🖋 یادداشت وارده
جانم به آن علی الاصول
۱. علی الاصول بعد از نزدیک بیست بار رفت و برگشت متن توافق بین شعام و رهبر معظم انقلاب نمی توان گفت متنی که تهیه شده با ایشان هماهنگ نبوده و منطقا آنها که میگفتند با رهبری هماهنگ است خلاف واقع نمی گفتند. و واضح است هماهنگ بود به معنای هم نظر بودن نیست.
البته بعله! ایده آل و مسئول تراز، شهید رئیسی بود که میگفت من با رهبری هم آهنگ نیستم بلکه نظری جز نظر ایشان ندارم و تابع محض هستم.
۲. علی الاصول وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند اجازه دادم یعنی اجبار و تحمیلی در کار نبوده والا این اصطلاح تهی از معنا میشد. و بدون تردید منظورشان این نیست که ملت بپاخیزید و نگذارید تصمیمی که من با آن موافقت کردم و اجرای آن را اجازه دادم تغییر دهید و نظر من را به کُرسی بنشانید!
واقعا از بعضی عزیزان انسان انتظار چنین اظهاراتی را ندارد...!
۳. علی الاصول وقتی رهبر عزیز انقلاب به ساختار تصمیم گیری کشور در شورای عالی امنیت ملی و مسئولیت رئیس جمهور در آن شورا اشاره می کنند یعنی ایشان این ساختار را معتبر می دانند و بنای حفظ، تقویت و استمرار آن را دارند
۴. علی الاصول خوب است بدانیم ترکیب اعضای شورای عالی امنیت ملی صرفا دولتی ها نیستند و فرماندهان سپاه و ارتش و فرمانده ستاد کل و نمایندگان رهبری نیز عضو شورا بوده و اتفاقا اکثریت رای مثبت هم داده اند
۵. علی الاصول وقتی رهبر معظم انقلاب تصریح می فرمایند " از سر دلسوزی و حُسن نظر" یعنی نباید تلاش کنندگان برای تدوین این تفاهمنامه را تحمیل کننده چیزی به ایشان دانست و خائن و منافق و غیره خواند
۶. علی الاصول باید بفهمیم رئیس جمهور کسی است که با رای اکثریت مردم انتخاب شده و نماینده افکار و آراء آنهاست و طبق قانون و بلحاظ اداره کشور در بین مسئولین بعد از رهبری نفر دوم محسوب می شود. پس اگر هم فریادی داریم فعلا در دل نگهداریم تا موعد انتخاب رئیس جمهور بعدی ...
۷. علی الاصول باید درک کرد وقتی خونی در حدّ خون نائب امام زمان ریخته می شود و مردم مبعوث می شوند و می آیند در میدان دیگر هیچ چیز مثل گذشته نیست ، نه تصمیم گیری مسئولان و نه موضع گیری رهبر نظام. شواهد حاکی است مسیر موفقیت انقلاب بسیار هموارتر از گذشته خواهد بود.
۸. علی الاصول وقتی رهبری عزیزتر از جان می فرمایند "ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز" از غربت و بی کسی و مظلومیت و این حرف ها نیست که بعضی ها می گویند، بلکه با کمی تامل میشود فهمید بین مجریان و ناظران تفکیک قائل شدند. و اتفاقا این یادآوریِ نگاه امامین انقلاب است که همیشه مردم را صاحبان اصلی انقلاب می خواندن و به نقش نظارتی مردم تاکید می کردند.
