بهنامِداستان، بهکامِاروتیسم!
.
یکم:
بازاریها برای راه انداختن یک #کاسبی تحلیل خودشان را دارند.
یا باید #نیاز_مشتری را تامین کنی یا برای مشتری نیاز جدیدی تعریف کنی(همان ذائقه سازی خودمان).
اگر بتوانی نیاز جدید را در راستای نیاز قبلی امتداد دهی و متاع نوتری رو کنی که خب شرط را بردهای!
#هیجان و #میل_جنسی دو نیاز لاینفک قشر جوان اعم از پسر و دختر است که اتفاقا در کشور ما راه های پاسخگویی دشواری دارد.
در این میان هرکس بتواند اندک اندازهای به این دونیاز پاسخ شسته رفته و بی دردسر دهد، برنده است و دکان پررونقی دارد.
کتاب های #حدادپور_جهرمی از این دست هله هولههای فکری است!
ملغمه ای از داستان های اصطلاحا امنیتی، البته پیش پاافتاده و پر از گاف با چاشنی مسائل جنسی و اروتیک!
.
دوم:
حدادپور فن خاصی در تالیف کتاب دارد.
او ابتدا مطالب را قطره چکانی وارد کانال پرمخاطب خود میکند و سپس بعد از یک ویراستاری ساده کتاب را از طریق #نشر_معارف در قالب مستندهای داستانی #جبهه_انقلاب منتشر می نماید. در این میان باز شدن برخی مباحث در خانواده های مذهبی مخاطب این دست محصولات قابل تامل است.
روبرو شدن خانواده ها با مباحث جنسی و صحنه سازی های اروتیک حدادپور در دل داستان هایش رخداد ویژه و بدعت گونه ای است که تنها میشد در پوشش یک کتاب امنیتی مانند #اسب_تروا وارد حصن حصین خانواده های مذهبی شود.
این درحالی است که هنوز پرداختن به جزییات روابط جنسی زن و مرد، هم جنس بازی و تجاوز و تعرض(که به کرات در کتاب های حدادپور یافت میشود) مباحثی قبیح بین جوامع شرقی قلمداد می شود، چه رسد به خانواده های مسلمان و مذهبی.
.
سوم:
تفاوت اروتیک با پورنوگرافی در صحنه سازی و جذاب نمایی روایت جنسی است.
طبیعت حیامند انسان از دیدن صحنه های جنسی دچار حس منفی و مشمئزکننده ای می شود.منتهی اگر همان صحنه در میان زرورق هنر پیچیده و عرضه شود، تا مخاطب به مغز متعفن آن برسد کار از کار گذشته و تاثیر خود را گذاشته!
حدادپور بطور ویژه در #تب_مژگان و #حیفا و #نه و #کف_خیابون مخاطب را هنرمندانه وارد فضای تاریک اتاق خواب و حتی رختخواب می نماید و سسپس بجای روشن کردن برق در لحظه آخر با گذاشتن سه نقطه(...) یا درج جمله ای قریب به مضمون "دیگر نمی توانم توضیح دهم" او را از خواب آشفته جنسی بیدار میکند! که خب این کار به مراتب از خلق یک اثر پورن آثار مخرب تری دارد.
.
چهارم:
چه شد که کتاب های حدادپور گل کرد و دیده شد؟
بِرند پرطمطراق نشر معارف بعنوان حامی و انتشارات داستان های حدادپور از یک سو، خلا داستان های امنیتی و پلیسی و بکر بودن موضوعات از سوی دیگر و نیز سنگ تمام برخی نهادهای انقلابی و دینی در معرفی آثار حدادپور در قالب مسابقات کتابخوانی و هدیه عمومی از سوی دیگر دست به دست هم داد تا کتاب های او زود در دل بازار کتبخوان های مذهبی جا باز کند.
این وسط کسی هم نبود بپرسد چرا نیروهای امنیتی داستان های حدادپور انقدر پخمه و دست و پاچلفتی هستند؟
چرا آنقدر دشمن و بطور خاص اسراییل در آثار حدادپور قوی و شکست ناپذیر به نظر میرسد؟
چرا همیشه نقش مثبت و منفی داستان را زنان ایفا میکنند و چرا همیشه ابعاد جنسی داستان آنقدر گسترده و لخت است؟
و ده ها چرای دیگر...
.
پنجم:
شاید در جواب این نقد( یا بهتر بگویم اعتراض) گفته آید "مسائل اروتیک نمک کار است و به جذابیت موضوع افزوده" به فرض که قبول! ولی جذب مخاطب و فروش کتاب به چه قیمت؟ بهای این پرده دری چقدر باشد، سودش به جیب جبهه انقلاب می رود؟! بیشتر از سودِ جیب پر کن این سبک قصه پردازی، دود آن چشم را میسوزاند!
⭕️ نامهای تجاری در سالهای دور:
مینو، نرمه، برف، پفک، دریا، گلی، مادر، گرجی و ...
