eitaa logo
تنبیه الأمة
2.7هزار دنبال‌کننده
177 عکس
84 ویدیو
22 فایل
تنبیه الأمة، #جهادی است در راستای #تبیین حقایق، کوششی در دفاع از حریم دین و مقابله با انحرافاتی که به نام دین رقم می‌خورد. مدیر کانال: @saleh63
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از الفقه و الاصول
📛دوگانه‌هایی بی بنیاد اشاره برخی از نویسندگان و پژوهندگان عرصه فقه سیاسی، به تناسب وضعیت سیاسی کشور، دوگانه‌هایی را طرح کرده و تعارضی را تصویر نموده و حکم به تقدم یک طرف به طرف دیگر میدهند. پیشتر، درباره دوگانه موهومی «حق امام یا حق مردم» در اینجا نوشته بودم و در این یادداشت میخواهم درباره دوگانه دیگری بنویسم که، آقای سیدضیاء مرتضوی بیان کرده و میان «نظام اجتماعی» از «نظام سیاسی» تفکیک کرده و در مقام تعارض حفظ نظام اجتماعی را مقدم بر حفظ نظام سیاسی میداند. نتیجه ای که ایشان گرفته، متبلا به نقصی است که در نوع نگاه به رابطه حاکمیت اسلامی با مردم وجود دارد که در ادامه توضیح داده میشود. ✅رابطه تقومی میان حاکمیت و مردم 1⃣در اندیشه سیاسی اسلامی، با تأکید بر فقه امامیه، نظم سیاسی حاکم بر جامعه از درون پایگاه اجتماعی برمیخیزد و قوام می یابد. درست در نقطه مقابل با اندیشه «قهر و غلبه»، نظم سیاسی اسلامی دارای ریشه اجتماعی بوده و از پشتیبانی مردمی برخوردار است و این مردم هستند که «نظم سیاسی ولائی» را که مشروعیتش الهی است، پذیرا بوده و آن را محقّق ساخته و قدرت لازم برای فعلیت یابی آن را فراهم میسازند. و در مقابل، حاکمیت نیز زمینه های تحقق مطالبات مشروع و دینی مردم مسلمان را فراهم ساخته، بسترهای ارتقاء ظرفیتهای معنوی و عقلانی آنان را مهیا نموده و تلاش در شکوفایی «قوه اختیار» ایشان میکند. و به عبارت دیگر، در نظام سیاسی ولایی - چه با حضور امام معصوم (سلام الله علیه) و چه با حضور فقیه- است که، مجال واسعی برای گسترش دامنه اختیارات آحاد مردم فراهم گردیده و امکان رشد عقلانیت آنها به وجود می آید. 2⃣اما در برابر این اندیشه، آقای سیدضیاء مرتضوی و همفکران ایشان، در تصویر رابطه میان حاکمیت با مردم، همیشه در مقام تعارض نشسته و تلاش در تقدم جانب مردم بر حاکمیت دارند. در حالیکه، تصویر «تعارض» در نظم سیاسی برخاسته از «قدرتِ استیلائی» اصالت داشته و در میانه رابطه حاکمیت با مردم مطرح میشود، ولی در نظم سیاسی اسلامی چنین نبوده و تضاد خواسته حاکمیت با مطالبه مردم به مثابه «استثناء» است که حکم ویژه خود را دارد و در ادامه نیز درباره آن گفته خواهد شد. در نظام ولایت فقیه، تمام تلاش فقیهِ حاکم بر این است که، امر «اداره» در پیوند میان «قدرت اجتماعی» و «قدرت سیاسی» صورت بسته شود، نه با تکیه بر «قدرتِ سیاسی» صرف. و در بستر چنین رابطه ای مطالبات مردم مسلمان سازگار و همراه با اهداف حاکمیت اسلامی خواهد بود نه در تضاد با آن. 3⃣علیرغم رابطه «تقوّمی» میان نهاد حاکمیت با مردم، ممکن است در برخی موارد نادر، تعارض و تضادّی میان این دو بخش به وجود آید که در این صورت، راه حل ها متفاوت میگردد. راه حل آقای مرتضوی و همفکران ایشان- که اساساً رابطه حاکمیت و مردم را در تضادّ و تعارض تفسیر میکنند- اینگونه