━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم... تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نم
سکوت اگه دتیز بزاری اولین نفر خودم شرکت می کنم🙏
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
سکوت اگه دتیز بزاری اولین نفر خودم شرکت می کنم🙏
عرررررررررررنبنژهژنینیینهژهژمژهبمخزخژنژ هم زخ😭😭😭😭😭😭