«اعترافاتِیکتبعیدی»
- شمشیر شیطان از خون شکست میخورد، از خونِ عاشق، خونِ شهید .. - آقاسید؛
جنگ ممکن است باشد یا نباشد
اما مبارزه تمامی ندارد.
- آقاسید.
گرچه این شهر شلوغ است ولی باور کن ،
آن چنان جای تو خالی است صدا میپیچد . .
«اعترافاتِیکتبعیدی»
فأبک للحسین (:
چهل روزه که دارم میمیرم برات :)) 💔
«اعترافاتِیکتبعیدی»
شیعه در سختیها رؤیا دارد :))
رؤیا یعنی، دوباره حسین
میآید خورشیدی از تبارِ حسین ..
کنارِ او میجنگیم، کنارِ حسین
زمین برمیگردد بر مدارِ حسین :))
هدایت شده از -آیــ𓂆ـه-
من هنوز وقتی واژهی «دبیرکل حزبالله» رو میشنوم، اسم سیدحسننصرالله تو ذهنم نقش میبنده و بعد از چند ثانیه، یادم میفته که ذهن و قلبم وسطِ مهرماه چهارصدوسه جامونده و یادش رفته که سیدحسن شهید شده. بعد، از من توقع دارین که شونه به شونهی دنیا حرکت کنم و بپذیرم که قبل از اسم حضرتآقا باید واژهی «شهید» رو به کار ببرم. نمیشود.