خواهد بود که برای اینکه نظام اجتماعی فروپاشی نشود، باید نظام سیاسی از خواسته خود - هرچند بحق و مشروع هم باشد- کوتاه آمده و نظام اجتماعی را حفظ نماید. اما راه حل مبتنی بر اندیشه سیاسی ولائی در چند مرحله مطرح میشود: اول؛ حاکمیت در چنین موقعیتی تمام تلاش خود را مصروف تنویر افکار عمومی و تبیین علل و عوامل تصمیمات خود میکند. اگر در مرحله تبیین، همسویی و همراهی مردم با تصمیم حاکمیت صورت بگیرد که فبها و اما اگر چنین نشد؛ دوم؛ حاکمیت در مقام کسر و انکسار قرار گرفته و میان آنچه که مردم مطالبه آن را دارند با آنچه که او میخواهد محقّق شود، نسبت سنجی میکند. اگر آن مقصود حاکمیت که اجراء شریعت اسلام باشد به گونه ای است که با تعطیلی موقت آن ضربه ای به شریعت وارد نشده و حاکمیت اسلامی مخدوش نگردیده و مفاسد دیگری مترتب نمیشود، موقتاً جانب مطالبه مردم را گرفته و تلاش در خروج از موقعیت «تعارض و تضادّ» میکند تا بتواند در موقعیتهای دیگری با استفاده از ظرفیتهای دینی مردم، امکان اجراء شریعت در همان موضوع مورد منازعه را فراهم سازد. سوم: اما اگر، تعطیلی حکم شارع به گونه ای باشد که مقدمه تعطیلی سایر احکام بوده و مفاسد عظیمی لازم می آید، باید بر این اجراء شریعت پای فشرد و از آن کوتاه نیامد. و احتمال واهی «فروپاشی اجتماعی» در این نوع رابطه تنگاتنگ میان مردم و حاکمیت اسلامی، احتمالی ضئیله و حقیر خواهد بود که تأثیری در استنتاج نخواهد داشت. ادامه در فرسته بعدی 👇👇👇
هدایت شده از الفقه و الاصول
ادامه از فرسته قبلی 👆👆👆 4⃣بلی، در یک صورت میتوان از فروپاشی نظم اجتماعی سخن گفت و آن هم زمانی است که، به مرور زمان غالب مطالبات مردم با حاکمیت اسلامی در تضاد قرار بگیرد. یعنی، همان مردمی که یک زمانی پایگاه شکل گیری حکومت اسلامی بودند، از اهداف و آرمانهای الهی و اسلامی رویگردان شوند که در این صورت، ادامه حکومت مبتلا به موانع ثبوتی و تکوینی میگردد. یعنی، اساساً حکومتی که جای پایی در درون اراده های عمومی نداشته باشد، متزلزل گردیده و فاقد قدرت و عاجز از اقامه دین و اداره حکومت میشود. و روشن است که در این صورت حکومت اسلامی نیز مجاز نخواهد بود با قهر و غلبه به حیات خود ادامه دهد. ◀️به نظر میرسد، برساختن «دوگانه‌های بی بنیاد» در بیان برخی اهل قلم و بیان، ریشه در «نارسی اندیشه سیاسی» ایشان دارد. و آنگونه که بحق و شایسته باشد، به مفهوم «حکومت اسلامی» راه نیافته و یا اینکه، در منازعات سیاسی امکان درک و فهم حقیقت را از دست داده اند. همچنانکه، در وضعیت کنونی جمهوری اسلامی نیز، عموم مردم خواهان اجراء اسلام بوده و احکام اسلامی را زمینه بخش تحقق عدل و قسط اجتماعی میدانند. و اگر تعارضاتی میان مردم با حاکمیت به وجودمی آید، در اعتراض به عدم اجراء عدالت اسلامی، وجود فساد اقتصادی و فرهنگی به دلیل تصمیمات لیبرال مسلک است. و اگر چنانچه، حاکمیت تلاش خود را وقف احیاء حقوق عامه نموده و حق مردم را از مسکن، اقتصاد و معیشت آنچنان که شایسته ایشان است به ایشان اعطاء نماید، هیچ گاه تعارضی به مانند «حجاب» به وجود نمی آید. و مردم فهیم مسلمان ایران نیز در «قانون حجاب» جانب حاکمیت را خواهند گرفت. و اتفاقاً نقطه تعارض و تضاد مردم ایران، با سیستم سرمایه داری و ظلم نهادینه شده در آن است نه با تصمیمات شرعی حکومت اسلامی، و باید تیغ تیز حمله را به سمت عقاید لیبرالی‌ای گرفت که جمهوری اسلامی را میتواند در برابر مردم قرار دهد، نه به جانب اجراء شریعت اسلام. https://eitaa.com/alfigh_alosul
