نگفت دوستت دارم اما در پایان نوشت «ممنونم که به دنیا آمدی، این تو بودی که به عمرم ارزش بخشیدی.»
- لاادری
تو فکر نمیکنی ما همدیگر را
جایی دیگر دیده باشیم؟
جایی در میان موسیقی؟
- شهرام شیدایی
رو در خروجی یه کافه نوشته بود: «آدم کسی رو که بیشتر از همه دوست داره زودتر از دستش ناراحت میشه. این حساسیت از دوست داشتن زیاده.. پس لطفا درکش کن نه ترکش..» حقیقتا قلبم از این جمله..