک پیام روشن دارند: ایران در حال نمایش اقتداری چندوجهی و بی‌سابقه است. از ضربات اطلاعاتی به دشمن صهیونی گرفته تا مدیریت هوشمندانه مسائل داخلی و سیاست خارجی مقتدرانه، این روزها شاهد ظهور ژانرهای جدیدی از قدرت هستیم که نشان‌دهنده ثبات و تسلط نظام بر اوضاع است. 🔸نخستین خبر، ضربه اطلاعاتی هولناک ایران به رژیم صهیونیستی است که به گفته برخی تحلیلگران و فرمانده کل سپاه، به مثابه ارزیابی شده است. این اقدام نه‌تنها توان نظامی ایران را به رخ دشمن کشید، بلکه در و شناختی، بازوهای داخلی و منطقه‌ای دشمن را هدف قرار داد. این ضربه، پیامی قاطع به دشمنان بود که ایران در عرصه اطلاعاتی نیز قدرتی غیرقابل‌انکار دارد. 🔹در حوزه داخلی، ماجرای قتل دلخراش یک دختر جوان به نام الهه حسین‌نژاد و واکنش سریع پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل، نمونه‌ای از اقتدار نرم و هوشمندانه نظام است. برخلاف تلاش‌های جریان ضد انقلاب برای سوءاستفاده از این حادثه، پلیس با شفافیت و صداقت، اعتماد عمومی را حفظ کرد. این نوع مدیریت، نشانه‌ای از بلوغ سیستمی است که در عین قاطعیت، با مردم صادقانه رفتار می‌کند. 🔸از سوی دیگر، دستگیری دو پسر حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی، از چهره‌های ارشد قضایی، نشان‌دهنده عزم نظام برای اجرای عدالت، حتی در برابر نزدیکان مسئولان است. این اقدام که با صراحت و بدون پنهان‌کاری انجام شد، یادآور ارزش‌های اصیل اسلامی است که در آن هیچ‌کس فراتر از قانون نیست. این حرکت، نه‌تنها اقتدار قضایی نظام را نشان داد، بلکه بستری معنوی برای آزمون و رشد شخصیت‌های نظام فراهم آورد. 🔹در عرصه سیاست خارجی نیز موضع قاطع ایران در برابر درباره ، تحلیلگران جهانی را شگفت‌زده کرده است. این موضع را می‌توان پیام روشنی از استقلال و اقتدار سیاسی ایران به جهان معرفی کرد. 🔸همزمان، سفرهای رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه به کشورهای منطقه و آمریکای جنوبی، نشان‌دهنده انسجام سیاسی ایران و مانور قدرت در نزدیکی مرزهای دشمنان است. 🔹از طرفی، طرح استانی مقابله با هنجارشکنی‌ها نیز ابتکاری هوشمندانه از سوی نیروی انتظامی است که عقلانیت حاکمیتی را به نمایش می‌گذارد. این طرح، با اجرای دقیق و منظم، نشان داد که نظام در حفظ ارزش‌ها و نظم اجتماعی، قاطع اما عاقلانه عمل می‌کند. 🔸به این موارد دیدار رهبر حکیم انقلاب با استانداران بیانات مهم ایشان برای همراهی و همدلی و تلاش برای حل مشکلات مردم است. 🔹بنابراین می‌توان گفت که ایران امروز، فراتر از توان موشکی و پهپادی، در حال رونمایی از ژانرهای متنوع اقتدار است؛ از نمایش اقتدارهای اطلاعاتی و قضایی گرفته تا سیاسی و اجتماعی. این اقتدار چندوجهی، پیامی روشن به دشمنان می‌دهد که ایران در آرامش و ثبات، با قدرت به پیش می‌رود و آماده حل مشکلات و تسریع حرکت به سوی قله‌های پیشرفت است. ✍ حسن نوروزی 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از دیر لایو
راهکارهای عملی برای حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر آسیب های فضای مجازی https://eitaa.com/dayyerlive
هدایت شده از خبرگزاری فارس
آیت‌الله خامنه‌ای و صیانت از منافع ایران در مذاکرات هسته‌ای 🔹رهبر انقلاب در مسیر مذاکرات هسته‌ای با آمریکا، راه سوم را برگزیده‌اند؛ مسیری مبتنی‌بر عزت، حکمت و مصلحت که نه دچار توهم مذاکره با آمریکا می‌شود و نه مذاکره را تابو می‌داند. ایشان با تأکید بر حقوق ملت ایران، مسیر بهره‌گیری از دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها را ترسیم کرده‌اند؛ مشروط بر حفظ خطوط قرمز و استقلال ملی. 🔹در واکنش به مذاکرات اخیر در عمان، صراحتاً هشدار دادند که «کشور را به مذاکرات گره نزنید» و از تکرار خطای برجام پرهیز کنید. تأکید کردند که به توانمندی‌های داخلی باید تکیه کرد، نه وعده‌های طرف مقابل. همچنین در مراسم‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۴ بار دیگر تأکید شد: 🔸آمریکا حق دخالت در برنامه‌ هسته‌ای ایران را ندارد. 🔸هیچ‌کس منتظر «اجازه آمریکا» برای غنی‌سازی نیست. 🔸پیچ‌ومهره‌های صنعت هسته‌ای امروز از همیشه محکم‌تر است. 🔸میز مذاکره محل امتیاز دادن نیست، میدان دفاع از منافع ملی است. 🔹این الگوی رفتاری نشان می‌دهد که ایران با منطق قوی وارد مذاکره می‌شود اما نه برای عقب‌نشینی، بلکه برای پیگیری حقوق خود با حفظ عزت. 🔗متن کامل گزارش را اینجا بخوانید @Farsna
