eitaa logo
_سُهآ ؛
144 دنبال‌کننده
436 عکس
33 ویدیو
0 فایل
- فَاِنَّ مَعَ العُسرِ یُسراََ . . • • سها؟ستاره کم نور..✨️ _عبد الحیدر _مبتلا به کتاب اینجا؟!شاید دفترچه خاطراتم🌱 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_uq5w5qu&btn=خانوم.الف؛
مشاهده در ایتا
دانلود
ما به سوی میدان جنگ پرواز میکنیم . .
هدایت شده از سه+تاپ
اگه بدونیم چقدر ذکر «لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم» توی دفع موانع شیاطین و به تبعش خوردن موشکامون و... موثره، از دهنمون نمیفته 👌 بی‌حد و بی‌عدد بگو ان‌شاء‌الله رد شدیم از این مرحله هم... 🔥 🌱 @setup_ir
از این غم بمیریم رواست...🖤
این‌ها چه می‌گویند آقای خامنه‌ای؟ این بیانیه‌ها را برای که صادر می‌کنند؟ این نوار مشکی کنار تلویزیون به چه مناسبت است؟ این سیاه‌پوشان آواره، چه از جان خیابان می‌خواهند؟ ظاهراً کسی شهید شده. خب پس چرا پیام تسلیتی از شما نمی‌خوانند؟ چرا میکروفون به‌دست و ایستاده با زمینه آن پرده آبی در قاب تلویزیون نیستید؟ مگر نه اینکه صاحب عزای هر شهید، شما بودید. مگر نه اینکه پدر دختران یتیم شهدا شما بودید. تابوت‌های پرچم‌پیچ شهیدان را چه‌کسی نماز بخواند؟ این‌ها ساده‌اند. باورکرده‌اند که شما رفته‌اید. مثل شب عاشورای امسال که بعد از شایعه شهادت، ناگهان سروقامت و سیاه‌پوش، از آن درب کناری حسینیه وارد شدید و دست بلند کردید و جماعت متحیر فریاد کشید، باز وارد خواهید شد. ما منتظریم. زودتر بیایید آقای خامنه‌ای. «مهدی مولایی» https://eitaa.com/m_molaie110
علی الدنیا بعدک العفا..💔
تو مهم بود بمانی که نماندی رفتی جان که باید برود سفت به من چسبیده💔
رفقا حلال کنید.
هدایت شده از کَفیل؛
بی‌تو‌نمی‌شود:)
_سُهآ ؛
بی‌تو‌نمی‌شود:)
من گمان می کردم رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد،باورش ممکن نیست..💔
بی حرم مانده ولی در عوضش میبینیم چهارده قرن فقط از کرم او سخن است...¹¹⁸