و در سالهای اخیر:
سافتلن، مکنزی، ویکتوریا، هوم کر، ایزی پلاست، وین تک و ...
این حجم از روی آوری به نامهای خارجی در تولید محصولات داخلی پرسش برانگیز است!
👤 محمدرضا رهبرپور
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس شبکه من و تو:
#جمهوری اسلامی۲عنصردارد
ولایت فقیه
حجاب
امروز اگر زنان دربحث حجاب
نظام را وادار به عقب نشینی کنند
فردا به #اصل_ولایت_فقیه میرسند
که فروپاشی نظام را درپی دارد😒
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ ویژه/ #دیپلماسی_اقتدار
📌 سخنان سردار حاجی زاده درباره علت ترور و به شهادت رساندن علنی سردار حاج قاسم سلیمانی توسط ترامپ رییس جمهور رژیم تروریستی آمریکا
#سردار_حاج_قاسم_سلیمانی
#سردار_حاجی_زاده
#سپاه
#اقتدار
#نفتکش
#ایران
#پرچم
#ونزوئلا
💠 #کانال_فردا
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پادویی اپوزیسیون در شبکه های سعودی برای تحریم و حمله نظامی به ایران و دعا برای سلامتی ترامپ!
♨️ رسوایی اپوزیسیون این بار با حضور علیرضا نوری زاده در آنتن زنده شبکه 24سعودی و حمایتش از حمله نظامی و تحریم های تمام عیار علیه ایران:
◀️ "با ایران نمی توان به صورت صلح آمیز، مسالمت آمیز و توافق تعامل کرد باید سر آن را با قدرت هر چه بیشتر قطع کرد"
🔺علیرضا نوری زاده در پایان برای تحقق هر چه بیشتر فشارها، تحریم ها و حمله نظامی علیه ایران توسط ترامپ برای او دعا و آرزوی سلامتی و شفا کرد!
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ديوار مقدّس يهوديان، لا #کرونا
مكّه و مدينه و مشهد و قم و اماكن مذهبی مسلمانان به بهانه ی کرونا، تعطيل شده يهوديان در حال عبادتند.
✅در اینکه باید رعایت بشه شکّی نیست...
✅در اینکه شرائط حسّاسه و باید فاصله گذاری اجتماعی در همه ی اماکن رعایت بشه باز هم شکّی نیست..
امّا سئوال اینجاست:👇
آیا حسّاسیتی که روی تعطیلی اماکن مذهبی و پیاده روی #اربعین هست روی سایر اماکن هم هست؟!!
پاساژها مملو از جمعیتند..
سواحل شمال گودبای کرونا..
پارتی های شبانه..
مراسم عزا و عروسی..
سفرهای خارجی...
طی تحقیقات عدّه ای!!! کرونا فقط در مراسم مذهبی شیوع پیدا می کنه!!
مدیونین اگه فک کنین اینا غرضی دارند!
✍️پ ن: مخالف برگزاری مراسم مذهبی مشابهِ(بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی) اسرائیلی ها هســــتیم..امّا موافق عقده گشایی برخی ها علیه مذهب به بهانه ی کرونا هم نیستیم..
✍️ #سمیه_طالبی_دارستانی
#جریان_تحریف
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
♦️تبیین نظریه علوم انسانی حکمی♦️
🔹ساختارها زاییده عقلانیت است. عقلانیت همیشه وصفی دارد. عقلانیت غیر از عقل است -من همیشه توضیح دادهام که بین reason و rationality فرق است- عقل، استدلالگر است یعنی شما بدیهات را میآورید [به آنها ابتدا میکنید و نهایتا] به نتیجه میرسید.
🔹عقلانیت اسلامی به ما ساختار نداده است بلکه شما با عقلانیت اسلامی ساختار را میسازید؛ مثل شرکتهای مخمسی که مرحوم آیتالله شاهآبادی در تهران ساخت. گردش ثروت بود، کنز نبود، ربا نداشت، دولت بینالاغنیا نبود، اشتغالزایی داشت.
حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه بخش ششم (بخش آخر)
▫️اسلامیسازی علومانسانی یا دستیابی به علومانسانی اسلامی، هرکدام موافقان و مخالفانی دارد. عمدتا هر دوی اینهه تعبیرات مخالفت با علم جدید و روششناسی آن تلقی میشود، دکتر عبدالحسین خسروپناه در گفتوگو با «فرهیختگان» توضیحاتی در باب روششناسیهای مدرن در علومانسانی به مخاطبین خود می دهد.
▫️روش اجتهادی قسم چهارم چیست؟
🔸ساختارها زاییده عقلانیت است. عقلانیت همیشه وصفی دارد. عقلانیت غیر از عقل است -من همیشه توضیح دادهام که بین reason و rationality فرق است- عقل، استدلالگر است یعنی شما بدیهات را میآورید [به آنها ابتدا میکنید و نهایتا] به نتیجه میرسید.
