eitaa logo
منطقه بردگان
50 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
16 فایل
این کانال به بررسی اخلاق بردگان - بطور کلی - میپردازد. و گاهی هم به اخلاق نوکران.
مشاهده در ایتا
دانلود
6.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دلار 4200 تومانی برای شکست طراحی شده بود❗️❌ ارسلان ظاهری کارشناس اقتصادی علی سعدوندی در این بین نورچشمی‌هایی هستند که ارز 4200 تومانی می‌گیرند ولی کالایشان را با قیمت ارز آزاد می‌فروشند، عین تبعیض و بی عدالتی پ؛ن؛این دست پخت اسحاق جهانگیری است حالا روحانی او را مامور ساماندهی گرانی ها کرده !
🔴 به ائتلاف دل نبندید! 🔹اگرچه به تقسیم بندی چپ و راست اعتقادی ندارم اما راه گریزی از آن نیست. سالهای سال و در همه مقاطع مختلف تاریخی و در اکثر انتخابات ها(اکثر نه همه) این دوقطبی چپ و راست، اصولگرا و اصلاح طلب بوده که مردم همیشه برای فرار از یکی به دیگری پناه برده اند. 🔸اگرچه رهبر انقلاب بارها تلاش کرده که ملت را نسبت به این دوقطبی آگاه کنند و بارها فرمودند من این دسته بندی را قبول ندارم بلکه می توان افراد و جریانات را به انقلابی و غیرانقلابی تقسیم کرد اما عده ای از اصولگرایان همین نظریه رهبری را هم به گند کشیدند و هر آدم معامله گر و اشرافی گری را در قالب انقلابی جا دادند! 🔹انقلابی یعنی کسانی که از بن دندان به خدمترسانی به مردم معتقدند و در میدان عمل اینگونه اند؛ انقلابی یعنی کسانی که فسادستیزند و یک قدم در برابر مفسدین اقتصادی و سیاسی کوتاه نمی آیند؛ نسبت به رانت و فساد در دستگاه های دولتی و غیردولتی و حاکمیتی کوتاه نمی آیند؛ دستگاه ها را به خودی و غیرخودی تقسم نمی کنند؛ انقلابی یعنی کسانی که خود ساده زیست بوده و دنبال رفاه طلبی نیستند؛ انقلابی یعنی کسانی که آمریکا را دشمن می دانند اما همه مشکلات کشور را به گردن آمریکا نمی اندازند که ضعف ها و بی عرضه گی های خود را بپوشانند؛ انقلابی یعنی کسانی که نسبت به محرومیت ها بی تفاوت نیستند؛ نسبت به ناکارآمدی ها و سستی های مدیران سکوت نمی کنند؛ اهل معامله سیاسی نیستند؛ در برخورد با مفاسد، خودی و غیرخودی نمی کنند؛ از بن دندان به مردم و رأی مردم و توده ها احترام می گذارند و ...! 🔸راستی ها آمدند طرحی نو در انداختند به اسم وحدت انقلابیون! ائتلاف انقلابیون! از کمیته های وحدت گرفته تا شوراهای ائتلاف و شاجا و و ...! در همه انتخابات ها هم توانستند با ساختن یک لولو از رقیب، بر گرده جریان حزب الله و انقلابی سوار شوند! از آن طرف هم همین را می بینیم. کسانی از اصولگرایان لولو ساخته و با ترساندن مردم که اینها اگر آمدند چه می کنند، بر گرده اقشار مختلفی از مردم بالاخص دانشگاهیان و فرهنگیان سوار شدند! 🔹ترکیب مجلس فعلی اگرچه با ورود تقریباً 70 – 80 نماینده انقلابی نسبت به مجلس قبل متفاوت است و ما به همین حداقل هم امید داریم اما نتیجه همان دوقطبی است! در ایام انتخابات هرچه گفتیم اجازه دهید تکثر باشد؛ بگذارید نیروهای انقلابی کار خودشان را بکنند؛ اما فشارها و ترساندن ها ادامه پیدا کرد تا انقلابیون از لیست ها حذف شوند و آدم های معامله گر و سهمیه افراد و احزاب جایگزین شدند و شد آنچه شد! 🔸افرادی در قالب لیست ها بر حزب الله و انقلاب غالب شدند که امروز نه از عدالت حرف می زنند نه به شفافیت عمل می کنند، نه علیه آمریکا و برجام حاضرند قدمی بردارند نه برای طرح سؤال و استیضاح رئیس جمهور و وزرا فکری می کنند نه برای معیشت مردم و اقتصاد و بازار بی ثبات طرحی دارند، نه برای مبارزه با فساد فکر و طرحی آماده دارند! 🔹نمی دانم بناست تا کی در قالب این پوست ها خود را در دوقطبی اشرافیون ریش دار و بی ریشه ی اصولگرا و مدعیان روشنفکری اصلاح طلب تعریف کنیم! تا کی باید دل در گرو ائتلاف ها و لیست های سفارشی بوده و خود را محصور در این سیکل تکراری کنیم؟ ✍️ @tahlile_siasi @tahlile_siasi
