eitaa logo
آفندی و اقدام پژوهی
352 دنبال‌کننده
584 عکس
1.5هزار ویدیو
21 فایل
🍃﷽🍃 بررسی مسائل روز کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ ➡️ (دنباله بسته ۸۰) 📎پست ۲. "ویژگی های نوجوانان از جهت تنهایی انزوا طلبی و ..." 🌼🌸🍃🌷🍃🌻☘️ 🌼 در پست اول بسته ۸۰، به ویژگی های "ابراز وجود " و "عدم تعادل عاطفی" دوره نوجوانی اشاره شد، اکنون به ویژگی "انزواطلبی، تنهایی و پس زدن والدین" پرداخته می شود. نوجوانان تمايل دارند بيشتر وقت شان را در اتاق خود به تنهايي بگذرانند، شايد به اين دليل كه نمي خواهند با والديني كه مسائل آنها را درك نمي كنند، مواجه شود. ✳️ نوجوان در اين دوره بر خلاف گذشته كه درباره همه چيز با والدين صحبت مي كرد، دیگر:⬇️ ⭕ تمايل كمتري براي صحبت كردن دارد. ⭕ به پرسش هاي والدين خيلي كوتاه پاسخ مي دهد. ⭕ رازهايش را با والدين در ميان نمي گذارد. ❇️ نوجوانان، همسالان خود را عاقل‌تر از والدین می‌دانند، بر این اساس پاسخ سؤال‌های خود را در گروه دوستان، جستجو می‌کنند. از جمله مهم‌ترین دلایل کمرنگ شدن ارتباط میان فرزند و والدین عبارتند از:👇🏿 ❌ برخی محدودیت‌های غیرقابل توجیه* ❌ محیط خشن ❌ نبود رابطه دوستانه بین والدین و فرزند ❌ ترس از والدین و... ✳️ کودکان که بزرگ می‌شوند، به دنبال استقلال و آزادی می‌گردند، اما والدین هر روز نگران‌ترند و می‌خواهند فرزندشان را زیر نظر داشته باشند حس می‌کنند نوجوانشان، آنها را پس می‌زند و هر روز از آنان دورتر می‌شود. این پس‌زدگی در هر خانواده، با توجه به سطح فرهنگی و اجتماعی، خود را به یک شکل، نشان می‌دهد. ▪️ بی‌توجهی و حرف‌ناشنوی از والدین ▪️ دعوا و بحث کردن ▪️ یا گوشه‌گیرشدن همگی از جمله نشانه‌های ورود کودک به نوجوانی است.❗ 👱‍♂️ نوجوانان معمولا برای رسیدن به استقلال و اثبات توانایی‌های خود خواسته‌هایی دارند که گاه مورد پسند خانواده نیست و پدر و مادرها نمی‌توانند آنها را بپذیرند یا نمی‌دانند با وجود خطرهای موجود، چطور آنها را حل کنند. ❥࿐ུ💕࿐═‎┅─ ادامه بسته، در پست بعد⬅️
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ ➡️ (دنباله بسته ۸۰) 🖇️پست ۳ (ادامه) ویژگی های نوجوان "استقلال طلبی" (از بسته۸۰) 🌼🌸🍃🌷🍃🌻☘🌼 در دو پست قبل، به ویژگی های "ابراز وجود" ، "عدم تعادل عاطفی" و "انزوای نوجوان" اشاره شد. در این پست، به ویژگی "استقلال طلبی نوجوانان" پرداخته می شود. 💫 استقلال طلبی نوجوان در کودکی یاد گرفته که در کارها و زندگی خود به والدین تکیه کند، چون آنها را قوی و قدرتمند می‌داند که می‌توانند کارهای مهم را به تنهایی انجام دهند، قادر به انجام خیلی از کارها هستند که او قادر نیست و بطور کلی در کودکی فرد والدین خود به همه کار توان احساس می‌کند و در سایه آنها و با تکیه بر آنها فعالیتهای خود را انجام می‌دهد. اما کم کم با ورود به دوره نوجوانی طرز فکر و برداشت نوجوان نسبت به والدین تغییر می‌یابد. 🔹 او دیگر کمتر تمایل دارد فعالیتهایش را، در حضور خانواده انجام دهد. 🔹 بیشتر به حضور در گروه همسالان گرایش دارد، 🔹 و می‌خواهد استقلال خود را از خانواده هم به: 🔲 خانواده 🔲 خود 🔲 همسالانش ثابت کند. بنابراین ⬅️ از هر گونه فعالیتی که او را وابسته به خانواده نشان می‌دهد دوری می‌کند. ❗ ✳️ از نظر او خانواده باید روی توانایی و قدرت او حساب کنند و به او اعتماد داشته باشند چرا که او دیگر بزرگتر شده است و می‌خواهد خودش مسئولیت زندگی‌اش را به عهده بگیرد. "استقلال طلبی"زمینه اولیه ورود او به اجتماع را فراهم می‌سازد و او را برای پذیرش مسئولیتهای اجتماعی آماده می‌کند. هر چند جهت‌گیری ناصحیح آن توام با مسائل و مشکلاتی برای او و اطرافیان خواهد بود.❥࿐ུ💕࿐═‎┅─
