_سُهآ ؛
و پایان دهه اول محرم..
دهه ای که کل سال براش روز شماری میکردیم،منتظر روزایی بودیم که از صبح تا شب رو تو هیئت امام حسین می گذروندیم
لحظه به لحظه این شبا برامون خاطره میشه؛
چقدر زود به آخر دهه اول رسیدیم چجوری باور کنم که به همین زودی تموم شد؟💔
اینکه معلوم نیست تا سال بعد زنده باشم یا نه که نوکری عزادارای اباعبدالله رو بکنم حال بدمُ دو چندان کرده.
انشاالله که عزاداری هامون قبول شده باشه.
_بماند به یادگار از دهه اول محرم الحرام ۱۴۴۷
#حرفدل