🔺خب با پیام امشب آقا بر همگان ثابت شد که چیزی بر رهبر انقلاب تحمیل نشده است. ایشان هرجا که نیاز باشد حرف میزنند؛ آقا به بعضی ها ثابت کردند رهبر مملکت شورای عالی امنیت ملی بعنوان بالاترین نهاد تخصصی امنیت کشور را ارج مینهد، به خرد جمعی مسئولان و فرماندهان اهمیت میدهد و آن را میپذیرد؛ ساختار و ارکان نظام برایش مهم است و اجازه نمیدهد تخریب شود؛ به تعهد مسئولانی که خود اعلام میکند دلسوز، ساعی و حسن نظر دارند اعتماد میکند. آنهایی که میخواهند پیام امشب آقا را مصادره کنند، کدام یک از این موارد را قبول داشته و احترام گذاشته اند؟ لابد میخواهند دوباره بگویند رهبری معذوریت اعلام مواضع دارند! اگر اینگونه است برگردید جمله دوم همین متن را بخوانید. البته که پیام حضرت آقا حکیمانه بود، و لبیک مسئولان به این پیام نیز حساب شده و دقیق!
#عبدالرحیم_انصاری
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
🛑بنده تا به امروز نه از کسی خطی گرفتم که چه بگویم یا چه چیزی را نگویم نه وابسته به جناح و دولت و مجلس و فلانی و... هستم و نه در دولت آقایان و مجلس فلانی پستی دارم و نه حتی به آنها رای دادم،این ها را گفتم تا بدانید آنچه میگویم از روی وابستگی نیست،در مورد مذاکرات و تفاهم نظرات مختلفی وجود دارد که هرکس از ظن خود تحلیل می کند،هیچ کس اما به صورت صدرصدی تحلیل درست ارائه نکرده و متاسفانه مذاکرات بیش از آنکه در جمع نخبگان کشور رنگ و بوی ملی داشته باشد رنگ و بوی حزبی پیدا کرده،در مورد پیام صریح رهبری که خط را به درستی شرح دادند هم هرکس بر اساس نظرات و عقاید شخصی و حزبی خود تحلیلی ارائه کرده که با واقعیت ها زمین تا آسمان فرق دارد،رهبری ده شرط را اعلام کردند و بر اساس آن متن تفاهم نامه شکل گرفت این که اختلاف رهبری با این متن کجا بود را در جهت این که حتما خود ایشان نیز نخواستند که بگویند ما نیز صرف نظر خواهیم کرد از گفتنش،اما بدانید که تصمیم گرفته شده تصمیم کلیت نظام بود یعنی هماهنگی و موافقت کامل رهبری با سران قوا،با صرف نظر از اختلافات جزئی که همیشه بوده و خواهد بود،بدون این تفاهم نامه هیچ جوره نمی شد اسرائیل را در لبنان متوقف کرد و این یک اهرم فشاری در جهت کنترل اسرائیل خواهد بود در وهله اول و در وهله دوم منافع ملی خودمان را تامین خواهد کرد،اما نکته مهم این است که این تفاهم نامه صرفا روی برگه عالی ست اما در عمل؟ قطعا آمریکا قابل اعتماد نیست،قطعا روی حرف و امضا ترامپ نمی شود حساب باز کرد،قطعا اسرائیل به آن لگد خواهد زد،پس اول از همه باید صبور بود و آماده رزم مجدد و توصیه آخر هم این است که به تصمیمات نظام و شورا امنیت ملی باید احترام گذاشت و پذیرفت زیرا که بدون تایید رهبری لازم الاجرا نخواهد بود
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
تداوم تنشها در جنوب لبنان
🔹گزارشها حاکی است نظامیان رژیم صهیونیستی منطقۀ نبطیه در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانهای قرار دادند.
🔹همزمان، جنگندههای اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمده و درگیریها در منطقۀ علیالتاهر شدت گرفته است.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 تلاشهای دلسوزانه مسؤولان، استیصال رئیسجمهور امریکا
💬 تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
بازخوانی_صوتی_پیام_رهبر_انقلاب_اسلامی_خطاب_به_ملت_ایران.mp3
زمان:
حجم:
743.4K
🎧 بازخوانی صوتی
📝 پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📥 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴 و اما لبنان
📍برداشت از متن تفاهم نامه:
با امضای یادداشت تفاهم نامه باید جنگ و هرگونه عملیات نظامی در تمامی جبههها خاتمه فوری پیدا کند.
چه آمریکا و چه متهدانش
وظیفه ما را هم رهبری مشخص کرده است؛
باید نظارت کنیم بر پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت
الان هم با حمله به لبنان هیچ جای مسامحه و سکوت نیست و همه باید مطالبه کنیم که دولت از حقوق و شروط اعلامی کوتاه نیاید.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
📌سپاه: ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند
🔹پیام سپاه پاسداران به رهبر معظم انقلاب: خدا را سپاس میگذاریم که یک بار دیگر ملت ما را از سرچشمه زلال ولایت سیراب و چشمهایمان را به پیام عزتمندانه و هدایتهای نورانیتان روشن کرد. پیام حکیمانهای که وحدت صفوف مردم را مستحکمتر، مردم بپاخواسته در میدان و رزمندگان جبهههای نبرد را به حفظ دستاوردهای پیروزمندانه شان امیدوارتر ساخت و سرمایه گرانسنگی برای سیاست مردان ما، در مسیر احقاق حقوق ملت شد.
🔹اینک که دشمن متجاوز در مقابل بعثت تاریخساز ملت ایران و حماسهآفرینیهای درخشان رزمندگان اسلام در میدان جنگ شکست خورده است و از مواضع محو ایران از نقشه و برگرداندن آن به ماقبل تاریخ با استیصال به موضع درخواست و التماس برای تفاهم و مذاکره عقب نشسته و در مقابل عظمت ملت ما زانو زده است، انتظار همه ملت و رزمندگان این است، عرصه سیاستورزی نیز امتداد آن میدان شکوهمند باشد و به احقاق حقوق ملت سربلند ایران بیانجامد.
🔹ملت عزیز و رزمندگان اسلام چون کوه استوار پشتوانه دولتمردان خود هستند و اگر دشمن عهد شکن بخواهد چون گذشته به زیادهخواهی ها و تضییع حقوق ملت ایران روی آورد، پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، هوا و تمام عرصههای جنگ ترکیبی قدرتمندتر از گذشته و با بهرهگیری از تجارب چندین نبرد آمادهاند تا با کوچکترین اشاره آن فرمانده شجاع و حکیم شکست تاریخی بسیار بزرگتری را به آنان تحمیل کنند.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.
جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
«مهدی مولایی»
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مورد پیام حضرت آقا رو بشنوید...
چقدر این سخنان عالی بود
دقیقا دغدغه ما رو کامل بیان میکنه و خوبه حتما همه با دقت گوش بدن
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•