❇️ تحریف دفاع مقدس در سینما!! 📝 نقد فیلم سینمایی آسمان غرب 🖋 حسین محمودزاده 🔸 برای تماشای فیلم «آسمان غرب» رفتیم؛ به قول بچه‌ها «فیلم جنگی هلیکوپتردار!». هم قبل از دیدن فیلم ذوق داشتند هم بعدش پسندیده بودند؛ به خاطر هیجان جنگ و پرواز و عشق ذاتی پسربچه‌ها به خلبانی. 🔺 البته نمایش صحنه‌هایی از جدی‌بودن درد و رنج جنگ، به وضوح تکان‌شان داده بود. چندبار اواسط فیلم از من پرسیدند آیا این‌ها واقعی بوده؟ می‌گفتم بله، جنگ همین‌طور بوده و عمو علی و عمو محمد هم در شرایط مشابهی شهید شدند. ‼️ هرچند فیلم، داستان خاصی نداشت. قصه فیلم روزهای اول جنگ، و چگونگی تمرد خلبانان نیروی هوایی ارتش از دستور بنی‌صدر بود؛ اما فاقد تعلیق، نه گره و نه شخصیت‌پردازی! درون‌مایه‌اش هم این بود که اگر نظام هم در کار نباشد، یا نظام هم به مردم خیانت کند، مردم و فرزندانشان در ارتش می‌توانند از کشور دفاع کنند. ❗️حضور امام خمینی هم در حد یک عکس کوچک به اندازه‌ی کف دست بود؛ که دوبار نشان داده شد. 🔻 سینماگر ایرانی (خوب‌هایشان) خجالت می‌کشد عناصر دینی و مذهبی را نشان بدهد. ظاهراً تکنیک شرمسارسازی از دین، با برچسب‌های تندروی یا هرچه دیگر که بوده، خوب جواب داده است. آوردن هر گونه نماد و اسم دینی، در اثر هنری «ذنب لا یغفر» است. حالا اثر هنری به کنار، اما تاریخ را که دیگر نمی‌شود عوض کرد! همه می‌دانیم که ادبیات حاکم بر رزمندگان چه بوده است (از وصیت‌نامه‌ها مشخص است: اسلام و کفر و امام و قرآن، پررنگی گفتمان دینی و اسلامی و ...) اما دریغ از یک کلمه در مورد اسلام در این فیلم!! به معنای واقعی کلمه «هیچ» ردپای مشخصی از دین و دیانت در دیالوگ‌ها و شعارها نیست. باید به زور گوش تیز کنی شاید چیزی بشنوی، مثلا یکجا موقع سقوط، در بین ده‌ها حرف بی‌ربط و عربده‌ی نامربوط، یک صدای مبهمی یک یا علی هم می‌گوید. همین نمایش تمام حضور اهل‌بیت علیهم‌السلام در دفاع مقدس ماست! ⛔️ دقیقا انگار کارگردان و نویسنده و عوامل فیلم از سر خجالت این شعارها را پنهان کردند! چیزهایی که می‌دانیم ستون گفتمان روحی و معنوی جنگ بودند. ولی در عوض به اغراق در ادبیات فعلی سیاسی پرداخته است (یعنی مردم خوبند و مسئولین بد هستند)؛ به شکلی غیرقابل باور، حرف‌ها و شعارهای روزهای اول جنگ را شبیه حرف‌ها و شعارهای انتخاباتی فعلی و کلیشه‌های رسانه‌ای امروزی در دوگانه‌سازی بین مردم و مسئولین به نمایش درآورده بود. ⁉️ چرا به دست خودمان جلوی چشم‌ خودمان تاریخ جنگ، تاریخ ایدئولوژیک جنگ، تحریف می‌شود و ما ساکتیم؟!! 📆 اردیبهشت ۱۴۰۳ @Tanbiholomah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ سرباز اسلام 🎥 خلبان شهید علی اکبر شیرودی ♨️ ستون گفتمان روحی و معنوی دفاع مقدس همین بیاناتی است که شهید علی اکبر شیرودی می‌گوید؛ اما در بازنمایی و روایت دفاع مقدس، گاهی این‌ها سانسور می‌شود!! 〰〰〰〰〰 📌 آگاهی بیشتر: ❇️ تحریف دفاع مقدس در سینما!! https://eitaa.com/Tanbiholomah/628 @Tanbiholomah
