eitaa logo
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
2.2هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
56 فایل
جهت ارائه انتقاد، پیشنهاد و ارتباط با ادمین کانال👇 @YASNA8686 در این کانال مباحث کاربردی و تربیتی تشکیلات تنهامسیر آرامش ارائه خواهدشد 🌹☘🌹☘🌹 http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
مشاهده در ایتا
دانلود
این ها واقعا وعده های انتخاباتی یک نماینده مجلس هستش؟ ؟🤔🤔😳😳😐😐 ❌آین وعده ها خیلی هاش در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور نه نماینده مجلس ✅ای کاش نماینده ای پیدا میشد که قول شفافیت آرا و اموالش رو میداد وبه مردم وعده میداد اگه انتخاب بشه با تمان توانش برای شفافیت تصمیم گیری و اموال مسئولین تلاش کنه
📸| مکتب حاج قاسم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از کاندیدای خود تعریف کنید اما دیگران را تخریب نکنید از بداخلاقیهای انتخاباتی باید بشدت پرهیز کنند؛ بدگویی کردن، اهانت کردن، تهمت زدن، برای عزیز کردن خود و یا نامزد مورد نظر خود، دیگران را و رقبا را در چشم مردم خوار کردن، اینها راهها و روشهای صحیح و اسلامی نیست. رقابت باید باشد؛ رقابت مثبت و پرشور، اما با رعایت موازین اخلاقی.   ۱۳۸۶/۱۰/۱۵
📸تصویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر سر مزار مادرشان در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ❤️شادی روح همه مادران درگذشته صلوات❤️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️مراسم اربعین شهید سلیمانی بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود. کلیه ادارات، سازمان‌ها و مراکز آموزشی استان کرمان در روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه باز هستند و بنایی بر تعطیلی مدارس و ادارات در این روز را نیست. 🔹مسئولیت برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان بر عهده سپاه ثارالله است. ⭕️تنها مسیر آرامش کرمان👇 @Tanhamasirikerman
سلام و عرض ادب خدمت همه تنها مسیری های همیشه همراه☺️ و تبریک به مناسبت سالروز ولادت «بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها» و روز زن به همه اعضای کانال بخصوص مادران و بانوان گرامی🙏 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺 بریم سراغ بحث جذاب 🔹👇🔸
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
#کنترل_ذهن برای #تقرب ۱۵ 🔷عرض کردیم که خوبه انسان به طور مداوم تمریناتی رو برای کنترل ذهنش انجام بد
برای 16 💢 طبیعتا اگه غذای زیادی در اختیار انسان باشه بعد آدم بخواد زیاد غذا بخوره خب به ضررش هست و بیمار میشه. درسته؟ 💢 اگه وسیله حمل و نقل زیاد باشه و آدم دیگه پیاده روی و ورزش نکنه و همش با ماشین جابجا بشه اینم درست نیست. 👈 هر چیزی اگه زیاد بود که آدم نباید زیاد ازش استفاده کنه!
⭕️ به همین ترتیب اگه توی جامعه "وسایل جلب توجه" زیاد باشه و آدم بخواد از همه چیزایی که توجهش رو جلب میکنه استفاده کنه درست نیست. ⭕️ الان مثلا تلویزیون یه عامل جلب کننده توجه هست. 💢 و از تلویزیون جلب توجه کننده‌تر، عوامل دیگه ای هستند که درسیستم «اَندروید» خودشون رو نشون میدن. "شبکه های اجتماعی" مثل تلگرام و اینستاگرام و توییتر و ... دارن شبانه روز توجه ما رو به خودشون جلب میکنن. ⭕️ نامردها یه مسابقه ی وحشتناک و زشتی رو که اصلا مناسب شخصیت انسان نیست با همدیگه گذاشتن برای جلب توجه مردم.
🔶 بله پرخوری در جامعه ما چیز بدی هست. کسی که مدام چیز بخوره همه سرزنشش میکنن و میگن چقدر شکم باره هست! 😒 خود آدم وقتی زیاد بخوره اعصابش خورد میشه! 💢 ولی پُر توجُّه کردن به چیزایی که توجُّه انسان رو به خودشون جلب می‌کنن هنوز توی جامعه‌ی ما بد نشده! ❌ در حالی که بَدیِ این که انسان رو مدام توجُّهش رو جلب کنند به این چیز و اون چیز، خیلی بیشتر از بَدیِ پُرخوریه!
💢 ما در جامعه‌مون، الآن شرایطی پدید اومده که عوامل مختلفی برای سرگرمی ما، یعنی جلب توجُّه (یک توهین بزرگ به انسان)، ایجاد شده. 😒 اصلاً زیاد نباید انسان در فضایی قرار بگیره، که دیگران توجُّه او رو جلب کنند. ⭕️ این که می‌شینی توی ماشین زودی هم رادیو رو روشن می‌کنی، یعنی چی؟ یعنی یالّا یکی توجُّه من رو به یه چیزی جلب بکنه ببره ببینم؟! ❌❌❌ این یه نوع زندگی برده وار هست....