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 🙋🏻‍♀️پست۴. پرسش و پاسخ پیرامون "استقلال طلبی" نوجوان (از بسته ۸۰) ⬇️ 🌸🍃🌼🍃🌷🍃🌻🍃🌺 ❓ سؤال: با نوجوان هفده ساله ای که قصد دارد به صورت مستقل و جدا از خانواده زندگی کند، چگونه باید برخورد کرد؟ جواب: ✍🏻 "استاد تراشیون" دوره‌ی نوجوانی، برزخِ بین کودکی و جوانی می‌باشد؛ در این دوره بچّه ها گرایش به جوانی پیدا می‌کنند و دوست دارند که استقلال داشته باشند. تمایل کودکان برای مستقل شدن دلایل مختلفی دارد: ❌ عدم آرامش روحی و روانی در خانواده ❌ مشکلات مالی و اقتصادی ❌ پر توقّع بودن فرزندان والدین باید در برخورد با نوجوانی که تمایل به مستقل شدن دارد، به نکات زیر توجّه کنند:👇🏻 1️⃣ "ایجاد محیط آرام" برای جلوگیری از بروز این احساس زود هنگام، والدین باید محیطی آرام در خانه ایجاد کنند. پدر خانواده باید با حفظ ضعف های اقتصادی و مطرح نکردن مشکلات مالی، اقتدار خود را در چشم فرزند نوجوانش از بین نبرد. 2️⃣ "برآورده نکردن خواسته های غیر منطقی" والدین باید از زمان کودکی با برآورده نکردن نیازهای کاذب بچّه ها و ایجاد محرومیّت هایی که منجر به بی شخصیّت کردن کودک و آسیب روحی برای او نشود، آنها را کم توقّع بار آورند. 3️⃣ "مسئولیت دادن" اسلام در هفت سال سوّم، بچّه ها را به وزیر تشبیه کرده است. مادر در این سن باید برای فرزندِش مشغله ایجاد کند؛ زیرا مشغله ی فکری و جسمی توقّعات و نیازهای نوجوان را کاهش می‌دهد؛ البته برای جلوگیری از مقاومت نشان دادن بچّه ها، باید ایجاد مسئولیت ها نامحسوس و تدریجی باشد. 4️⃣ "استدلال خواستن" والدین باید در برابر خواسته های بچّه ها از آنان استدلال بخواهند؛ البته نحوه ی بیان این موضوع از طرف والدین باید به گونه ای باشد که باعث لجاجت بچّه نشود. 5️⃣ "گذاشتن پیش شرط" پدر و مادر باید برای برآورده کردنِ نیازهای فرزندشان، پیش شرط هایی بگذارند. والدین با این کار ↕️ ▫️ برای خود زمان می‌خرند تا در مورد درخواست های فرزندشان تصمیم صحیحی بگیرند؛ ▫️ همچنین به نوجوان فرصت می‌دهند تا در مورد واقعی یا کاذب بودنِ این نیاز کمی فکر کند. ▫️ و در صورت هیجانی بودنِ این نیاز، با گذشت زمان پشیمان شود. 🌹منتظر بسته های بعدی ما باشید.🌹 ❥࿐ུ💕࿐═‎┅─
࿐჻ᭂ❣🌸❣჻ᭂ࿐ @Quran124 ࿐᪥•💞﷽💞•᪥࿐ ⚠️ چقدر از مبانی معرفتی معصومین، در مورد اقشار خاکستری، مطلعیم؟ ♦️فاصله فکری ما با امام باقر «علیه السلام» نسبت به کسانی که همانند ما نمی اندیشند! ✍علامه شهید مطهری [۱] ویراستاری: اتاق فکر اندیشکده [۲] 🔻 زرارة نقل مى‏ كند كه: «با برادرم حمران- يا برادر ديگرم بكير- بر امام باقر (ع) وارد شديم؛ من به امام گفتم: ما افراد را با شاقول اندازه مى‏ گيريم، هر كس مانند ما شيعه باشد، خواه از اولاد على و خواه از غير آنها، با او پيوند دوستى (به عنوان يك مسلمان و اهل نجات) برقرار مى‏ كنيم و هر كس با عقيده ما مخالف باشد ما از او (به عنوان يك گمراه و اهل هلاك) تبرّى مى ‏جوييم.» 