🔰🔰 تبلیغ آخر شبانه (۲۲ کانال) 🔰🔰
⏰ زمان: ۲۳:۴۵ الی ۸صبح (ادامه بصورت پستآزاد)
💰قیمت: ۱ میلیون و ۹۹۰ هزارتومان (۶۰۰۰۰ بازدید)
🌟 ویژگیها:
⭐️ بالاترین جلب توجه ---> بالاترین جذب
⭐️ بالاترین بازدید ---> بالاترین شناخته شدن
⭐️ فورواردی ---> بدون بازدید تکراری
⭐️ ارسال در کانالهای متعدد ---> تنوع مخاطبین
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
👇👇👇ادامه تعرفهها👇👇👇
🔰🔰 تبلیغ یکی به آخر شبانه (۲۲ کانال) 🔰🔰
⏰ زمان: ۲۳:۴۵ الی ۸صبح (بعد بصورت پستآزاد)
💰قیمت: ۹۹۸ هزارتومان (۴۰۰۰۰ بازدید)
🌟 ویژگیها:
⭐️ جلب توجه بالا ---> جذب بالا
⭐️ بازدید بالا ---> شناختهتر شدن
⭐️ فورواردی ---> بدون بازدید تکراری
⭐️ ارسال در کانالهای متعدد ---> تنوع مخاطبین
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
👇👇👇ادامه تعرفهها👇👇👇
🔰🔰 تبلیغ پست آزاد (۲۳ کانال) 🔰🔰
⏰ زمان: ۱۰ صبح یا ۱۶ عصر یا ۲۱ شب
💰 قیمت: ۹۹۸ هزارتومان (۵۰۰۰۰ بازدید)
🌟 ویژگیها:
⭐️ قیمت پایین ---> مناسب کانالهای متوسط
⭐️ بازدید بالا ---> شناختهتر شدن
⭐️ ۲۰ دقیقه پست آخر ---> موثر در جذب
⭐️ فورواردی ---> بدون بازدید تکراری
⭐️ ارسال در کانالهای متعدد ---> تنوع مخاطبین
⁉️ ۲۰ دقیقه پست آخر: یعنی بعد از ارسال تبلیغ، حدود ۲۰ دقیقه در کانال ایرانما هیچ مطلبی ارسال نمیکنیم تا تبلیغ شما جلب توجه بیشتری داشته باشد. و تا تکمیل بازدید، تبلیغ از کانال حذف نمیشود.
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
✅ سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
⛔️ مراقب باشید!
ممکنه امروز ضرر بزرگی کنید! اگر این نکته رو در تبلیغاتتون رعایت نکنید
به تصویر بیلبوردی که براتون گذاشتیم خیلی دقت کنید (۱۰ ثانیه)👆
🧐 وقتی از کنار این بیلبورد رد میشید، چه دلیلی داره که بهش نگاه کنید؟
🧠 خلقت مغز انسان هوشمنده و برای اینکه فشار زیادی رو متحمل نشه، نسبت به اکثر اتفاقات پیرامونش بیتفاوته.
☺️ پس اگر در این بیلبورد یک محتوای غیر عادیای قرار ندن، احتمالا بیتفاوت از کنارش رد خواهید شد و تبلیغ اون کسب و کار، بیهوده خواهد بود.
😊 تبلیغ با کانون تبلیغاتی شاپرک هم به همین شکل هستش..
ما سعی میکنیم ساعت و نوع اجرای تبلیغ شما، به شکلی باشه که بازدهی خوبی از تبلیغات داشته باشید
🙄 بشرطی که بتونید توجه مخاطبینمون رو به خوبی جلب کنید.
😉 راستی... تیتر همین مطلب هم با تکنیک جلب توجه نوشته شده
چون از ایموجی و عنوان هشداری استفاده کردیم تا مغز شما براحتی از این مطلب مهم رد نشه
سعی میکنیم فرمولهای عنواننویسی حرفهای رو بزودی در اختیارتون قرار بدیم.
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
میدونستید هدیه و کادو دادن به مشتری تکنیک داره؟ مراقب باشید پولتونو هدر ندید!!
😐 اشتباه بزرگ:
اشتباه بزرگی که خیلیها موقع هدیه دادن انجام میدن اینه که فقط یک کادو میدن. چرا جای اینکه یک هدیه ۲۱۰ هزار تومانی بدید، ۳ هدیه ۷۰ هزارتومانی نمیدید؟
😅 هرچی تعداد هدیه بیشتر باشه، ارزش ذهنی بیشتری ایجاد میشه. یعنی مشتریتون ذوقزده میشه و ممکنه شما رو به اطرافیانش توصیه کنه.