❇️ سلبریتی متشکریم 🖋 مرتضی صادقی 🔸 وقتی در موضوع الزامات حاکمیتی در بحث حجاب و عفاف، می‌گفتیم: «رواج جلوه‌های دور از حیا و عفت در جامعه، خواهی نخواهی اثر خودش را خواهد گذاشت و جلوگیری از آن ولو با اجرای قوانین الزام‌آور تأثیر مثبت خود را در جلوگیری از فروریختن سنگرهای حیا و عفت جامعه خواهد داشت»، عده‌ای با ژست روشنفکری ایراد می‌گرفتند که حجاب و عفاف مقوله صرفا فرهنگی است و قوانین الزام‌آور تأثیر مثبتی در آن ندارد و فقط باید روش‌هایی را دنبال کرد که با آگاهی‌دادن باعث تحول درونی و اخلاقی در شخص شود. ✅ اما حالا شاهد از غیب رسیده است! با جماعتی مواجه هستیم که قطعا از حیث آگاهی، آنچه لازم است بدانند را می‌دانند و سالهای طولانی تحت ضوابط صدا و سیمای جمهوری اسلامی برنامه تولید کرده‌اند؛ اما به محض اینکه عرصه شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های نمایش خانگی - که ظاهرا خالی از قانون و ضابطه‌های لازم است- برایشان گشوده می‌شود مرزهای بی‌اخلاقی و بی‌حیایی را دوان دوان پشت سر می‌گذارند و این یعنی دسته‌ای از سلبریتی‌ها به دلائلی از جمله سبک زندگی، اطرافیان، نوع معاشرت و ... با وجود اینکه مدت‌ها تحت ضوابط صدا و سیما فعالیت کرده‌اند، اما عقاید دیگری دارند و شکل دیگری از زندگی را انتخاب کرده‌اند. حالا تصور کنید: ➖ آن آقای برنامه‌ساز کودک قرار بود از سی سال قبل با استانداردهایی که در شبکه نمایش خانگی مراعات می‌کند در صدا وسیما برای فرزندان ما برنامه تولید کند. ➖ یا مجری‌هایی که خارج از صدا و سیما در برنامه‌هایشان مکررا شگفتانه‌های تازه‌ای از شوخی‌های غیر اخلاقی برای مخاطب دارند، قرار بود از سالها قبل برای مخاطبان میلیونی صدا و سیما با تشخیص خود چنین برنامه‌هایی بسازند. ➖ یا کارگردانان و برنامه‌سازانی که امروز جلوه‌هایی از ارتباطات پشت صحنه بین زن و مردشان و شوخی‌ها و تکه‌پرانی‌های دور از نزاکتشان را جلوی دوربین آورده‌اند، قرار بود با استانداردهای برآمده از فرهنگ و فکر خودشان برنامه‌های تلوزیونی بسازند!! ♨️ شکی نیست اگر این اتفاقات و موارد مشابه آن قرار بود در فرض فقدان ضوابط الزام‌آور صدا و سیما از ابتدای انقلاب تا امروز در تلویزیون بیفتد، تأثیرات جبران‌ناپذیری بر فرهنگ عمومی و حیا و عفت جامعه می‌گذاشت و اوضاع به مراتب از اینکه هست بدتر می‌بود. 🔺 لذا گرچه ظاهرا مسؤولین نسبت به کنترل فضای مجازی و شبکه‌های نمایش خانگی در خواب عمیقی فرو رفته‌اند، اما به هر حال آنچه این دسته از سلبریتی‌ها از خود بروز داده‌اند شاهد صدقی بر مدعای اول است و نشان داده که وجود قوانین و ضوابط الزام‌آور در کنار کارهای فرهنگی و آگاهی‌بخش دربخشهای مختلف جامعه ضرورت دارد. 🔻 به همین خاطر باید گفت: سلبریتی متشکریم. @Tanbiholomah