🔻امام علیه السلام فرمود: «اى زرارة! سخن خدا از سخن تو راست‏تر است؛ اگر آنچه تو مى‏ گويى درست باشد، پس سخن خدا آنجا كه مى‏ فرمايد: «إِلَّا الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجالِ. وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ لا يَسْتَطِيعُونَ حِيلَةً وَ لا يَهْتَدُونَ سَبِيلًا» (نساء: ۹۸) [مگر آن گروه از مردان و زنان و کودکان که ناتوان بودند و گریز و چاره‌ای برایشان میسّر نبود و راهی (به نجات خود) نمی‌یافتند.] کجا رفت؟ پس «المرجون لامر اللّه» (توبه: ۱۰۶) [کارشان موقوف به مشیّت خداست] چه شد؟! آنها كه خدا درباره آنها مى ‏فرمايد: «خَلَطُوا عَمَلًا صالِحاً وَ آخَرَ سَيِّئاً» (توبه: ۱۰۲) [كار خوب و بد را به هم آميخته‌اند] كجا رفتند؟! «اصحاب الاعراف» چه شدند؟! «الْمُؤَلَّفَةِ قُلُوبُهُمْ» (توبه: ۶۰) [دل‌های آنها جذب‌ می‌شود] چه كسانى هستند و كجايند؟!» 🔻اگر كسى در روايات رسیده از ائمه معصومین كه بيشترين آنها در «كتاب الحجّة» كافى و «كتاب الايمان و الكفر» كافى گرد آمده، دقت كند مى ‏يابد كه: ائمه (عليهم السلام) تكيه‏ شان بر اين مطلب بوده كه هر چه بر سر انسان مى‏ آيد از آن است كه حق بر او عرضه بشود و او در مقابل حق، تعصّب و عناد بورزد، و يا لااقل در شرايطى باشد كه مى‏بايست تحقيق و جستجو كند و نكند، 👌اما افرادى كه ذاتا و به واسطه قصور فهم و ادراك و يا به علل ديگر، در شرايطى بسر مى ‏برند كه مصداق منكر و يا مقصّر در تحقيق و جستجو به شمار نمى‏ روند، آنها در رديف منكران و مخالفان نيستند، آنها از «مستضعفين اند». (يعنى بيچارگان و دست‏ نارسان ) و «مرجون لامر اللّه» (يعنى كسانى كه درباره آنها بايد گفت كار اينها با خداست، خداوند خودش به نحوى كه حكمت و رحمتش ايجاب مى‏ كند عمل خواهد كرد.) به شمار مى ‏روند. 🔻از روايات استفاده مى‏ شود كه ائمه اطهار بسيارى از مردم را از اين طبقه مى ‏دانند. ▪️منبع:____________ ۱. مجموعه آثار استاد شهيدمطهرى، ج‏۱؛ ص۳۲۳ -۳۲۲- با تلخیص و ویرایش جزئی ۲. اتاق فکر اندیشکده "علوم عرفان، قرآن، عقاید و..." وابسته به "دانشگاه ملی مجازی"
16.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
᪥✨•﷽•✨᪥࿐ @SiaSiAjtma ᪥✨•••••••✨᪥࿐آیا حجاب اجباری زمان پیامبر بوده❌ ⛔️پیامبر زنان را مجبور به حجاب نمی‌کرد ، ولی شما چرا؟⛔️ ⭕️ داستانهای گشت ارشادی در زمان پیامبر ❌ 🎙 پاسخ از: استاد مرتضی‌ کهرمی ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
᪥✨•﷽•✨᪥࿐ @SiaSiAjtma ᪥✨•••••••✨᪥࿐ 🔴 خائن‌تر از پریگوژین یهودی  ✍ محمد ایمانی ویراستاری و نشر: اتاق فکر اندیشکده[۱] چرا پریگوژین فوری متنبه شد، اما این قماش در ایران ۴۰_۳۰ ساله متنبه نشده اند؟ ▪️واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز می‌گویند: «مقامات آمریکایی، از تصمیم یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر برای شورش مطلع بوده‌اند». مارگاریتا سیمونیان، سردبیر "راشا تودی" و رئیس‌ تلویزیون دولتی روسیه هم گفته است: «شکی نیست که شورش اخیر گروه واگنر علیه کرملین، توسط سرویس‌های مخفی آمریکا، انگلیس و شاید یکی از کشورهای خاورمیانه سازماندهی شده بود». آیا پریگوژین از سوی سرویس ‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس فریب داده شده بود، اما از ادامه بازی منصرف شد؟ یا این که با غرب هماهنگ نبود، اما حرکت بدی را شروع کرد که بازی در زمین غرب و خیانت به کشورش در بحبوحه جنگ محسوب می‌شد؟ وزیر خارجه آمریکا دیروز گفت: «آشوب ایجاد شده به‌ دست واگنر که چالشی بی‌سابقه را برای پوتین رقم زد، ممکن است هنوز تمام نشده باشد وا هفته‌ها یا ماه‌ها ادامه یابد». آیا این فقط یک احتمال است، یا خبر از آرزو و نقشه شکست خورده دولت آمریکا می‌دهد؟! ادامه قسمت بعد⏪
