_سُهآ ؛
شب هشتم فاطمیه۱۴۴۷،شب آخر.
هیئت ها تمام شد همه رفتند
ولی تو هنوز یک گوشه
نشسته ای و گریه میکنی..💔
_بماند به یادگار از فاطمیه۱۴۴۷
پ.ن:انشاالله که عزاداری هامون قبول شده باشه.
#حرفدل
_سُهآ ؛
لذت نوشتن خاطرات..>>>>>>>
بلاخره طلسمش شکست🤌🏻
بریم واسه نوشتن خاطرات راهیان نور🌝