eitaa logo
تبلیغات شاپرک
867 دنبال‌کننده
31 عکس
0 ویدیو
0 فایل
‌ ‌ #ظرفیت_محدود 🟠 برای رزرو تبلیغ به آیدی زیر پیام دهید ‌ 👇👇👇👇 @Shaparak_T ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
رضایت محترم با موضوع کیف و کفش 👈 سفارش تبلیغ در ۱۲ کانال خبری @Shaparak_T
✳️ فروش به سبک حرفه‌ای‌ها با رعایت این ۱ نکته در توضیحات محصول ⁉️ از یک سوال شروع میکنیم: شما میخواهید محصول یا خدمات‌تان را به یک متخصص بفروشید یا به مردم عادی؟ 🔸 مثال واقعی: مثال کانال عطر فروشی را میزنیم که چند روز پیش تبلیغ‌شان را اجرا کردیم. بنظرتان اگر در تبلیغ گفته شود که ما در عطرهایمان ۱۵ درصد اسانس روغنی استفاده میکنیم، با آنکه نکته مهمی است، آیا مخاطب عادی متوجه اهمیتش میشود؟ احتمالا خیر.. پس وقتی ارزش محصول‌تان را درک نمیکند، خرید هم نمیکند (بخصوص اگر محصول‌تان شناخته شده نباشد) باید به زبان مخاطب عادی ترجمه‌اش کنیم تا ارزش محصول را بفهمد و فروش‌مان بیشتر شود. لازم نیست کار سختی انجام دهید! میتوانید از فرمول زیر کمک بگیرید👇 💎 فرمول زغال و الماس: وقتی فقط از ویژگی‌ها بگویید، ارزش محصول‌تان در حد یک زغال دیده میشود اما زمانیکه کاربرد و مزیت را هم بگویید، محصول‌تان با ارزش و الماسی دیده میشود. پس انبار زغال خودتان را به کمک این فرمول به انبار الماس تبدیل کنید👇 ☑️ فرمول: [ویژگی] [مزیت] جای [ویژگی] ویژگی محصول را قرار دهید. جای [مزیت] کاربرد محصول را قرار دهید. مثال ۱: [در عطرهای‌مان ۱۵ درصد اسانس روغنی بکار رفته است] [تا ۶ ساعت ماندگاری داشته باشد] مثال ۲: [مقدار الکل عطرهای ما به قدری کم است] [کسانی که ریه‌شان مشکل دارد، از شما فاصله نگیرند] ⚠️ یادتان نرود که نوشتن هر دو لازم است. هم ویژگی و هم مزیت؛ پس از هیچکدام غافل نشوید. 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
⛔️ لطفا از این روش سوءاستفاده نکنید! ⛔️ 💰 چطور به مشتری قیمت بگوییم که نگوید گران است؟ ⚠️ اولین عددی که مشتری می‌شنود، عددهای بعدی را با آن مقایسه می‌کند. 👕 فرض کنید شما کانال فروش لباس دارید و مشتری قیمت تیشرت مردانه را می‌پرسد. ⛔️ خیلی از فروشنده‌ها برای اینکه مشتری را از دست ندهند، ابتدا قیمت‌های پایین را میگویند. مثلا: تیشرت‌های‌مان از شروع میشود تا ℹ️ چون مشتری اول ۱۵۰ هزارتومان را می‌شنود، ناخودآگاه این عدد را ملاک قرار می‌دهد و عددهای بعدی‌ای که از شما می‌شنود را می‌کند. هر عددی بیشتر از ۱۵۰ هزارتومان بگویید برایش گران بنظر میرسد و هر عددی پایین‌تر از ۱۵۰ هزارتومان بگویید برایش ارزان بنظر میرسد. ✅ بهتر نیست همان اول بگوییم تیشرت‌های‌مان از ۵۰۰ هزارتومان شروع میشود تا ۱۵۰ هزارتومان؟ با اینکار، تمام قیمت‌ها را با ۵۰۰ هزارتومان مقایسه خواهد کرد. ‼️ حتی اگر در هر دو حالت تیشرت ۲۵۰ هزارتومانی را بخرد، در حالت اول احساس گران بودن میکند و از خریدش راضی نیست و در حالت دوم احساس ارزان بودن میکند و احتمالا دوباره به سراغ‌تان بیاید. 👈 برای مشاهده تعرفه تبلیغات در ۱۲ کانال خبری (با تیک آبی) کلیک کنید 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
🔰 میدانستید که هدیه و کادو دادن به مشتری تکنیک دارد؟ مراقب باشید پول‌تان را هدر ندهید!! 😐 اشتباه بزرگ: اشتباه بزرگی که خیلی‌ها موقع هدیه دادن انجام میدهند این است که فقط یک کادو میدهند!! چرا جای اینکه یک هدیه ۲۱۰ هزار تومانی بدهید، ۳ هدیه ۷۰ هزارتومانی نمی‌دهید؟ 😅 هرچه تعداد هدیه بیشتر باشد، ارزش ذهنی بیشتری هم ایجاد می‌شود. یعنی مشتری‌تان ذوق‌زده میشود و ممکن است شما را به اطرافیانش توصیه کند. ☺️ پس جای اینکه مثلا یک تیشرت ۲۱۰ هزارتومانی هدیه بدهید، میتوانید موارد زیر را با همان بودجه تهیه کنید: 🖌 روان‌نویس ۷۰ هزارتومانی 📱نگهدارنده موبایل ۷۰ هزارتومانی 🖱 پد موس ۷۰ هزارتومانی ⚠️ اشتباه بزرگ بعدی: هدیه‌ها را یکجا ندهید! بگذارید اولین هدیه را که دید، فکر کند هدیه دیگری در کار نیست؛ آنوقت است که هدیه‌های بعد رو می‌بیند و ذوق‌مرگ میشود. 📦 مثلا داخل بسته محصول، هدیه اول را روی محصول بگذارید که تا کارتن را باز کرد ببیند هدیه دوم هم مثلا زیر محصول اصلی و هدیه سوم هم زیر هدیه دوم یا یکجای دیگر.. ⁉️ اینکه چرا هدیه دادن مهم است را احتمالا در آموزش‌های بعد برای‌تان ارسال میکنیم تا هوشمندانه‌تر محصول‌تان را بفروشید (نکته خیلی خیلی مهمی دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد) 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