جمله آخر؛ وقتی قرار است مردم نظارت کنند یعنی باید سینه را برای آراء مختلف گشود و در کمال احترام و ادب نظرات متفاوت و حتی متناقض را شنید و هیچکس را به نفاق و خیانت و در جبه دشمن بودن متهم نکرد. هرکس هر چه میفهمد بگوید و بدانیم که برآیند این تضارب آراء اگر به قصد قرب و انجام تکلیف باشد بدون شک موجب اراده خیر حضرت حق برای این امت می شود
✍️ سیدمرتضی موسوی
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌خضریان: پیام رهبری را نباید تبدیل به ابزاری برای دو قطبی سازی اجتماعی کرد
🔺عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: پیام رهبر معظم انقلاب یک فرامتنی دارد و ضمن اعلام صریح نظر خودشان که علی الاصول با مسیر طی شده متفاوت میباشد، بر پرهیز از دو قطبی سازی در شرایط فعلی کشور و وحدت اجتماعی تأکید داشتند.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
محسن عباسی ولدی14050330 پیام صریح رهبری.mp3
زمان:
حجم:
9.2M
💢 پیام صریح رهبری
✅ نکاتی دربارهٔ پیام رهبری درمورد #تفاهمنامه
🔹توجه به محکمات و مجملات پیام
🔸«علی الاصول...» یعنی چی؟!
🔹مقایسهٔ قضاوت ما نسبت به مسئولین و تفاهمنامه و قضاوت مقام معظم رهبری
🔸آیا به رهبری تحمیل نشد؟
🔹جنبهٔ بینالمللی این پیام
🎙حجتالاسلام: عباسی ولدی
🌹 حتما نظرتون رو بفرمایید.
💯 حتما گوش کنید و منتشر کنید.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
🔴📣اطلاعیه
✊دعوت به خروش سراسری ملت ایران در حمایت از حزب الله لبنان
🇮🇷شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیهای ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و مسئول دانستن حامیان و پشتیبانان آن در تداوم ناامنیهای منطقه، از ملت بزرگ، بصیر و قدرشناس ایران اسلامی دعوت مینماید در تداوم اجتماعات سراسری و تاریخی خویش، با حضور پرشور در میادین و اجتماعات شبانه سراسر کشور، بار دیگر پاسداشت دستاوردهای مقاومت و دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند
⏱زمان :امشب(جمعه) از ساعت ۲۱
📍مکان:میادین و خیابان های اصلی استان قم همزمان در شهرهای سراسر کشور
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
📝 منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود
🗒 از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
💬 هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴
📲 @rahbar_enghelab_ir
#ویراست
بسمالله الرحمن الرحیم
پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.
ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.
محمدرضا عابدینی
۳۰ خرداد ۱۴۰۵
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
::
عزیزان اگر بند یک تفاهمنامه نقض شود دشمن معادله ای جدید تعریف کرده و تا ۱۴ بند دیگر را نیز نقض خواهد کرد.
باید همه ما ضمن حفظ احترام مسئولان تصمیم گیر و پرهیز از اختلافات داخلی، موضوع تحقق شروط گفته شده و استیفای حقوق ملت و جبهه مقاومت را صریح و قاطعانه مطالبه کنیم.
جواب نقض پیمان، غرش خشم ایران
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
تنگه هرمز بسته شد
قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بیوقفه و مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بیرحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقبنشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام میدارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر میگردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گامهای بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
🔴 نیروی دریایی سپاه: شناورها به تنگۀ هرمز نزدیک نشوند
🔹با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و نقض تعهدات امریکا در برقراری آتش بس، تنگه هرمز بر روی همه شناورها بسته می باشد.
🔹تاکید میگردد تنگۀ هرمز بسته است و شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند؛ درغیراینصورت امنیت آنها به مخاطره خواهد افتاد.
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]•
🛑شن های زمان در حال ریزش هستند و زمان در حال تمام شدن،آمریکا برای بستن قلاده اسرائیل،فرصت چندانی ندارد،هشدار ها در بالاترین سطح به آنها داده شد،شروع معادله لبنان_اسرائیل،تنگه خواهد بود و پایانش موشک
رسانه خبری-تحلیلی صدای ایران 🇮🇷 | منافع ملی، خط قرمز ماست.لینک عضویت:
•[@Sound_Iran]