💢چند سوال ساده از وزیر جوان! ✍️معصومه نصیری _مدرس سواد رسانه ای ⬅️جناب آقای آذری جهرمی! مشهور است که اگر درباره جنابعالی و مدیریتتان بنویسیم باید منتظر طعنه‌ها، بدنام کردن‌ها و اقدامات تخریبی و ... باشیم اما بنده با توکل به خدا از جنابعالی چند سوال ساده دارم. 🔹ابتدا با یادآوری اینکه شما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هستید، و عطف به مصاحبه ۱۵ شهریور ماه شما که گفته بودید: «اگر فرزند شما از کامپیوتر یا لپ‌تاپ استفاده می‌کند، شما می‌توانید با استفاده از قابلیت family safety سیستم عامل ویندوز، مراقب حضور فرزندانتان در فضای مجازی باشید و دسترسی او را مدیریت کنید. اگر اطلاعات بیشتری لازم دارید، از جست‌وجوی گوگل کمک بگیرید. اگر فرزند شما از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید استفاده می‌کند، ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link است.»، و با توضیح اینکه آدرس‌هایی که اعلام کردید از سرویس‌های گوگل هستند و با آن‌ها می‌شود یک حساب کاربری گوگل را زیرمجموعه یکی دیگر کرد و کاربرد کنترل والدین هم دارد... 🔹سوال این است چرا به‌جای معرفی سرویس‌های ایرانی و حمایت از آن‌ها به سراغ معرفی سرویس خارجی رفتید؟ آن‌ها سرویسی که به سرقت کلان داده‌های کشور کمک می‌کند. آیا شما وظیفه توسعه شبکه ملی و برنامه‌های کاربردی آن را دارید یا تبلیغ سرویس‌های خارجی؟ آیا سرویس داخلی نداریم؟ اگر تا امروز چنین سرویس داخلی طراحی نشده چرا نشده است؟ و اگر داشته‌ایم فلسفه آن معرفی شما چه بوده؟ 🔹سوال دیگر درباره «اینترنت شاد» است. اینترنتی که براساس بررسی‌ها اساسا وجود خارجی ندارد. اپراتورها یک سیم‌کارت کودک دارند که عمدتا هم همراه اول دارد که همان سیم کارت انارستان است و باز براساس بررسی‌ها، سیم کارت کودک ایرانسل فعال نیست و با این اوصاف اگر کسی همان سیم کارت کودک موجود را خرید و فعال کرد بر روی هزینه اینترنتش هزینه اینترنت اعتباری از او کسر می‌شود. البته برخی سایت‌ها هم باز می‌کند که تعیین آن با آموزش و پرورش نیست بلکه با خود اپراتورهاست که هر سرویس داخلی که مایل باشند را فعال کنند. 🔹شما در مصاحبه‌ای گفته بودید «آنچه که ما داریم بسته شاد برای دانش آموزان است که این بسته قابلیت فعال‌سازی روی هر سیم‌کارتی را دارد و در زمانی که سیم‌کارت دست والدین است، بسته عادی استفاده می‌شود و وقتی که در دست دانش‌آموز قرار می‌گیرد، با گرفتن یک کدUSSD بسته شاد فعال می‌شود.» حال سوال این است که این بسته را از کجا تهیه کنیم؟ کدام اپراتور یا ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت این بسته را می‌فروشد؟ و آیا آموزش‌وپرورش محتوای قابل دسترسی را تایید می‌کند؟ کدی که به آن اشاره کردید چیست تا مورداستفاده قرار گیرد؟ 🔹انتظار از بسته شاد دسترسی به محتوای مورد تایید آموزش‌وپرورش است نه محتواهای تجاری که در بسترهای داخلی در دسترس است. لطفا خانواده‌ها و دانش آموزان را از شعار و وعده‌های تبلیغاتی خود فاکتور گرفته و کمتر از عبارت‌های «خواهد شد»، «در دست اقدام است»، «در حال برنامه‌ریزی است» و ... استفاده کنید و بدانید سال تحصیلی ۹ ماه است. کاش همان‌گونه که از مدت‌ها جلوتر می‌دانستید باید پیش خبر سورپرایز ملی و پست هوایی را بدهید و سر موعد هم اعلام کردید، موضوع زیرساخت‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی را هم از پیش برنامه‌ریزی و با تکیه بر توان داخلی و بومی، شاهد به‌کارگیری فعل‌های ناظر به تحقق در آینده نبودیم. @asrehooshmandi @tahlile_siasi @tahlile_siasi