❇️ ذائقه‌سازی مذهبی برای کودکان و نوجوانان با موسیقی‌! 🖋 محسن عباسی ولدی ⁉️ آیا انتشار پشت سر هم سرودهای کودکانه و نوجوانانه که: 🔻موضوع مذهبی دارد، 🔻موسیقی در آنها پررنگ است، 🔻شباهت‌هایی به موسیقی غربی دارد، در این نسل نسبت به محصولات مذهبی مؤثر نیست؟ ❓آیا به خطر ذائقه فکر کرده‌اید؟ ⁉️ آیا نمی‌شود موسیقی را در این آثار، کمرنگ و حتی گاهی بی‌رنگ کرد؟ @Tanbiholomah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انا لله وانا اليه راجعون مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا شهادت رئیس جمهور مردمی و مکتبی حجه الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی، امام جمعه محبوب شهر تبریز حجةالاسلام و المسلمین حاج سید محمد علی آل هاشم، وزیر امور خارجه مجاهد و انقلابی دکتر امیر عبداللهیان، استاندار جهادی و کوشای آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان ایشان را به محضر مولایمان حضرت حجت ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع بزرگوار تشیع، ملت عزیز و شهید پرور ایران تسلیت عرض می نماییم. بی شک شهادت اجر شیرین معامله مردانی است که نقد عمر خود را در بازار عشق به محضر جانان سپرده و خشنودی پروردگارشان را پسندیدند. حوزه های علمیه به شهادت فرزندان خود می بالد و خدمت خالصانه و مجاهدانه آنها در مسیر اعتلای سرزمین اسلامی ایران را افتخاری بزرگ می‌شمارد. از محضر امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحية و الثناء خاضعانه مي طلبیم که خادم خود را در آغوش عطوفت و مهر بی کرانش پذیرایی کند و او را مهمان آرامش بی نهایتش نماید. @Tanbiholomah
هدایت شده از KHAMENEI.IR
💗 ایران، ایرانِ امام رضا علیه‌السلام است. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از محسن قنبریان
🔹 مردان جمهوری اسلامی! بقعه ای که شفاء می دهد، امامزاده اش قلابی نیست! دستگاه حکومتی که هربار یکی از رجالش از دست می رود، فضایلشان بیشتر هویدا میشود، فاسد نیست. در قرآن، حکومت مردمیِ اسلامی، "حسنه دنیا" است (۴۱نحل) جمهوری اسلامی، حرم است؛ هنوز راه "شهادت" و "خدمت" درش باز است و اهلش را حاجت می دهد. "شجره طیبه" است، "اُجتُثَّت مِن فُوقِ الاَرض" نیست. "تُوتِی اُکُلها کُلِّ حِین" است[۲۴ تا ۲۷ ابراهیم]؛ چند کرم و لانه موریانه، میوه اش را تلخ نکرده است. همین سالها چند دزدِ دین باز در کسوت مناصب را با سلیمانی، زاهدی، رئیسی، عبداللهیان، آل هاشم و... مقایسه کنید؛ کدامیک رجال جمهوری اسلامی اند؟! فکر می کردی بعد سلیمانی دیگر طلای ناب در این دستگاه پیدا نشود؟! معدن طلا، طلا می دهد؛ اندازه و عیارش فرق می کند. پ.ن: ممنون که امام رضا(ع) را برای مردم ایران گذاشتی! بعضی نگران بودند دین باز باشی و گفتند امام رضا(ع) را خرج دنیایت می کنی! امام رضا(ع) روز تولدش خوب ازت دفاع کرد؛ رضوان الله علیک! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