☺️ پس جای اینکه مثلا یه تیشرت ۲۱۰ تومنی هدیه بدید، میتونید این موارد رو با همون بودجه تهیه کنید:
🖌 رواننویس ۷۰ تومنی
📱نگهدارنده موبایل ۷۰ تومنی
🖱 پد موس ۷۰ تومنی
⚠️ مراقب باشید:
هدیهها رو یکجا ندید!
بزارید اولین هدیه رو که دید، فکر کنه هدیه دیگهای در کار نیست؛ اونوقته که هدیههای بعد رو میبینه و ذوقمرگ میشه
📦 مثلا داخل بسته محصول، هدیه اول رو روی محصول بزارید که تا کارتن رو باز کرد ببینه
هدیه دوم هم مثلا زیر محصول
هدیه سوم هم زیر هدیه دوم یا یکجای دیگه..
⁉️ اینکه چرا هدیه دادن مهمه رو احتمالا در آموزشهای بعد براتون ارسال میکنیم تا هوشمندانهتر محصولتون رو بفروشید (نکته خیلی خیلی مهمی داره که کمتر کسی ازش اطلاع داره)
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
✅ سه کانال به لیست ارسال تبلیغات اضافه شد
⭐️ کرمان ما @kerman_ma
⭐️ کاشان ما @kashane_ma
⭐️ همدان ما @hamedan_ma
بعد از اضافه شدن این سه کانال، تعرفه تبلیغات تغییری نکرده است.
سفارش تبلیغ فوری 👈 @Shaparak_T
🔴 فروش چند برابری رو تجربه نمیکنید اگر فرمول #پیشنهاد_ویژه را یاد نگیرید
🤔 شاید وقتی میخواهید محصولتان را بفروشید، به هزار و یک راه فکر میکنید
😢 شاید هم انقدر اطلاعاتتان از فروشندگی پایین باشد که گزینه خاصی نداشته باشید و اعصابتان خرد شود
☺️ اشتباه نکنید!
معمولا مردم محصولات شما را نمیخرند بلکه پیشنهاد شما را میخرند (چون نمیخواهند فرصت خرید ارزانتر یا دریافت هدیه و.. را از دست بدهند)
🎯 فرمول طراحی پیشنهاد ویژه:
امتیاز قابل توجه + محدودیت زمانی
1⃣ مثال عملی پیشنهاد ویژه #هدیه:
اگر تا آخر امشب این خودکار را بخرید، یک مداد رایگان برایتان ارسال میشود
● امتیاز: مداد رایگان
● محدودیت: خرید تا آخر امشب
2⃣ مثال عملی پیشنهاد ویژه #ارسال_رایگان:
اگر تا ۵ ساعت دیگر حداقل ۵۰۰ هزارتومان سفارش بدهید، ارسالتان رایگان میشود
● امتیاز: ارسال رایگان
● محدودیت: خرید تا ۵ ساعت دیگه
3⃣ مثال عملی پیشنهاد ویژه #تخفیف:
فقط تا ۳ روز آینده هر خریدی انجام بدهید با تخفیف ۵۰ درصد محاسبه خواهد شد.
● امتیاز: تخفیف ۵۰ درصد
● محدودیت: خرید تا ۳ روز آینده
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
✅ رضایت #تبلیغ_دهنده محترم با موضوع کیف و کفش
👈 سفارش تبلیغ در ۱۲ کانال خبری @Shaparak_T
✳️ فروش به سبک حرفهایها با رعایت این ۱ نکته در توضیحات محصول
⁉️ از یک سوال شروع میکنیم:
شما میخواهید محصول یا خدماتتان را به یک متخصص بفروشید یا به مردم عادی؟
🔸 مثال واقعی:
مثال کانال عطر فروشی را میزنیم که چند روز پیش تبلیغشان را اجرا کردیم.
بنظرتان اگر در تبلیغ گفته شود که ما در عطرهایمان ۱۵ درصد اسانس روغنی استفاده میکنیم، با آنکه نکته مهمی است، آیا مخاطب عادی متوجه اهمیتش میشود؟
احتمالا خیر.. پس وقتی ارزش محصولتان را درک نمیکند، خرید هم نمیکند (بخصوص اگر محصولتان شناخته شده نباشد)
باید به زبان مخاطب عادی ترجمهاش کنیم تا ارزش محصول را بفهمد و فروشمان بیشتر شود.
لازم نیست کار سختی انجام دهید!
میتوانید از فرمول زیر کمک بگیرید👇
💎 فرمول زغال و الماس:
وقتی فقط از ویژگیها بگویید، ارزش محصولتان در حد یک زغال دیده میشود اما زمانیکه کاربرد و مزیت را هم بگویید، محصولتان با ارزش و الماسی دیده میشود.
