6.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪐شروط آمدن امام زمان عجل الله؟!
#استادعالی
#پیشنهادویژهدانلود
#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج
@Tahzibe_Nafs
7.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬رابطه تفریح و نشاط با عبادت
🎙️حجت الاسلام #نظافت
@Tahzibe_Nafs
.
♻️ اسرائیل، آشکارکننده شرکهای پنهان عالم اسلام است.
نشر این پست ثواب داره
@Tahzibe_Nafs
🔹إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ
🔸همانا خداوند توانای شکست ناپذیر، و صاحب انتقام است
📗سوره ابراهیم، آیه ۴۷
@Tahzibe_Nafs
💥حمزه جان شهادتت مبارک
💥#شهید_حمزه_جهاندیده، اهل روستای سردو از توابع دیشمک استان کهگیلویه و بویراحمد
✍اهمیت كيفيّت در عبادات| قسمت اول
🔹 چيزهاى عجيب و غريب از علما نقل شده كه چه اندازه مواظب حلال و حرام بوده اند، بلكه مواظبت آن ها بر مستحبّات نيز بيش از ما بوده و صاحب كرامت بوده اند. آقايى كه خود او و نيز پدرش از اهل كرامت بودند، نقل كرد كه پدرش با آن كرامات و مقامات در حال ركوع و سجود تنها سه مرتبه « سُبْحانَ اللّه » مىگفت. آن ها كيفيّت را در عبادات ملاحظه مىكردند نه كميّت را. #ادامه_دارد
▪️آیت الله بهجت رحمة الله علیه
📚در محضر بهجت
✍اهمیت كيفيّت در عبادات| قسمت دوم
🔹همين جرياناتى را كه در آن قرار داريم و مىبينيم، همان علما ـ كه فقه و اصول اشتغال داشتند ـ از پيش مىديدند و خبر مىدادند، بدون اين كه اظهار كنند كه ما اهل كرامت و علم غيب هستيم. آقايى مىگفت: جماعتى بوديم، آقا امام زمان ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّريف ـ تشريف آوردند و امامت كردند، ولى حمد و سوره را حسابى ساده قرائت فرمودند. #ادامه_دارد
▪️آیت الله بهجت رحمة الله علیه
📚در محضر بهجت
✍اهمیت كيفيّت در عبادات| قسمت سوم
🔹خدا مىداند همين عبادت هاى ساده و مختصر اگر از اهلش صادر شود چه اثرها دارد، ولى مفصّل آن از غير اهلش بى اثر است. مطلب، اجلّ (عالیقدرتر) از آن است كه با گفت و شنود، تفهيم (آموزش داده) و تفهّم (دریافت) شود. از خدا مىخواهيم كه لياقت دهد تا به ما الهام شود!
▪️آیت الله بهجت رحمة الله علیه
📚در محضر بهجت
مراتب استفادۀ انسانها از قرآن
🔹كتَابُ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ عَلَى أَرْبَعَةِ أَشْيَاءَ عَلَى الْعِبَارَةِ وَ الْإِشَارَةِ وَ اللَّطَائِفِ وَ الْحَقَائِقِ فَالْعِبَارَةُ لِلْعَوَامِّ وَ الْإِشَارَةُ لِلْخَوَاصِّ وَ اللَّطَائِفُ لِلْأَوْلِيَاءِ وَ الْحَقَائِقُ لِلْأَنْبِيَاءِ
🔹کتاب خداوند عزّوجل بر چهار نوع بنا شده است: عبارت و اشاره و لطائف و حقائق.
🔸عبارت برای عموم مردم است.
🔸و اشاره برای خواصّ است.
🔸و لطائف برای اولیاء خداست.
🔸و حقائق برای انبیاء است.
▪️حضرت سیّدالشهداء علیه السّلام
📚 «بحارالانوار» ج ۹۲ ص ۲۰