↔️ادامه قسمت قبل ᪥✨•﷽•✨᪥࿐ @SiaSiAjtma ᪥✨•••••••✨᪥࿐ 🔴 خائن‌تر از پریگوژین یهود [قسمت دوم] ✍ محمد ایمانی ویراستاری و نشر: اتاق فکر اندیشکده [۱] ⏩ ... آیا پریگوژین از سوی سرویس ‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس فریب داده شده بود، اما از ادامه بازی منصرف شد؟ یا این که با غرب هماهنگ نبود، اما حرکت بدی را شروع کرد که بازی در زمین غرب و خیانت به کشورش در بحبوحه جنگ محسوب می‌شد؟ وزیر خارجه آمریکا دیروز گفت: «آشوب ایجاد شده به‌ دست واگنر که چالشی بی‌سابقه را برای پوتین رقم زد، ممکن است هنوز تمام نشده باشد وا هفته‌ها یا ماه‌ها ادامه یابد». آیا این فقط یک احتمال است، یا خبر از آرزو و نقشه شکست خورده دولت آمریکا می‌دهد؟! ▪️هرچه بود، رئیس ‌واگنر پس از چند ساعت جوگیری و معرکه ‌گیری، کوتاه آمد و غائله‌ای را که می‌توانست خسارت راهبردی برای کشورش به همراه داشته باشد، به پایان برد. این را مقایسه کنید با برخی مشابه‌های ایرانی که یا رسما به خدمت سیا و موساد و MI6 درآمدند؛ و یا رفتار‌شان خیانت به کشور و کمک به دشمنان بود، اما پس از تجربه اولین ناکامی‌ها، سر عقل نیامدند و خیانت‌های بعدی را هم مرتکب شدند. ▪️اولین آنها، سازمان منافقین است که ادعای انقلابیگری و مبارزه برای خلق را داشت و لاف مبارزه با امپریالیسم می‌زد، اما سرکرده آن مسعود رجوی، از زمان زندان در قبل از انقلاب، به خدمت ساواک شاه در آمده و از مرگ نجات یافته بود. رجوی و اطرافیانش، برای ارضای جاه‌طلبی و گرفتن پول و خدمات، به هیچ سفارش خارجی برای جنایت و خیانت علیه مردم خود، نه نگفتند. (جاسوسی، آدم‌کشی و ترور، خرابکاری، آشوب‌افکنی و حتی حمله به خاک خود، به نیابت از صدام) نکبتی که اعضای این گروهک جنایتکار و وطن فروش، اخیرا در اردوگاه آلبانی متحمل شدند، از حوادث عبرت‌آموز تاریخ معاصر است. ▪️دومین گروهی که مانند منافقین، روی امثال گروه  واگنر را سفید کردند، طیف منافقین جدیدی هستند که از متن جمهوری اسلامی بیرون آمدند، اما بر اساس پروژه یا از سر جاه طلبی و لجاجت و کینه و حسادت و انواع رذایل اخلاقی دیگر، پذیرفتند در زمین دشمنان تاریخی ایران نقش‌آفرینی کنند. مجنون ‌های واگنری، در کمتر از ۲۴ ساعت سر عقل آمدند و از موضع خودزنی بلاهت ‌آمیز عقب نشستند؛ اما ما در ایران، بدتر از واگنر‌ها را سراغ داریم که با دروغ تقلب، انتخابات سال ۱۳۸۸ را به آشوب کشاندند و هشت ماه تمام، در حالی که یقین کرده بودند پشت‌شان را خالی کرده‌اند، رفتار‌های دشمن شادکن علیه ملت ایران را شدت بخشیدند. ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
44.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
