قشنگترین دعایی که خوندم این بود :
«ولا تجعل في قلبي إنتظاراً
لشيء لن يأتي يا الله»
خدایا در قلبم انتظار چیزی که
اتفاق نمیافتد را قرار نده.
برایم شعر بفرست
و حالا می گویم هر که شعر خوبی گفت برایم بفرست
حتی شعرهایی که عاشقان دیگرت برای تو میگویند
میخواهم بدانم دیگران که دچار تو می شوند
تا کجای شعر پیش می روند
تا کجای عشق
تا کجای جاده ای که من در انتهای آن ایستاده ام.
- افشین یداللهی
عزیزترینم!
هر حرفی را
با همه کس نمیتوان گفت.
آدم را متهم میکنند به جنون،
به زنجیری بودن ...
خوب است کسی باشد که حرفِ آدم را بفهمد.
خوبتر این است کسی باشد که ناگفته های آدم را بفهمد.
و چه بگویم از شما؟
که برای منِ دیوانه
خوبید و خوب ترید و خوب تر از خوب ...
- طاهره هریس