❌ باور غلط: تبلیغات یعنی به مردم بگویی من این محصول را دارم و محصول من با کیفیت است.
✅ باور درست: تبلیغ یعنی، ترجمه محصول برای مشتری
ترجمه محصول یعنی چه؟
یعنی محصولت را بر اساس نیازهای مخاطب معرفی کنی تا اهمیت محصول شما را بفهمد و خرید کند.
برای اینکه بتوانید اینکار را کنید، پیشنهاد میکنیم این آموزش را بخوانید👇
آموزش نوشتن مزایا بجای ویژگی
🦋 تبلیغات شاپرک | @Shaparak_Ad_Center
❌ باور غلط: تخفیف بدهید تا مشتری بیشتر شود.
✅ باور درست: بیدلیل تخفیف ندهید چون مشتری بدبین میشود و فکر میکند تخفیفها فریبکارانه است (تخفیفهای مناسبتی میتواند دلیل خوبی باشد)
🦋 کانون تبلیغاتی شاپرک
@Shaparak_Ad_Center
تبلیغات شاپرک
🔰چطور فروشمان را از همین امروز بیشتر کنیم؟ یکی از بهترین ایدهها این است👇 وقتی به مشتری پیشنهاد خ
🔰توضیح بیشتر راجع آموزش افزایش فروش در یک روز (لینک آموزش):
فرض کنید شما جوراب میفروشید
مشتری میآید سوال میکند، چند مدل را هم میبیند
اگر مشتری خرید کرد یا نکرد، واکنش شما میتواند به این شکل باشد:
یه جوراب زمستونی هم آوردیم که فلان مزایا رو داره. براتون میارم ببینید، عاشقش میشید
مهم این است که محصول جدیدی بر اساس سلیقهاش به او پیشنهاد کنید
بر اساس چیزی که تجربه شده، فروش جدید اتفاق میافتد.
😡 چطور مشتری عصبانی را با انجام یک کار آرام کنیم؟ (+ اشتباه بزرگی که خیلیها انجام میدهند)
😥 گام اول: پیش از هر کاری بابت اتفاق پیش آمده عذرخواهی کنید حتی اگر معتقدید مقصر اصلی خود مشتری یا شخص دیگری است و به شما ارتباطی ندارد.
☺️ گام دوم: شرایط را برای او توضیح دهید و راهحلهای واقعی ارائه دهید.
🤔 مثال واقعی: محصول را برای مشتری ارسال کردهاید اما بعد از دو هفته هنوز به دستش نرسیده و او با عصبانیت اعتراض میکند👇
پاسخ شما: بابت مشکل پیش اومده بسیار متاسفیم و ناراحتی شما رو درک میکنیم.
ما دیروز محصولتون رو از طریق پست ارسال کردیم اما تعطیلات این هفته دلیل اصلی تاخیر بوده.
🎁 اگر شرایطش را داشتید، در این مرحله یک هدیه هرچند کم ارزش برای مشتری در نظر بگیرید.
⚠️ اشتباه بزرگ: معمولا فروشندهها تا عصبانیت مشتری را میبینند در بهترین حالتش دلایل مختلف میآورند تا مشکل موجود را توجیه کنند.
در صورتی که مشتری در این مرحله از نظر احساسی تحت فشار است و گارد بستهای دارد و معمولا دلایل شما را رد میکند.
با عذرخواهی گاردش را باز کنید و بعد دوستانه دلیل وجود مشکل را توضیح دهید.
#خبر_خوب
✅ کانالهای زیر به لیست کانالهای شاپرک اضافه شد (بدون افزایش هزینه)
🔘 @Majalle_varzashe
🔘 @Shadonee
🌹اطلاعیه - خبرخوب🌹
خیلی از تبلیغدهندهها تمایل داشتن تبلیغ پست آخرشون داخل کانال پرونده ویژه (@parvande_vije) هم ارسال بشه
از امروز این امکان فراهم شد🍀
👈سفارش: @Shaparak_T
تبلیغات شاپرک
🔰🔰 تبلیغ آخر شبانه (۲۲ کانال) 🔰🔰 ⏰ زمان: ۲۳:۴۵ الی ۷:۳۰صبح (ادامه بصورت پستآزاد با ۶۰۰۰۰ بازدید و
میزان بازدید و تعرفه پست آخر هم به همین دلیل بروزرسانی شد👆
🔴 کلاهبرداری کانون تبلیغاتی شاپرک؟؟؟ امکان ندارد!!
❓چرا تبلیغدهندهها با اطمینان کامل از شاپرک تبلیغ رزرو میکنند؟
چطور نگران پولشان نیستند؟
1⃣ اجرای تبلیغات یکی از بزرگترین کانالهای خبری رسمی ایتا (@iraan_ma با تیک آبی) توسط شاپرک انجام میشود.
2⃣ از آنجایی که شرکت شاپرک ثبت قانونی شده، شماره حسابی که به آن پول واریز میکنید رسمی بوده و به نام #شاپرک است.
3⃣ حدود ۵۰۰۰ درخواست تبلیغ از کانون شاپرک، بیدلیل نبوده و نشاندهنده اعتماد تبلیغدهندههای حرفهای ایتاست.
👈 سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
⭐️ رضایت تبلیغ دهنده محترم از اجرای تبلیغات توسط 🦋شاپرک
۲۸ آبان ۱۴۰۳
👈 سفارش تبلیغ: @Shaparak_T
من تبلیغ از کانال شما داشتم
بهترین تبلیغ بود برام
و ماندگار ترین ممبر ها بودن
دوست ندارم جای دیگه ای سفارش بدم
🔰#نظر_تبلیغدهنده - ۰۳ آذر ۱۴۰۳