هدایت شده از معیار
🇮🇷🇵🇸 🔰نگاه درون‌زا به امنیت منطقه‌ای 🍃🌹🍃 🔹سفر اخیر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به دو کشور و ، نقطه آشکارساز دیپلماسی متوازن و منطقه‌ای در حوزه سیاست خارجی کشورمان محسوب می‌شود. دیدار‌هایی که میان «دکتر عراقچی» با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «نواف سلام» نخست‌وزیر لبنان صورت گرفت، قطعا نقش به‎سزایی در تنظیم یا حتی بازتعریف برخی روابط میان طرفین ایفا خواهد کرد. در این‎باره سه نکته اساسی وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد: 🔸نکته اول؛ تمرکز جمهوری اسلامی ایران بر «دیپلماسی منطقه‌ای» یک اصل مهم و فرمولی منطقی و پویا در عرصه سیاست خارجی کشور محسوب می‌شود. در دوران حضور «شهید امیرعبداللهیان» در مسند وزارت خارجه این روند به‎خوبی کلید خورد و اکنون نیز ادامه پیدا کرده است. مفهوم سیاست خارجی متوازن یا فراگیر، اصطلاحی است که در اینجا باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد. بر همین مبنا، در ابتدا وزن هر بازیگر در نظام بین‌الملل به‎درستی سنجیده شود و سپس نسبت آن بازیگر با منافع ملی ما مشخص شود و بر اساس این دو مؤلفه رابطه ما با آن بازیگر تنظیم یا بازتعریف شود. با توجه به تلقی‌ها و انگاره‌های نوینی که در حوزه امنیت پیرامونی خلق شده، دیپلماسی منطقه‌ای و درک متقابل بازیگران غرب آسیا از یکدیگر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. نگاهی که از مرکز به منطقه غرب آسیا و پیرامون وجود دارد، منجر به این شده است که ما در سیاست‌های منطقه‌ای و پیرامونی خود در قالب سیاست اولویت همسایگان دستاورد‌های خوبی را مشاهده کنیم. خلق منظومه امنیتی بر اساس «نقش‌آفرینی مشترک بازیگران منطقه» یکی از راهکار‌ها و محور‌هایی است که جمهوری اسلامی ایران بار‌ها روی آن تأکید کرده است. بر این اساس، اساسأ نظم و امنیت منطقه‌ای در گروی همزیستی، همکاری و هم‌افزایی بازیگران منطقه است و بازیگران فرامنطقه‌ای قاعدتاً نقشی در تعریف و عملکرد این منظومه نخواهند داشت. پیام اصلی جمهوری اسلامی ایران به تمامی کشور‌های منطقه مشخص است؛ «نباید به سبب جبر ژئو‎پلیتیک و جغرافیایی، کشور‌های منطقه صرفا به «همزیستی» با یکدیگر اکتفا کنند، بلکه این همزیستی باید تبدیل به «همپوشانی» و در مراحل بالاتر «هم‌افزایی» شود.»  🔹نکته دوم؛ معطوف به موقعیت خاصی است که منطقه غرب آسیا در آن قرار گرفته است. تحولات دوسال اخیر (وقوع جنگ و لبنان و تحولات )، مسئولیت بزرگی را متوجه دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورمان کرده است. شاید برخی مدعی شوند که میان دغدغه‌های دولت‌ها و کشور‌های گوناگون منطقه بر سر موضوع جنگ غزه و پرونده‌هایی مانند «طرح دودولتی» و «پیمان ابراهیم» دوگانگی وجود دارد. اما حتی این دوگانگی نیز نباید به نادیده گرفتن اصل تلاش کشورمان مبنی بر حفظ موجودیت ارزنده جبهه و متعاقباً، از بین بردن سوءتفاهم‌های دوجانبه و چندجانبه در منطقه منتج شود. وجود اختلاف در میان بازیگران و دولت‌های منطقه، امری بدیهی بوده که معلول مداخله‌گرایی مزمن بازیگران فرامنطقه‌ای و در رأس آنها ، و فرانسه در غرب آسیاست. با این حال این «معضل ادراکی» نباید تبدیل به یک «بحران راهبردی» در منطقه شود. جمهوری اسلامی ایران در این‎باره باید ضمن ایفای نقش تبیین‎گری خود در قبال اهداف و نقشه‌های واشنگتن، تل‌آویو و بازیگران غربی در منطقه، در ترسیم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های چندجانبه منطقه‌ای بر اساس «دغدغه‌های مشترک» جدیت ویژه‌ای داشته باشد. تمرکز وزارت امور خارجه کشور بر کشور‌های منطقه نشان می‌دهد این جدیت و عزم در دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است. 