بسم الله الرحمن الرحیم 🔹 اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا 🖌 محمد مهدی عظیمی 1⃣ مدتی بود که تولیت آستان قدس شده بود. در حرم بی تکلف و در بین مردم داشت زیارت می کرد. جلو رفتم و چند نقد که در مورد مدیریت آستان قدس داشتم را گفتم. دقیق به سخنانم گوش کرد و در آخر نکاتی گفت و وعده رسیدگی به برخی از موارد را داد و گفت: دندان روی جگر بگذارید ان شاء الله اصلاح می شود. مدتی نگذشت که دیدم آن مورد اصلاح شده است. 2⃣ بار دیگر در بالاسر نشسته بودم. نوجوانی 13.14ساله به من گفت آقای رییسی تولیت آستان ایشان هستند؟ نگاهی انداختم دیدم خودش است. گفت چند انتقاد در مورد برخی رویه ها در حرم دارم می شود شما به گوششان برسانید؟ گفتم چرا خودت نمی گویی؟ به فکر فرو رفت. گفتم برو خودت بگو مشکلی نیست. رفت... پس از چند دقیقه برگشت. پرسیدم چه شد؟ راضی بود. گفت حرفهایم را شنید و بابت نکاتی که گفتم از من قدردانی نمود... 3⃣ ایام انتخابات ریاست جمهوری بود. برای کاری به کلید سازی محل رفته بودم. می گفت به رییسی رای میدهم چون وقتی در قوه قضاییه مسئول بود یکبار مشکلی قضایی پیدا کردم و قاضی در حقم اجحاف کرد. اتفاقا در جمکران آقای رییسی را دیدم و از قاضی گلایه کردم. از من مستندات را خواست. بعدا که مستندات را برایش فرستادم حقم را ستاند و قاضی را مجازات نمود. 5⃣ مدتی است که پیگیر استیفاء حقوق بیماران در بیمارستانها و جلوگیری از نقض آنها و اجرای قانون انطباق هستیم. از هر راهی که می توانستیم مطالبه کردیم. در حد توان خودمان مشکلات را استخراج و راه حل هایی را ارائه نموده بودیم. برایم جالب بود. دو مرتبه از دفتر ایشان پیامی برایمان رسید که شما حاصل کارهایتان را برای ما بفرستید که پیگیری کنیم و از وزارت نسبت به قصور و تقصیرها بازخواست کنیم. بار دوم گفتند شخص رییس جمهور نسبت به این مسئله پیگیرند. متاسفانه قبل از رسیدن نامه مان به دستشان آسمانی شدند.... 5⃣ در مناظرات متهمش کردند که از امکانات آستان قدس برای تبلیغ ریاست جمهوری استفاده کرده است با اینکه از مدتی قبل برای رفع شائبه هرگونه سوء استفاده ای، از تولیت کناره گیری کرده بود. پس از مناظره به دوستان گفته بود امام رضا علیه السلام خود حقیقت را می داند، خودش حقم را می ستاند... و در شب میلاد حضرتش در مسیر خدمت به مردم در بین کوههای صعب العبور توفیق عروجی شهادت گونه پیدا کرد. ان شاء الله اکنون میهمان خان کرم مولی و سرورش آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام باشد. (با توجه به گذشت زمان، جزییات برخی خاطره ها از یادم رفته بود و دقیق نتوانستم بنویسم) @Tanbiholomah
🔹خادم جمهور 🖌حمیدرضا وکیلی ✅ زیاد به فکر مردم بود. وقتی هیولای کرونا جامعه را به انفعال محض برده بود برای نجات مردم قیام کرد. ✅ زمانی که می گفتند آب خوردن هم بدون برجام قابل تامین نیست، بدون برجام رشد 5 درصدی در اقتصاد کشور ایجاد کرد! ✅ در زمانی که شیاطین و افراد سست عنصر، کشور را در مقابل گستاخی ها و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی به انفعال می کشاندند، شجاعانه به عنوان رئیس جمهور و رئیس شورای امنیت ملی در دفاع از امنیت کشور و حمایت مردم مظلوم فلسطین به بهترین نحوه ایفای نقش نمود. و.... ❇️ اما از همه مهمتر دوباره بعد از چندین سال این گفتمان انقلاب اسلامی را احیاء کرد که رئیس در جمهوری اسلامی ایران نه برای ریاست بلکه به عنوان سرباز ولی فقیه برای خدمت تا پای جان می آید! 👌 نباید از این دستاورد عظیم غافل شد و باید در حفظ و حراست از آن کوشید. چند روز آینده انتخابات داریم... خدایش بیامرزد. @Tanbiholomah