از کاندیدای خود تعریف کنید اما دیگران را تخریب نکنید
از بداخلاقیهای انتخاباتی باید بشدت پرهیز کنند؛ بدگویی کردن، اهانت کردن، تهمت زدن، برای عزیز کردن خود و یا نامزد مورد نظر خود، دیگران را و رقبا را در چشم مردم خوار کردن، اینها راهها و روشهای صحیح و اسلامی نیست. رقابت باید باشد؛ رقابت مثبت و پرشور، اما با رعایت موازین اخلاقی.
۱۳۸۶/۱۰/۱۵
♦️مراسم اربعین شهید سلیمانی بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار میشود. کلیه ادارات، سازمانها و مراکز آموزشی استان کرمان در روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه باز هستند و بنایی بر تعطیلی مدارس و ادارات در این روز را نیست.
🔹مسئولیت برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان بر عهده سپاه ثارالله است.
⭕️تنها مسیر آرامش کرمان👇
@Tanhamasirikerman
سلام و عرض ادب خدمت همه تنها مسیری های همیشه همراه☺️
و تبریک به مناسبت سالروز ولادت
«بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها»
و روز زن به همه اعضای کانال
بخصوص مادران و بانوان گرامی🙏
❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺
بریم سراغ بحث جذاب #کنترل_ذهن_برای_تقرب
🔹👇🔸
🚩تنهامسیرآرامشاستانکرمان
#کنترل_ذهن برای #تقرب ۱۵ 🔷عرض کردیم که خوبه انسان به طور مداوم تمریناتی رو برای کنترل ذهنش انجام بد
#کنترل_ذهن برای #تقرب 16
💢 طبیعتا اگه غذای زیادی در اختیار انسان باشه بعد آدم بخواد زیاد غذا بخوره خب به ضررش هست و بیمار میشه. درسته؟
💢 اگه وسیله حمل و نقل زیاد باشه و آدم دیگه پیاده روی و ورزش نکنه و همش با ماشین جابجا بشه اینم درست نیست.
👈 هر چیزی اگه زیاد بود که آدم نباید زیاد ازش استفاده کنه!
⭕️ به همین ترتیب اگه توی جامعه "وسایل جلب توجه" زیاد باشه و آدم بخواد از همه چیزایی که توجهش رو جلب میکنه استفاده کنه درست نیست.
⭕️ الان مثلا تلویزیون یه عامل جلب کننده توجه هست.
💢 و از تلویزیون جلب توجه کنندهتر، عوامل دیگه ای هستند که درسیستم «اَندروید» خودشون رو نشون میدن.
"شبکه های اجتماعی" مثل تلگرام و اینستاگرام و توییتر و ... دارن شبانه روز توجه ما رو به خودشون جلب میکنن.
⭕️ نامردها یه مسابقه ی وحشتناک و زشتی رو که اصلا مناسب شخصیت انسان نیست با همدیگه گذاشتن برای جلب توجه مردم.
🔶 بله پرخوری در جامعه ما چیز بدی هست. کسی که مدام چیز بخوره همه سرزنشش میکنن و میگن چقدر شکم باره هست!
😒
خود آدم وقتی زیاد بخوره اعصابش خورد میشه!
💢 ولی پُر توجُّه کردن به چیزایی که توجُّه انسان رو به خودشون جلب میکنن هنوز توی جامعهی ما بد نشده!
❌ در حالی که بَدیِ این که انسان رو مدام توجُّهش رو جلب کنند به این چیز و اون چیز، خیلی بیشتر از بَدیِ پُرخوریه!
💢 ما در جامعهمون، الآن شرایطی پدید اومده که عوامل مختلفی برای سرگرمی ما، یعنی جلب توجُّه (یک توهین بزرگ به انسان)، ایجاد شده.
😒
اصلاً زیاد نباید انسان در فضایی قرار بگیره، که دیگران توجُّه او رو جلب کنند.
⭕️ این که میشینی توی ماشین زودی هم رادیو رو روشن میکنی، یعنی چی؟
یعنی یالّا یکی توجُّه من رو به یه چیزی جلب بکنه ببره ببینم؟!
❌❌❌
این یه نوع زندگی برده وار هست....