🔸این ممکن است در ذهن کافری باشد یا مومنی. اما در عقلانیت، شما میخواهید عقل را در مسیر عملیاتی خاصی، معطوف به هدف خاصی بهکار بگیرید، یعنی عقلانیت ابزاری. من معتقدم این ترکیبی از عقل معاش و عقل معاد است. عقل برنامهریز ناظر به هدف معین. این عقلانیت اسلامی که هدفش را اسلام برایش تعیین کرده و برنامهریزی را از آموزههای اسلامی و عقلانی میگیرد، ما را به این میکشاند که چه ساختاری باید داشته باشیم.
🔸چه ساختار مالی ما را به این هدف میرساند که در آن ربا نباشد، کنز نباشد، «دوله بین الاغنیا» هم نباشد بلکه گردش ثروت و جهش تولید باشد. سرمایه بین صاحبانش بچرخد و کارگران انتفاع ببرند. این چه ساختاری باید باشد؟ ساختار بانک باید به این سمت برود. بانک دیگر نباید به وارداتچیها وام بدهد.
🔸الان ساختار بانک ما ساختار وارداتچیهاست. وارداتچیها هم یا کالای موردنیاز را وارد نمیکنند بلکه کالایی را که وارداتش موردنیاز نیست و بهقدر نیازش در کشور تامین میشود، وارد میکنند که شرکتهای تولیدی را نابود کنند، یا اینکه ارز را میگیرند و آن را انباشت میکنند، انباشت ثروت، تا وقتی گران شد بتوانند در بازار بفروشند. یا آنکه ارز را میگیرند و زمین میخرند.
🔸علت گرانی ارز، زمین و طلا، بانکها هستند. ساختار بانک به این سمت رفته است. بهجای اینکه ساختار بانک بهسمت تولید برود، بهسمت حمایت از مافیای اقتصادی رفته است. این مساله، هدف اسلامی را تامین نمیکند.
🔸عقلانیت اسلامی به ما ساختار نداده است بلکه شما با عقلانیت اسلامی ساختار را میسازید؛ مثل شرکتهای مخمسی که مرحوم آیتالله شاهآبادی در تهران ساخت. گردش ثروت بود، کنز نبود، ربا نداشت، دولت بینالاغنیا نبود، اشتغالزایی داشت. این میشود اجتهاد قسم چهارم.
🔸اول همین سال تحصیلی درس خارج نظام ولایی را در قم شروع کردهام و مبانی را مفصل گفتهام و الان جلسات متعددی است که از روششناسی بحث میکنیم و این روش حکمی-اجتهادی را با تفصیل دقیقتر و بیشتر آنجا میگویم، اینکه در این روش چه خردهروشها و تکنیکهایی هست را تابحال وارد نشدهبودم و اگر مباحث این تدریس منتشر شود کمک خوبی برای حکمیسازی علومانسانی خواهد بود.
https://b2n.ir/959669
♦️گفتمان تمدنی سربازان ولایت خلیج همیشه فارس♦️
@OlomEnsaniEslami
📌جریان #تحریف چگونه شکست میخورد؟
✍️میدان و عرصه اصلی جریان تحریف، #رسانه است. تحریف به معنی بگردانیدن سخن؛ تغییر هر چیز به گونهای است که آن را در گوشهای از احتمال قرار دهی که بتوان به دو وجه حمل کرد.
هدف از «تحریف واقعیت»، #تحریک_احساسات مخاطب و #دادن_اطلاعات_جایگزین به مخاطب است.
جریان تحریف از طریق «جنگ رسانهای»، «جنگ روایتها»، «جنگ هشتگ ها» و «نبرد نمادها و نشانه ها» و... پیگیری میشود. در این نبرد، هر طرف به دنبال شکلدهی ترجیحات، سلایق، تفکرات و بینش افراد جامعهٔ مقابل است.
تئوریسینهای غربی این جنگها معتقدند هرگاه بتوانیم طوری عمل کنیم که دولتمردان و مردم کشورهای دیگر آن طور فکر کنند که ما میخواهیم، جنگ را بردهایم. آنها به این منظور غولهای رسانهای خود را فعال میکنند.
برای غلبه بر جریان تحریف، نیازمند سازماندهی رسانهای، مهارت افزایی و ارتقا دانش سواد رسانهای همه گروههای جامعه، شناسایی و کور کردن حفره های زمینه ساز تحریف، تاکید بر واقعیات و توانمندی ها و مطالبه گری جهت رفع اشکالات و نواقص هستیم.
جریان تحریف درصدد کوچک شمردن دستاوردهای بزرگ و بزرگنمایی اشکالات کوچک است.
و رسانههای هوشمند و دقیق، مخاطبان آگاه و مسوولانی که دغدغهی حرکت به سوی پیشرفت ملی را دارند، میتوانند جریان تحریف را در نبرد ارادهها، شکست دهند.
💠 #کانال_فردا
⭕️ رشوه ها و هدایای «محمد امامی» به مدیران وقت بانک سرمایه و خانواده اش
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 🔜 #پدرفتنه