eitaa logo
تبیان گناباد
1.5هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
5.2هزار ویدیو
268 فایل
✅ارسال خبر به آدرس زیر بصورت کلاژ @ste_gonabad5 https://eitaa.com/Tabyingonabad/39880
مشاهده در ایتا
دانلود
جشن خیابونی میلاد منجی عالم بشریت توسط امام جماعت مسجد امام محمدباقرع حاج اقای موسوی وهیات امنا مسجد در شب نیمه شعبان 👇
📸 برپایی نورافشانی و جشن خیابانی بسیجیان پایگاه مقاومت بسسج شهید کامیاب به مناسبت میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در محل میدان آزادگان💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐 👉 @mohebane14
👉 @mohebane14
👉 @mohebane14
👉 @mohebane14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از @
برادر عزیز و گرامی جناب حجت الاسلام فاطمی و دیگر اعضای محترم گروه جهادی ،با عرض سلام و خداقوت وتبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج)محضر شما بزرگواران،از اینکه زحمت تغسیل و ...میت کرونایی رشتخواری(شهرجنگل)را کشیدید صمیمانه از طرف خودم و مردم شهرستان تشکر می نمایم ، خداوندمتعال بر توفیقاتتان بیفزاید.اجرکم عندالله حسینعلی آذرشیب،مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار.
همینک گروه در مسیر قاین هستند. والبته در صبح جمعه پدر شهیدی را در بخش کاخک گناباد باید تغسیل و سپس دفن کنند. شادی همه اموات صلوات خداوند حافظ شان باشد انشالله
هدایت شده از ع ق
مراسم دعای کمیل در خانه واستفاده کردن همسایها از طریق بلند گو در وسط حیاط
توسط خیرین امروز در روز ولادت حضرت امام زمان عجل الله تعالی یک گوسفند ذبح و ۲۸ بسته گوشت و ۱۴ عدد مرغ در بین محرومین روستای دلویی توزیع شد. از کلیه عزیزانی که در این برنامه ها مشارکت دارند‌.تشکر میشود. ضمنا بزودی بسته های غذایی در این روستا توسط شورای فرهنگی از طرف خیرین توزیع خواهدشد. فاطمی امام جماعت روستای دلویی   @a_fatemi24
هدایت شده از کانون فرهنگی ، هنری امام سجاد علیه السلام شهرستان گناباد مهر ماه 95
هدایت شده از کانون فرهنگی ، هنری شهدای نوقاب ۹۷
خلاصه ای از بیانات حضرت آقا در نیمه شعبان 1. آسایش لزوما آرامش نمی آورد. 2. علم لزوما گره گشا نیست و در خدمت قدرتمندان است و نیاز به معنویت است. 3.عدالت در ثروت، کرامت، منزلت و رشد لازم است که از آستین بقیه الله بیرون می آید. 4. وعده فرج در همه ادیان داده شده. 5. زندگی واقعی از زمان ظهور رقم می خورد. 6. انتظار فراتر از نیاز است. به معنی امید است و سازنده. 7. امید، تحرک و اقدام در انتظار فرج است. 8. افضل اعمال انتظار فرج است. 9.خود انتظار فرج، یک فرج و گشایش است. 10. انتظار به معنی آماده شدن، اقدام و تلاش است در راه ایجاد جامعه مهدوی و دگر سازی. با عجله کردن و با تعیین وقت سازگار نیست. 11. جامعه مهدوی جامعه قسط، برادری، علم و معرفت است. 12. آرامش روانی ناشی از انتظار فرج را با دعا می توان افزایش داد. 13. یاد خدا بهجت و آرامش می دهد. 14. دعای نیمه شعبان برکات گسترده دارد. 15. حادثه کرونا آزمون است. 16. ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید. و اوج این افتخار مدیون کادر درمان است. 17.داوطلبان، طلاب، دانشجویان و آحاد مردم و نیروهای مسلح ارائه خدمات داشتن. 18. کشف ظرفیت‌ها در جامعه بعد از کرونا 19. مشارکت های مردمی زیبا. 20. احساس ارزشهای قوی در مردم. 21. غرب محصول تربیت خود را نشان داد. مصادره ماسک و لوازم پزشکی. تخلیه فروشگاه ها، خرید اصلحه، اولویت قراردادن برای بی ماران، خودکشی از دست کرونا. نتیجه فلسفه مادی گری و فردگرایی و بی خدایی حاکم در غرب. 22. رفتار عمومی مردم در بکار بستن توصیه های قاطع. 23. پذیرش نظم عمومی در مواجهه با کرونا. 24. کرونا در قیاس با مشکلات و حوادث دیگر بزرگ نیست. 25. کرونا نباید ما را از توطئه دشمنان غافل کند. 26.  کمک به اقشار آسیب پذیر. مردم توانمند هم وظیفه دارند. 27. انفاق و کمک در ماه رمضان. 28. در غیاب جلسات معنوی ماه رمضان بهره گیری از خشوع، عبادت و تضرع انفرادی در خلوت. 29. مسئولین و جوانان عرصه فناوری: جهش تولید دنبال شود. ساخت و ساز و تولید آزمایشگاهی نیاز است. امروز نیمه شعبان ۹۹/۱/۲۱
هدایت شده از تبیان گناباد
🔷️ و يَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلي‏ يَدَيْهِ يَقُولُ يا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبيلاً( آیه 27) يا وَيْلَتي‏ لَيْتَني‏ لَمْ أَتَّخِذْ فُلاناً خَليلاً (آیه 28) 📚 آیه 27 و 28 سوره فرقان 🌹 ترجمه: و ( به خاطر آور ) روزی را که ستمکار دست خود را ( از شدّت حسرت ) به دندان می گزد و می گوید: «ای کاش با رسول ( خدا ) راهی برگزیده بودم!(آیه 27) يا وَيْلَتي‏ لَيْتَني‏ لَمْ أَتَّخِذْ فُلاناً خَليلاً(آیه28)
هدایت شده از تبیان گناباد
💠امام حسین علیه السلام: ✅دوچیز مردم را هلاک و بیچاره گردانده است؛ 1⃣ترس از اینکه مبادا در آینده فقیر و نیازمند دیگران گردند.(که باعث مال اندوزی و حرص می شود) 2⃣فخر فروشی در مسائل مختلف و مباهات بر دیگران. 📚بحار الانوار / ج ۷۵