-شاهرگ !(:
من شدم تکرارِ مکررات!
این صوت یه یادگاری عزیزه
یادگاری از بهترین مکان زندگیم
#کافهتهرون
حق من نیست با سرماخوردگی حالم گرفته بشه|||||:
ناموسا حس میکنم حالم بده ولی خب کاری از دستم بر نمیاد🤦🏻♂.
پ.ن : غیر از حساسیت باشه خودمو حلق آویز میکنم ینی|:
-شاهرگ !(:
فقط اونجایی که میگه :
مو حالُم خوش نی((((:
#خوشنیٰ
-عبور از ساعت دو شب