🔸نکته سوم؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره از دیپلماسی منطقه‌ای کشورمان وحشت‎زده بوده‌اند. از منظر دشمنان، تلقی «درون‌زا» از مقوله امنیت منطقه‌ای و تسری این نگاه به همه کشور‌های منطقه غرب آسیا جایی برای مداخله‌گرایی دشمنان در این حوزه حساس و راهبردی باقی نخواهد گذاشت. جمهوری اسلامی ایران مدل‌های همکاری نوین در منطقه را احصاء کرده و اکنون در‎صدد تبدیل آنها به یک «مبنای مشترک همکاری» در منطقه است. برخی کشور‌های منطقه از این رویکرد در «ونزا» استقبال کرده و برخی دیگر هنوز متوجه اهمیت و اصالت این نگاه کلان و راهبردی نشده‌اند. در چنین فضایی باید تلاش کرد تا با وجود برخی اختلافات بر سر مسائل گوناگون، از نقاط اشتراک امنیتی، ژئو‎پلیتیک و دینی در ترسیم این منظومه عملیاتی مشترک بهره جست. انتظار می‌رود این تلاش به‎صورت مستمر از سوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه پیدا کند. ✍ حنیف غفاری 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
🇮🇷🇵🇸 📸 صنعت مادر 🍃🌹🍃 ⁉️اگر صنعت هسته‌ای را تعطیل کنیم... 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از دیر لایو
رژیم مصرف رسانه ای https://eitaa.com/dayyerlive
هدایت شده از معیار
🇮🇷🇵🇸 🔰هاآرتص: پیش‌بینی رهبر ایران در حال تحقق است 🍃🌹🍃 🔹روزنامه عبری «هاآرتص» در مقاله‌ای تحلیلی نوشت: «نشانه‌های فروپاشی کاملاً ملموس است، گرچه بسیاری آن را باور نمی‌کنند، اما این پدیده در حال وقوع است.» 🔸«آلوف بن» تحلیلگر این روزنامه، سقوط رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۴۰ را پیش‌بینی کرد و نوشت: «همان‌طور که آندره امالریک پیش‌بینی کرد اتحاد جماهیر شوروی از درون فروپاشید، اسرائیل نیز از درون با بحران‌های متعدد روبه‌روست.» 🔹او با اشاره به وضعیت کنونی افزود: «جرم و جنایت گسترش یافته، چنددستگی داخلی شدت گرفته و ناامیدی رو به افزایش است.» 🔸بن همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استناد کرد و گفت: «پرسش اساسی این است که آیا پیش‌بینی ایشان درباره نابودی اسرائیل تا سال ۲۰۴۰ در حال وقوع است؟» 🔹تحلیلگر «هاآرتص» به ضعف رهبری بنیامین نتانیاهو اشاره کرد و نوشت: «او تلاش می‌کند با ترویج نظریه‌های توطئه و تهمت به مخالفان، از مسئولیت شکست‌ها فرار کند، اما این راهبرد موفق نخواهد بود.» 🔸بن نتیجه گرفت: «اسرائیل به‌شدت به وابسته شده و ساختار سیاسی رژیم در حال تعمیق چنددستگی است، بدون اینکه راه حلی برای خروج از بحران‌های داخلی وجود داشته باشد.» 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
10.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 🔰پاسخ کوبنده به تکرار ادعاهای بی‌اساس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از زبان بی‌بی‌سی! 🍃🌹🍃 🔹میخائیل اولیانوف، نماینده ارشد روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: گزارش آژانس علیه ایران سیاسی است. هیچ دلیلی برای نقض قوانین آژانس توسط ایران وجود ندارد. آنها به دنبال افزایش تنش و برداشتن قدم‌های ابلهانه هستند. 🔺عملکرد ایران ابتکاری نیست، بلکه واکنشی به رفتارهای و گزارشات آژانس است. | 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
29.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸 🌡 آزمایش هسته‌ای روی نوزادان ایرانی! 🍃🌹🍃 | 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔 rubika.ir/meyar_pb