چند یاد چمن و حسرت پرواز کنم بشکنم این قفس و بال و پری باز کنم بس که بهار آمد و پروانه و گل مست شدند من هنوز آرزوی فرصت پرواز کنم #ه_ا_سایه(هوشنگ ابتهاج)
|
|
خوشم میاد ممبرامم مثِ خودم ابتهاج دوست تشریف دارن(:
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
ممبر و اینا که پایه نیستن ترک میکنن
من که تو رو ترک نمیکنم تازه پایههم هستم
نصفِ شب بوستان غدیر دور بزنیم 😂🤣
اینا ما رو دوست ندارن ترک میکنن ..
هدایت شده از مکملِمن ؛