و کاش وقتی ابر غم به گلوی کوچکت می رسد،
از یاد نبری شانه ای در کار نیست و بهتر است بپذیری همیشه قرار است در آغوش باد گریه کنی.
زیرا رنج تنهاست و رنجور تنهاتر.
- حمید سلیمی
وقتی همه جا
از غزلِ من سخنی هست،
يعنی همه جا تو،
همه جا تو،
همه جا تو ...!
- محمدعلی بهمنی
«لم أحب أحد مثلك أبدًا أبدًا ، ولم أقترب من أحد مثلما اقتربت منك، لقد بدأت معك ويبدو لي أنني سأنتهي معك...»
من هرگز کسی را مثل تو دوست نداشته ام، هرگز آنقدر که به تو نزدیک شده ام به کسی نزدیک نشده ام، با تو شروع کردم و با تو به پایان خواهم رساند ...
- غسان كنفانی
نفس بكش عمیـق ، آرام ، شادمان ..
بگو غم رد شود كه قلبت
آرامگاهِ اندوه نیست 🍃🪵
ـ نزار قبانى