رضایت تبلیغ‌دهنده محترم: تبلیغی که تو کانال‌ها رفتید بازخورد خیلی خوبی داشت از شما و تیم‌تون سپاسگزاریم خدا به شما و کسب و کارتون برکت بده
⛔️ این کار غلط باعث گیج شدن مشتری شما می‌شود (احتمالا فراری می‌شود) 🥾 بعضی از فروشنده‌ها (مثلا فروشنده‌های کفش)، تا مشتری میگوید فلان نوع کفش را میخواهم، ۵ یا ۶ مدل و گاها بیشتر مقابل او قرار می‌دهند. و تا حس می‌کنند مشتری نپسندیده، مدل‌های دیگر را هم روی میز می‌چینند. 👟 با چه توجیهی؟ اینکه اگر مشتری تنوع محصولات‌مان را ببیند، احتمال اینکه یکی از محصولات مطابق سلیقه‌اش باشد و خرید کند بیشتر می‌شود. ❓میدانستید وقتی گزینه‌های یک مشتری زیاد شود، باعث سردرگمی او و سخت شدن انتخاب می‌شود؟ حتی اگر خرید کند ممکن است از خریدش ناراضی باشد؛ چرا که حس می‌کند انتخاب درستی نکرده است. ✅ بهتر است با انجام (که در آینده آموزشش گذاشته می‌شود)، گزینه‌های محدودی به مشتری پیشنهاد دهید؛ مثلا ۲ یا ۳ مورد. ✳️ با این کار به مشتری کمک می‌کنید تا در آرامش بیشتری انتخاب کند و معاینه باعث می‌شود محصولی که برایش جذاب باشد را به او پیشنهاد دهید. ⚠️ این اشتباه را هم نکنید که فقط یک مدل جلوی او قرار دهید! چرا که باید اجازه دهید بین دو یا چند گزینه خودش انتخاب کند. (احساس آزادی انتخاب) برای مشاهده تعرفه تبلیغات (مخاطبین با کیفیت) اینجا کلیک کنید ‌ ‌ 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
تبلیغات شاپرک
⛔️ این کار غلط باعث گیج شدن مشتری شما می‌شود (احتمالا فراری می‌شود) 🥾 بعضی از فروشنده‌ها (مثلا فروش
👆👆👆👆👆👆 کسانی که کارهای درمانی می‌کنند فرض کنید یک بیمار به سراغ شما می‌آید برای درمان سردرد اگر ۵ راهکار به او بگویید بیشتر از اینکه خوشش بیاید و اعتماد کند، احتمالا نگران و گیج می‌شود. پیشنهاد گزینه‌های محدود، فقط در فروش محصول کاربرد ندارد بلکه در موارد این چنینی هم استفاده می‌شود.
دوستان بزرگوار صبور باشید تعداد پیام‌ها بالاست و بترتیب در حال پاسخگویی هستیم
✅ کانال‌های زیر به لیست کانال‌های شاپرک اضافه شد (بدون افزایش هزینه) 🔘 اهواز ما @ahvaz_ma 🔘 خرم آباد ما @khoramabad_ma 🔘 ارومیه ما @oromieh_ma 🔘 شیراز ما @shiraz_ma
🔴 فوری! فروشنده‌ها بخوانند وقتی وارد کانال شاپرک می‌شوید، به محتواهای گران‌قیمتی درباره فروش و بنرنویسی بر میخورید (کاملا ) ⭐️ چطور با مشتری رفتار کنیم که: 🔹 نگوید قیمت‌تان بالاست 🔹 گیج و سردرگم نشود 🔹 به شما وفادار شود 🔹 از خرید خودش ذوق کند 🔹 در خرید خودش عجله کند پس اگر دنبال پیشرفت در بنرنویسی و فروش بیشتر آن هم بصورت نیستید، احتیاجی نیست این کانال را دنبال کنید🍀👇 https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
⛔️ حواس‌تان باشد!! نباید فروش‌تان را بیشتر کنید!! دقیقا مثل تیتر بالا👆 سعی کنید مخاطب را غافلگیر کنید تا توجه بیشتری به شما کند. پس گاهی غیرعادی بودن به شما کمک می‌کند (البته حدود را نگه دارید که مخاطب زده نشود) مثال دیگر: این کلیپ اصلا مفید نیست! نبینید 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7
⁉️ در بنر تبلیغی چه بنویسم و چه ننویسیم؟بنویسیم‌ها: 1⃣ جلب توجه (مشاهده آموزش) 2⃣ ویژگی به همراه مزایا (مشاهده آموزش) 3⃣ پیشنهاد ویژه (مشاهده آموزش) ✅ ننویسیم‌ها: 1⃣ اطلاعات تخصصی 2⃣ لینک‌های متعدد (گیج شدن مخاطب) 3⃣ متن و شکلک اضافی 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7