شما که سواد داری، لیسانس داری
روزنامه خونی
با بزرگون میشینی، حرف میزنی
همه چی میدونی
شُما که کلهت پُره،
واسه هر چی که میگن جواب داری، در نمیمونی
بگو از چیه که من دلم گرفته...؟
راه میرم دلم گرفته، میشینم دلم گرفته
گریه می کنم، میخندم، پا میشم، دلم گرفته !
- محمدصالحعلاء
یعنی میشود آن روز برسد؟
که همه احوال تو را از من بگیرند،
که سراغت را فقط من داشته باشم،
که بگویم خوب است
درگیر زندگیمان است
خوب است،
در فکر من است
خوبیم
مشغولِ دوست داشتن همدیگریم ..
پس کِی میرسد آن روز؟
- مهسا شاهکرمی