᪥✨•﷽•✨᪥࿐ @SiaSiAjtma ᪥✨•••••••✨᪥࿐ 🔗 بیاییم مجلس ۱۴۰۲ را به این خوبان بسپاریم 🎥 تحلیل های دقیق تربیت شدگان بزرگان جبهه خط امام و نامزدهای انتخابات مجلس سال۱۴۰۲ به مدیریت: آقایان خاتمی، خوینی ها، زیباکلام، عبدی، حجاریان، آذر منصور و... بعد از وقوع ماجرای واگنر، اتفاقات روسیه، سقوط مسکو و ... و ارتباط آن با ایران، نظام جمهوری اسلامی، رهبری، سپاه، قانون حجاب، مهسا امینی و.... ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «پاسخ بسوالاتِ اجتماعی، سیاسی و دفاعی» وابسته به «دانشگاه ملی مجازی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @Quran124 ╰━•⊰ ❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 📖 اندیشکده مجازی علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" بسته دویست و هفتم را تقدیم می‌کند: ⏬ 📖 پیام یک صوت صفحه ۲۰۷ قرآن کریم «سوره توبه» ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 📋 ترجمه صوتی و نکات تفسیری را نیز در پیام دوم و سوم ‌می‌بینیم. ⬇️ ═✨✧🌸✧✨═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @quran124 ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ ↔️ ادامه بسته دویست و هفتم قرآنی 📖 پیام دو ترجمه صوتی صفحه ۲۰۷ قرآن کریم «سوره توبه» 📋 نکات تفسیری را در پیام سوم می‌بینیم. ⬅️ ✨🌸✧🌸✧🌸✨ 👆 تقدیمی اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ═✨✧🌸✧✨═
╭━━⊰✨✨⊱━━╮ @Quran124 ╰━━•⊰ ❀ 🌸 ❀ ⊱•━━╯ ↔️ ادامه بسته دویست و هفتم قرآنی 📖 پیام سه نکات تفسیری سوره مبارکه «توبه» صفحه ۲۰۷ قرآن مجید [۱] ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 1️⃣ هر چه برای ایجاد صلابت و شدّت لازم است باید تدارک دید؛ چه شجاعتِ رزمندگان و چه ابزار و سلاحهای پیشرفته و چه آموزش‌های پیشرفته و تخصّصی. «وَ لْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً» 🌸✨ 2️⃣ ایمان، مراتبی دارد و قابل کم و زیاد شدن است؛ همان گونه که نفاق، قابل توسعه و افزایش است. «فَزٰادَتْهُمْ إِیمٰاناً» ✨🌸 3️⃣ قرآن، وسیله‌ی خوبی برای شناختِ مؤمن از منافق است. «فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُوا فَزٰادَتْهُمْ إِیمٰاناً» 🌸✨ 4️⃣ احساس شادی و نشاط روحی پس از شنیدن آیات قرآن، نشانه‌ی تکامل و رشد ایمان است. «فَزٰادَتْهُمْ إِیمٰاناً وَ هُمْ یَسْتَبْشِرُونَ» ✨🌸 5️⃣ بیماری‌های روحی، مثل بیماری‌های جسمی است؛ اگر به فکر چاره نباشیم؛ گسترش یافته، انسان را نابود می‌کند. «فَزٰادَتْهُمْ رِجْساً إِلَی رِجْسِهِمْ» 🌸✨ 6️⃣ منافق، بدعاقبت است. «مٰاتُوا وَ هُمْ کٰافِرُونَ» ✨🌸 7️⃣ از سنّت‌های الهی، در هر زمان و برای همه، آزمایش انسان‌هاست. «فِی کُلِّ عٰامٍ» 🌸✨ 8️⃣ فلسفه‌ی حوادث و آزمون‌های الهی، توبه و تنبّه است. «لاٰ یَتُوبُونَ، لاٰ هُمْ یَذَّکَّرُونَ» ✨🌸 9️⃣ دلیل اعراض از قرآن، نداشتن درک و فهم صحیح است. «قَوْمٌ لاٰ یَفْقَهُونَ» 🌸✨ 🔟 از عوامل تأثیر کلام در دیگران، خیرخواهی، دلسوزی، مهربانی، بی‌توقّعی و تواضع است. «عَزِیزٌ عَلَیْهِ، حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ، رَؤُفٌ رَحِیمٌ» ✨🌸 1️⃣1️⃣ کسی که خدا دارد؛ چه کم دارد؟ «حَسْبِیَ اللّٰهُ» 🌸✨ 2️⃣1️⃣ توکّل بر خداوند، رمز غلبه بر مشکلات است. «فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ... عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ » پاورقی __________________ ۱. تفسیر نور، تالیف استاد محسن قرائتی ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ تقدیمی👆 اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ══✨✧🌸✧✨══
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا