آن بى تابیام در عاشقانهها
آيا آشكار نبود؟
منى كه هزار سال
فقط پنجرههای تو را
به تنهاييم گشوده بودم ...
•ايلهان برک
ﭘﮋﻭﺍﮎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ
ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﺸِﻨﯿﺪم ..
ﺍﯼ ﻫﺮﭼﻪ ﺻﺪﺍ ؛ ﻫﺮﭼﻪ ﺻﺪﺍ
ﻫﺮﭼﻪ ﺻﺪﺍ ﺗﻮ🤍
•محمدعلی بهمنی
اون لحظهای که یهو ذهنت روشن میشه و میفهمی طرف اونقدرا هم ارزش این همه سختی و جنگیدن رو نداره❤️🩹✨