پس انبار زغال خودتان را به کمک این فرمول به انبار الماس تبدیل کنید👇
☑️ فرمول: [ویژگی] #که_باعث_میشود [مزیت]
جای [ویژگی] ویژگی محصول را قرار دهید.
جای [مزیت] کاربرد محصول را قرار دهید.
مثال ۱: [در عطرهایمان ۱۵ درصد اسانس روغنی بکار رفته است] #که_باعث_میشود [تا ۶ ساعت ماندگاری داشته باشد]
مثال ۲: [مقدار الکل عطرهای ما به قدری کم است] #که_باعث_میشود [کسانی که ریهشان مشکل دارد، از شما فاصله نگیرند]
⚠️ یادتان نرود که نوشتن هر دو لازم است. هم ویژگی و هم مزیت؛ پس از هیچکدام غافل نشوید.
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
⛔️ لطفا از این روش سوءاستفاده نکنید! ⛔️
💰 چطور به مشتری قیمت بگوییم که نگوید گران است؟
⚠️ اولین عددی که مشتری میشنود، عددهای بعدی را با آن مقایسه میکند.
👕 فرض کنید شما کانال فروش لباس دارید و مشتری قیمت تیشرت مردانه را میپرسد.
⛔️ خیلی از فروشندهها برای اینکه مشتری را از دست ندهند، ابتدا قیمتهای پایین را میگویند.
مثلا:
تیشرتهایمان از #۱۵۰_هزارتومان شروع میشود تا #۵۰۰_هزارتومان
ℹ️ چون مشتری اول ۱۵۰ هزارتومان را میشنود، ناخودآگاه این عدد را ملاک قرار میدهد و عددهای بعدیای که از شما میشنود را #قضاوت میکند.
هر عددی بیشتر از ۱۵۰ هزارتومان بگویید برایش گران بنظر میرسد و هر عددی پایینتر از ۱۵۰ هزارتومان بگویید برایش ارزان بنظر میرسد.
✅ بهتر نیست همان اول بگوییم تیشرتهایمان از ۵۰۰ هزارتومان شروع میشود تا ۱۵۰ هزارتومان؟
با اینکار، تمام قیمتها را با ۵۰۰ هزارتومان مقایسه خواهد کرد.
‼️ حتی اگر در هر دو حالت تیشرت ۲۵۰ هزارتومانی را بخرد، در حالت اول احساس گران بودن میکند و از خریدش راضی نیست و در حالت دوم احساس ارزان بودن میکند و احتمالا دوباره به سراغتان بیاید.
👈 برای مشاهده تعرفه تبلیغات در ۱۲ کانال خبری (با تیک آبی) کلیک کنید
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
🔰 میدانستید که هدیه و کادو دادن به مشتری تکنیک دارد؟ مراقب باشید پولتان را هدر ندهید!!
😐 اشتباه بزرگ:
اشتباه بزرگی که خیلیها موقع هدیه دادن انجام میدهند این است که فقط یک کادو میدهند!!
چرا جای اینکه یک هدیه ۲۱۰ هزار تومانی بدهید، ۳ هدیه ۷۰ هزارتومانی نمیدهید؟
😅 هرچه تعداد هدیه بیشتر باشد، ارزش ذهنی بیشتری هم ایجاد میشود. یعنی مشتریتان ذوقزده میشود و ممکن است شما را به اطرافیانش توصیه کند.
☺️ پس جای اینکه مثلا یک تیشرت ۲۱۰ هزارتومانی هدیه بدهید، میتوانید موارد زیر را با همان بودجه تهیه کنید:
🖌 رواننویس ۷۰ هزارتومانی
📱نگهدارنده موبایل ۷۰ هزارتومانی
🖱 پد موس ۷۰ هزارتومانی
⚠️ اشتباه بزرگ بعدی:
هدیهها را یکجا ندهید!
بگذارید اولین هدیه را که دید، فکر کند هدیه دیگری در کار نیست؛ آنوقت است که هدیههای بعد رو میبیند و ذوقمرگ میشود.
📦 مثلا داخل بسته محصول، هدیه اول را روی محصول بگذارید که تا کارتن را باز کرد ببیند
هدیه دوم هم مثلا زیر محصول اصلی
و هدیه سوم هم زیر هدیه دوم یا یکجای دیگر..
⁉️ اینکه چرا هدیه دادن مهم است را احتمالا در آموزشهای بعد برایتان ارسال میکنیم تا هوشمندانهتر محصولتان را بفروشید (نکته خیلی خیلی مهمی دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد)
🦋 تبلیغات شاپرک
https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7