✳️ عکس یادگاری استعمارگران با «کلکسیون سر» بومیان در سال ۱۸۹۵ 🔸جهان امروز،‌ این چیزی که با فریبکارانه ترین صورت ممکن «نظم جهانی» می خوانند ماحصل این سرهای بریده ای است که این تاجر انگلیسی به عنوان سند افتخار با آنها عکس می گیرد. این سرها همان انباشت ثروت و قدرتی است که امروز در دستان بخشی از جهان است. ╔═.🍃.═══╗ @alamatha ╚═══.🍃.═╝
11.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تصاحب کعبه در آخرالزمان هالیوود در فیلم "لیگ عدالت" تولد حضرت علی علیه السلام را بعنوان رهبر شرارت از داخل کعبه نشان داده و همچنین منجی آخری هم که در کنار کعبه بیعت میگیرد را هم به تصویر کشیده! 📌با تحلیل ╔═.🍃.═══╗ @alamatha ╚═══.🍃.═╝
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 در کشور الجزائر یک جوان تصمیم میگیرد کار عجیب و خطرناکی را انجام بدهد و تمام مراحل کار را با یک دوربین ضبط می‌کند. 🔸این جوان در بین همشهریان سنی مذهب که در بین آنها حتی افراد متمایل به داعش و همچنین سنی مذهب هایی که گرایش داعشی ندارند اما پایبندی مذهبی قوی دارند برخورد می‌کند. 🔸این جوان نزد همشهریان سنی مذهب، خودش را یک جوان شیعه نشان می‌دهد که بدنبال مکانی برای انجام فریضه نماز است و از مردم سوال می‌کند که من یک شیعه هستم و میخواهم نمازم را بخوانم و درخواست مکانی برای نماز خواندن می‌کند. 🔸سپس در ایام همایش جهانی اربعین در بین زائرین و موکب ها خودش را یک جوان سنی مذهب معرفی می‌کند و درخواست مکانی برای نماز خواندن خود می‌کند. 🔸به دور از هرگونه تعصب، نوع رفتار مردم و نوع برخورد و نوع گفتار هر دو را مقایسه کنید. 🔸برخورد و گفتار افراد سنی مذهب با یک جوان شیعه که فقط بدنبال مکانی برای ادای فریضه واجب نماز است و نوع برخورد و رفتار و گفتار افراد شیعه با یک جوان سنی که بدنبال مکانی برای ادای فریضه واجب نماز است، هردو رفتار بسیار دیدنی و حیرت انگیز است. 🔸نکته اشتراکات این دو جمعیت: خدا، پیامبر، دین و قبله. ✅ @tahlile_siasi @tahlile_siasi
🔴نقد عالمانه بر شبهه افکنی آقای نصیری درباره حجاب ♦️آقای نصیری در برنامه زاویه با حجاب قانونی مخالفت کرد. کل استدلال آقای نصیری دو جمله است. اول اینکه با زور نمی شود جامعه را با حجاب کرد چه آنکه تجربه رضاخان نیز همین نشان داده است. دوم اینکه مردم مخالفند. ✅چند نکته در این رابطه: 🔸1.اول اینکه ما حجاب اجباری نداریم. الزام قانونی داریم. الزام قانونی خودش برآمده و با امضای رای اکثریت است. اگر وجاهت دموکراتیک قانونگذاری رازیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند می شود؟ ازفردا هر کس بگوید فلان قانون رامردم مخالفند چه کنیم؟ با کدام منطق باید بپذیریم شاخص اکثریت نزدشماست؟ 🔸2.مقایسه الزام حجاب در جمهوری اسلامی با الزام رضاقلدر از مبنا دچار اشکال است. مثل اینکه کسی قانون در دیکتاتوری را با قانون درجمهوریت مقایسه کند. انشالله که روشنست دچار چه اشتباه فاحشی شده اند. الزام قانون در جمهوریت پشتوانه رای مردمی دارد نه قلدری یک دیکتاتور. 🔸3. آقای نصیری گفته اند الزام حجاب ثمر نداشته است. از کجا فهمیدند؟ اینکه وضع حجاب بدتر شده است یعنی الزام ثمرنداشته است؟ بازهم دچار اشتباه عجیب شدند. جامعه ما در یک مبارزه است. اساسا مقایسه نقطه ای در فهم رفتار جامعه در حال مبارزه غلط است. جامعه ای که تحت هجمه های فرهنگی و تمدنی است با همین میزان حجاب نیز یک جامعه عفیف است. سوال اینست که اگر الزام حجاب نبود وضع بدتر بود یا بهتر؟ مثل اینکه فردی خلاف جریان اب پارو بزند. قدرت فرد را در عقبگردش نباید دید. مهم اینکه اگر خلاف آب پارو نزده بود، همین میزان عقب رفته بود؟ 🔸4. آقای نصیری معقدند مردم بدحجاب شده اند. این حرف نیز غلط است. اساسا مقایسه تقوا و دینداری مردم در مبارزه آنهاست نه تغییر ظاهری شان. مساله حجاب در ایران ناشی از غربزدگی است نه کاهش دینداری. انشالله فرق ایندو روشن است. لذا اتفاقا مردم با همین میزان حجاب نیز رشد دینداری داشته اند. 🔸5. گفتند قانون حجاب نتواسته مردم را باحجاب کند. آیا تصور کردیم الزام حجاب برای باحجاب کردن بی حجاب هاست؟ الزام حجاب برای صیانت از یک جامعه دینی است. لذا هدف الزام تنها باحجاب کردن نیست و دفاع از حیا و عفت جامعه است که هم برای مرد است و هم زن. برای صیانت از ظاهر یک جامعه دینی است. 🔸6. میگویند چرا وقتی تبعیض وجود دارد قانون حجاب باید اجرا شود. این هم از آن استدلال های آنچنانی است. اگر سازمان ثبت احوال به وظیفه اش عمل نکرد، سازمان آب و فاضلاب هم تعطیل کند؟ فردا اگر دزد، خانه آقای نصیری را زد بگوئیم چون بقیه نهادها درست عمل نمی کند پی گیری دزد هم اشتباه است؟ 🔸7. می گویند حجاب را باید فرهنگی ترویج کرد. سلمنا. خب؟ ترویج فرهنگی به معنی نفی الزام است؟ همه قوانین نیازمند فرهنگ سازی دارند. مگر بستن کمربند فرهنگ سازی نمی خواهد؟ خود الزام هم جزئی از ساخت فرهنگ است. 🔸8.گفته اند در پذیرفتن دین و اعتقادات آزادی است پس مردم حق دارند حجاب را نپذیرند. مقدمه درست و نتیجه غلط. مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب اجزای دین.ضمن اینکه حجاب امری اجتماعی است نه فردی. مردم درانتخابی آزادند که به دیگری ضربه نزند. آیا حجاب درخیابان مثل نماز در پستوخانه است؟ 🔸9. می گویند با حجاب موافقم اما با الزامش نه. مثل اینکه کسی بگوید با دروغ مخالفم اما با حرمتش نه. برادرم حجاب خودش یک الزام دینی است. چطور ممکن است با حجاب موافق باشید ولی با الزامش نه. همان که از ضرورت حجاب گفته از الزامش گفته است. مگر دلبخواهی و سلیقه ایست؟ 📝 محسن مهدیان 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
8.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاو شیرده بودن سران سعودی از زبان دختر ترامپ!!!
⭕️واعظی: "روحانی جهانگیری را مامور کرده تا گرانی‌ها را سامان دهد"! 👈آخرین باری که به بزرگوار ماموریت دادن، قرار بود دلار رو سرکوب کنه؛ اما چنان اسحاق عزتی به دلار داد که امروز قیمتش بیش از ۲۷ هزار تومنه!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نوید افکاری قاتل بود؟! @secret_file 🔺 «» تحلیلگر سیاسی در گفتگو با ایران اینترنشنال: ▪️ شخصی که به دست «نوید افکاری» کشته شده، آدم بوده و خانواده داشته اما جوری این قضیه مطرح می‌شود که انگار «قتلی» صورت نگرفته و این ماجرا فقط بین افکاری و نظام و یا قوه قضائیه بوده است. ▫️ اگر احکام قضایی را آلوده به سیاست کنیم فردا هرکس فرزندش آدم کشت، فضایی را در جامعه ایجا می‌کند تا از قصاص فرزندش جلوگیری کند. 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید