eitaa logo
اخبار نابودی اسرائیل#ישראל_צריכה_להימחק_מע
5.6هزار دنبال‌کننده
12.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
55 فایل
#اسرائیل_باید_محو_شود #ישראל_צריכה_להימחק_מע 🚀 اخبار نابودی اسرائیل @syria313 🆔فقط پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بهرامی .
پیام حضرت آقا بسیار دقیق و پراز نکته های مهمه... اولا میفرمان بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم(علی الاصول یعنی با توجه به سوابق آمریکایی ها و بدعهدی ها و شرارت هایشان و احتمال بالای بر هم خوردن این تفاهم)آقا میفرمان موافق با این موضوع نبودم. ثانیا آقا میفرمان مسئولین امر از سر و حسن نظر تلاش های زیادی به عمل آوردند(یعنی اصلا بحث خیانت مسئولین یا تحمیل اراده به رهبری و خدای نکرده ترس از دشمن نبوده) ضمن اینکه اشاره به استیصال رئیس جمهور آمریکا و استفاده از انواع اهرم ها برای رسیدن به این تفاهم دارن. ثالثا آقا میفرمان رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت این قصه رو قبول کردن(آن هم با دادن تعهد در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت) ضمن اینکه خود رئیس جمهور پزشکیان تصریح کردند در صورت زیاده خواهی آمریکایی ها زیر بار نخواهند رفت... یعنی حضرت آقا مسئولیت این تفاهم رو کاملا با رئیس جمهور میدونن... خود رئیس جمهور هم گفتن ما گام به گام جلو میریم و اگه آمریکایی ها زیاده خواهی کنند ما هم زیر بار نمیریم... رابعا آقا میفرمان حالا دیگه منتظریم شروط گفته شده محقق بشه... یعنی اگه شد فبها... اگه نشد طبق تعهد رئیس جمهور خودمون از تفاهم خارج میشیم.... در ضمن آینده هم به معنی پذیرش نظرات آمریکایی ها نخواهد بود... واقعا این پیام خیلی دقیق و هوشمندانه ست... امام مسلمین با توجه دقیق به تمام مسائل و تیزبینی ولایی شون پیام رو صادر فرمودن... لپ کلام آقا: آمریکایی ها دلخوش به این تفاهم ها و توافق ها نباشن و ما یقه ی شان را رها نخواهیم کرد.... هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نیست... مسئولین ما دلسوز هستند، اما باید مراقب باشند و به تعهدات و مسئولیتی که در قبال ملت غیور ایران دارن پایبند باشند.... جنگ و مبارزه ی ما با آمریکایی ها تمام شدنی نیست.... صد تا تفاهم نامه و توافق هم امضا بشه بازم به آمریکای جنایتکار اعتماد نداریم و همیشه در حال مبارزه با استکبار هستیم... حالا حرف ما چیه... حرف ما یک کلمه ست... چشم آقاجان... هر چی شما بفرمایید... ما تابع اوامر شماییم... با دقت میدان رو دنبال می‌کنیم،صد در صد مثل همیشه به آمریکایی ها بدبین هستیم، هر کجا ببینیم آمریکایی ها زیاده خواهی کنند از رئیس جمهور مطالبه میکنیم نپذیرند... هر کجا شرارت کنند همونطور که قبلا گفتیم شمشیر ما بر سر دشمنان فرود خواهد آمد... خدایا ممنونیم ازت که ولیّ و صاحب داریم... خدایا هزاران بار شکرت بخاطر نعمت عظمای ولایت... 🙏 . 🇮🇷 هواداران استاد امیری @havadaranamiri313. 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
🔴 امام سید مجتبی خامنه‌ای: بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم!!!!!. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💬 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💬 مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
💬 امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📝 متن کامل پیام 📲 @rahbar_enghelab_ir
چرا عملیات استشهادی؟! دونالدترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در حاشیه نشست سران جی‌هفت (۱۷ ژوئن ۲۰۲۶)، بعد از امضای "تفاهم‌نامه" با رئیس‌جمهور ایران، می‌گوید: اگر به بمباران آنها (ایرانیان) برای چهار روز دیگر ادامه می‌دادم و آنها را حسابی بمباران می‌کردم، با انتقادهای شدیدی (در همه‌جا) روبرو می‌شدم و کاری از دستم بر نمی‌آمد. اما این توافق (با ایران) به کشتی‌ها اجازه (عبور از تنگه هرمز را) می‌دهد، تا حرکت کنند.اگر به بمباران‌ها ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند.و شما در مورد (هزینه) ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون دلار در روز صحبت می‌کنید. پول زیادی است، پول زیادی. ذخایر نفتی ما هم حدود چهار هفته دیگر تمام می‌شود. ذخایری در سراسر جهان وجود دارد، و ذخایر ما واقعاً تمام می‌شد. و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر را نداشتیم. و چه آشفته بازاری می‌شد... از همه‌ی این باصطلاح نابغه‌هایی که می‌خواهند به من ثابت کنند که چقدر "باهوش" هستند، بپرسید: چرا خودشان نتوانستند ژنرال سلیمانی را بکشند؟! ترامپ در همین کنفرانس خبری با افتخار به قتل شهیدسلیمانی که او را "نابغه‌ای خارق‌العاده و غیرقابل جایگزین" نامید، می‌گوید: او یک‌بار از ایران (بیرون) آمد و من او را نابودش کردم و در دره‌ی مرگ منفجرش کردم... ‼️✔️‼️✔️‼️ این مواضع دونالدترامپ، نیاز به یک توضیح دارد: دونالدترامپ در سخنانش، آشکارا اقرار می‌کند که آتش_بس را برای تجدیدقوا لازم داشته است! اما آن‌چه این‌جا بازگو نمی‌کند، این است که برنامه جنگ_افروزی آمریکاسرائیل علیه ایران و جبهه مقاومت برای ایجاد ناامنی روانی در میان ایرانیان، مسلمانان و شیعیان به‌منظور آواره‌سازی دانشمندان، پراکندن نخبگان و نیروهای کارآمد، ترساندن سیاسیون و خسته‌ و منفعل کردن فعالان جنبش بعثت مردمی، تا تسلیم نمودن کامل مسئولان و حکومتگران، ادامه خواهد داشت... در برابر چنین شرایطی، "احتمال"ی قابل پیش‌بینی وجود دارد که انقلابیون و عدالت‌خواهان جهان با شروع "عملیات استشهادی" خویش، قاتلانِ مسلمانانِ غزه و لبنان و سوریه و عراق و یمن و افغانستان و ایران، خاصه سران و مدیران شرکت‌های چندملیتی آمریکایی_صهیونی را در همه‌جای زمین، به‌ویژه در کشورهای منطقه، به‌عنوان "مهدورالدم" تحت تعقیب قرار دهند! پدیده "عملیات استشهادی" علیه ظالمان و آدم‌کشان نژادپرست صهیونی، شاید آن واقعیتی باشد که به‌مثابه پاسخ اجتناب‌ناپذیر به جنایات ضدبشری آمریکاسرائیل توسط خون‌خواهان امام شهید، امنیت جنایتکاران صهیونی را، در سطحی فراگیر مختل سازد! تبعاً شروع و ادامه این جریان خودجوش و آتش‌به‌اختیار، برای هیچ دولتی قابل‌مهار نخواهد بود، زیرا "مبعوث‌شدگان الهی که باید کار دشمنان بشریت و ابلیسیان اپستینی را تمام کنند"، مأموریت انسانی_الهی خویش را از امام شهید امت‌اسلامی (در ۱۲بهمن۱۴۰۴) دریافت کرده‌اند! لیکن آیا این اتفاق پیش‌رو، تنها پاسخ مناسب در مواجهه با گردن‌کشان تروریست ابلیسی_اپستینی خواهد بود؟ فعلا دولت پزشکیان با امضای "تفاهم‌نامه" با جریان ابلیسی_اپستینی "ترامپ_نتانیاهو"، خودش در چرخه "مذاکره_جنگ_آتش‌بس_مذاکره" گرفتار شده و انگار دانسته_نادانسته، ایرانیان را در خطر یاسپورا و آواره‌سازی دانشمندان و نخبگان و فرهیختگان و نیروهای کارآمد قرار داده است... آیا وادادگی مسئولان، اقدامات جبرانی مبعوث‌شدگان الهی را در پی نخواهد داشت؟! شاید این اقدام، فوری‌ترین راه‌کاری است که بتوان هم ایرانیان و شیعیان را از خطر یاسپورا نجات داد و هم مسئولان را از ترس و وادادگی که به آن گرفتار شده‌اند... . 🇮🇷 هواداران استاد امیری @havadaranamiri313. 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
امام خامنه ای: علی الاصول نظر دیگری داشتم مسئولیت نتیجه با رییس جمهور است
بسم الله الرحمن الرحیم حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر
رهبر انقلاب با پیام خود، اجازه ندادند آقای پزشکیان یا کسانی که قرار است مانند برجام از زیر بار این توافق شانه خالی کنند، بعدها با فرافکنی مسئولیت این موضوع را به گردن دیگران بیندازند؛ و شخص رییس جمهور را مسئول اصلی این تفاهم می‌دانند و بین دولت و هیأت مذاکره کننده تفاوت قائل شدند. . 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
هدایت شده از خبر فوری
71.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهادت یک مأمور انتظامی در حملهٔ مسلحانه 🔹فرماندهی انتظامی سیستان‌وبلوچستان: ساعاتی قبل، ستوان‌سوم «عبدالسلام کرد» از کارکنان انتظامی خاش، درپی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به درجهٔ رفیع شهادت نائل آمده است. 🔹درحال‌حاضر عملیات‌هایی با هدف شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت تروریستی در منطقه فعال شده‌اند. . 🚥 🚥 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @Khabareforii313
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: با نظارت دقیق بر اجرای تفاهم، در صورت تخطی طرف آمریکایی اقدام متقابل تعیین‌شده صورت می‌گیرد 🔹 دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار و قهرمان ایران اطمینان می دهد در اجرای تدابیر و دستورات معظم له، به‌ویژه در نگهبانی از حقوق ملّت ایران و جبهۀ مقاومت، پاسداشت خون شهیدانمان و پیشبرد مذاکرات آینده بر مبنای منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد و تا استیفای کامل حقوق ملت ایران و خونخواهی خون پاک و مطهر رهبر شهیدمان، از پای نخواهد نشست. 🔹 در این راستا، با بی اعتمادی کامل به دشمن بدعهد و پیمان‌شکن و با نظارت دقیق بر فرآیند مذاکرات و اجرای برنامه‌ها، چنانچه تخطی‌ و تخلفی از جانب طرف آمریکایی صورت گیرد، طبق برنامۀ از پیش تعیین شده، اقدام متقابل صورت خواهد گرفت.. 🚀 اخبار نابودی اسرائیل 🆘 @Syria313 🆘 @Syria313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
هدایت شده از خبر فوری
‌ ♨️ عقب‌نشینی انگلیس از مداخله در تنگه هرمز 🔹وزیر امور خارجه انگلیس در اظهاراتی که حکایت از عقب‌نشینی لندن برای مداخله مستقیم در وضعیت تنگه هرمز دارد، مسئولیت مین‌روبی این آبراه را برعهده ایران دانست و نقش نیروهای انگلیسی را به ارائه حمایت احتمالی محدود کرد.. 🚥 🚥 🚨🚨 خبر فوری @khabareforii313 @Khabareforii313