🔺فاتـــــح خیبـــــࢪ 𝔽𝔸𝕋𝔼ℍ🔻
برادر سپاهی انتقام انتقام
انتقام رو که باید بگیریم
همشون باید بمیرن
هدایت شده از «فــــاتــــح خــــیـــبــــر»
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوست داشتم اینجوری میشد
ولی اقا رفتی
نمیخواستی ولی عصر رو ببینی؟
نمیخواستی با همه ملت ایران پرچم رو بدی دست ولی عصر؟
سلام و علیکم.
برادر خواهری که واسه شهید شدن رهبرمون داری شادی میکنی. این نشانه ضعفت هست. تک تک بسیجیا و سپاهیای ما برابر ۱ میلیون نفرن. شما اگه چیزش رو داشتید میومدید میدون. رهبرمون رو شهید کردید انتقامش رو میگیریم. و من به شخصا میگم هر کسی رو ببینم شادی کنه خودم دست به کار میشم. فکر زندان و یا فلان چیز رو نمیکنم. فقط اروز میکنم اون روز زود تر برسه که امریکا و اسرائیل نابود بشه ببینم اونوقت شما جرئت داری پات رو بزاری بیرون یا نه. البته الا هم چیزش رو نداری پاتو بزاری بیرون اگر هم پات رو بزاری بیرون با ترس و لرز بیرون راه میری.
سخنم خطاب به مردم غیور:
مردم عزیز نزارید دشمنان با غم شما شاد بشن. نزارید دشمنان داخلی هم شاد بشن.
من دارم میگم هر کی رو دیدید که داره شادی میکنه باهاش یا برخورد (لسانی بکنید یا فیزیکی.)
این ملت ملت امام حسین هست. فکر نکنید رهبرمون رو شهید کردید کارمون تمومه نه اصلا! همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل قطعا قطعا نابود خواهد شد امریکا هم قطعا قطعا نابود خواهد شد. سپاه پاسداران اسلامی اکنون بیشتر از قبل خشمگین هست. اینبار دیگر تا اخر جنگ رو ادامه میدیم . اسرائیل و امریکا هم خواستار اتش بس باشن ما اتش بس نمیکنیم این را مطمئن باشید.
(((((این را بدانید حوزه های بسیج و اتحادیه دستور برخورد با کسی که شادی میکند را داده است ))))) پسران بسیجی بزنید اون ها رو تا بدونن بسیج با دشمنانشون شوخی نداره. بزنید تا بدونن بسیج و سپاه اگر خشمگین بشه ینی چی.
از الا هم دارم میگم خط قرمز ما رهبرمون بود منتظر عواقبش باشید دشمنانی که در خارج یا در داخل کشور زندگی میکنید. نابودتون میکنیم. دیگر سکوتی در کار نیست
#نشر_حداکثری