نمیدانم مسئولین قضایی کشور این توهینها را میبینند یا نه؟! نمیدانم چون محمد قوچانی دبیر سیاسی حزب کارگزاران است، مصونیت سیاسی دارد یا نه؟!
ولی واقعا وقاحت میخواهد که اصلاحطلبان هنوز به جناح مقابل میگویند جنگافروز و جنگطلب!!
اگر خدای نکرده در زمان دولت دیگری کشور مورد حمله و تجاوز دشمن قرار گرفته بود، اینها ذرهای از کشور دفاع میکردند؟! تنها دفاع این جماعت این بود که در چند هفته اول جنگ، سکوت کردند و کمتر با روان مردم بازی شد!
و البته ناراحت دوستان نواصلاحاتی - در درون جریان انقلابی - هستیم که متوجه نیستند کنار چه کسانی نشستهاند!
@hamidkasiri_ir
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با حرافیهای امروز پرفسور، وقوع جنگ سوم را قطعی بدانید.
اگر دشمن تردیدی هم داشت با این سخنان به قطعیت رسید.
#پزشکیان_فاجعه_تاریخ_جمهوری_اسلامی_ایران
🔸 دکتر ابوالفضل بازرگان؛ کارشناس امنیت بینالملل
🗣 اینکه میگی تنگه رو میبندم ولی نمیبندی و همزمان ۱۸۰ نفر را با نیش باز میفرستی سوئیس؛ نه تنها تاکتیک مذاکراتی نیست، که بدترین سیگنال ضعفه که طرف بولوفتو میخونه‼️
🗣 نفهمیدن این بدیهیات از وزارت خارجه تعجبی نداره؛ تعجب از قالیبافه که میگه من رزمنده ام و همزمان با بمباران حزب الله میره سوئیس‼️
✍ برادر، خیلی حرص نخور؛ این بندگان خدا مثل یک سوسک در مُشت دشمن هستند!
#دیوونه_خونه
#مسئولین_سوسک
🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده عصر بیان فرقان):
@Andishkadeh_Forghan
18.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ پیام بازرگانی!
عوارض از تنگه هرمز گرفته خواهد شد و در خزانه داری آمریکا استفاده خواهد شد!
#دیوونه_خونه
#مسئولین_سوسک
🌐 مرکز مطالعات راهبردی نظم نوین جهانی (اندیشکده عصر بیان فرقان):
@Andishkadeh_Forghan
🔴پیام وارده👇👇👇👇
حافظه تاریخی...
یک نفری اومده بود تو صداوسیما، به مسوولان نظام تهمت جنسی زد، کسی در تلویزیون اخراج نشد یا استعفا نداد....صداوسیما هم عذر خواهی نکرد
آقای نبویان تو شبکه خبر سیما مشغول تشریح صحبت های رهبری بود که برنامه رو قطع کردند!!!، صداوسیما عذرخواهی کرد!!!، مسوول مربوطه استعفا داد!!!!، نبویان تهدید شد و...
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ دو تا از بندهای تفاهمنامه همین الآن نقض شده، چرا چشماتون رو میبندین؟
#استاد_شجاعی
شب پنجم محرم / حسینیه خیابانیِ میدان فاطمی
❌توهم توافق!
بند اول، در روز اول نقض شد
🔰 از لحظه امضا توافق نامه بین دو رئیس جمهور شمار زیادی از ملت آزاده لبنان و حزب الله قهرمان شهید شدهاند.
🔰بند اول توافقنامه زیر پای دشمن لگدمال شدهاست.
🔻ما خادمین هیأت فدائیان حسین علیه السلام که به فرمان رهبرعزیزمان وظیفه پاسداری از نظام و همچنین نظارت بر توافقنامه را داریم اعلان میکنیم بند اول بیانیه به طور کامل نقض شدهاست.
🔻به طور جدی از مسئولین محترم، مطالبه اعلان پایان توافق و تنبیه پشیمان کننده رژیم منحوس را داریم.
✍حاج سید رضا نریمانی
خداروشکر همه مداحان پروژه بگیر و بی غیرت و یا متعصب و شخص پرست نیستند😍
بدون مجلس هر توافقی دیکتاتوریست🚨
استیضاح پزشکیان
عزل قالیباف
بجای بیانیه و عوامفریبی به نظر امام برگردید‼️
این مردم مبعوث تماشاچی کشتار لبنان نمیماند❌
از طرف امام حکم دارد✌️
حکم آتش به اختیار
حکم لگدمال کردن مزدوران دشمن
#علی_الاصول ذلت نمیپذیریم
نه به #مذاکره با شیطان
#لبنان امروز عاشوراست🚨
فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد
🔹 روزنامه چارسوق امروز در گزارشی نوشت: عملکرد اقتصادی دولت پزشکیان نسبت به دولت شهید رئیسی تقریبا فاجعهبار محسوب میشود. علت این فاجعه اقتصادی را باید معطل گذاشتن اقتصاد کشور برای مذاکره با آمریکا دانست.
🔹برای مقایسه عملکرد دولت پزشکیان با دولت شهید رئیسی، بهترین مبنا، شاخصهای اقتصادی است. طبق آمارهای رسمی، تقریبا در همه شاخصهای اقتصادی کشور، وضعیت در دولت پزشکیان نسبت به دولت شهید رئیسی به شدت سقوط کرده است.
🔹مثلا تورم مواد غذایی ۵ برابر شده، رشد اقتصادی یکسوم شده، رشد سرمایهگذاری که در دولت رئیسی صعودی بود اکنون منفی شده و قیمت دلار حدودا ۳ برابر شده است.
🔹دولت شهید رئیسی به دلیل اینکه کشور را معطل مذاکره با آمریکا نگذاشت و توجهش به رفع مشکلات و موانع داخلی اقتصاد بود توانست عملکرد اقتصادی به مراتب بهتری نسبت به دولتهای قبل و بعد از خود به یادگار بگذارد.
بدون نظر مجلس و خلاف نظر امام،توافق دیکتاتوری است🚨
استیضاح پزشکیان
عزل قالیباف
بجای بیانیه و عوامفریبی به نظر امام برگردید‼️
توافق را آتش بزنید و بداد لبنان برسید‼️
این مردم مبعوث تماشاچی کشتار لبنان نمیماند❌
از طرف امام حکم دارد✌️
حکم آتش به اختیار
حکم لگدمال کردن مزدوران دشمن
#علی_الاصول ذلت نمیپذیریم
نه به #مذاکره با شیطان
#لبنان امروز عاشوراست🚨
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥محدجواد لاریجانی: ما با چه استدلالی آتشبس را پذیرفتیم؟ در پیام اول مقام معظم رهبری گفته شد این تنگه باید حفظ شود تا برکات زیادی داشته باشد.
🔹ما میتوانستیم به وسیله تنگه هرمز غرامتمان را بگیریم، نه اینکه از یک صندوق تحقیرآمیز و روی هوا پول بگیریم.
@sepah_sybery
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ثابتی: از آقای قالیباف و عراقچی تعجب میکنم اما از آقای پزشکیان نه؛ ماجرای انتقام خون رهبر شهید و سرداران شهید ما، طبق بند دوم تفاهم نقض میشود!
هدایت شده از مهدی عسگری 🇮🇷
وقتی دنیا حراست بیرانوند از دروازه تیم ملی رو به انسداد #تنگه_هرمز تشبیه میکنه!
امیدوارم که سیاسیون ما هم همینقدر با تعصب روی اعمال حاکمیت #ایران بر تنگه هرمز مقاومت کنند...
🆔 @MahdiAsgari133