eitaa logo
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
2.2هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
56 فایل
جهت ارائه انتقاد، پیشنهاد و ارتباط با ادمین کانال👇 @YASNA8686 در این کانال مباحث کاربردی و تربیتی تشکیلات تنهامسیر آرامش ارائه خواهدشد 🌹☘🌹☘🌹 http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️مراسم اربعین شهید سلیمانی بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود. کلیه ادارات، سازمان‌ها و مراکز آموزشی استان کرمان در روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه باز هستند و بنایی بر تعطیلی مدارس و ادارات در این روز را نیست. 🔹مسئولیت برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان بر عهده سپاه ثارالله است. ⭕️تنها مسیر آرامش کرمان👇 @Tanhamasirikerman
سلام و عرض ادب خدمت همه تنها مسیری های همیشه همراه☺️ و تبریک به مناسبت سالروز ولادت «بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیها» و روز زن به همه اعضای کانال بخصوص مادران و بانوان گرامی🙏 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺 بریم سراغ بحث جذاب 🔹👇🔸
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
#کنترل_ذهن برای #تقرب ۱۵ 🔷عرض کردیم که خوبه انسان به طور مداوم تمریناتی رو برای کنترل ذهنش انجام بد
برای 16 💢 طبیعتا اگه غذای زیادی در اختیار انسان باشه بعد آدم بخواد زیاد غذا بخوره خب به ضررش هست و بیمار میشه. درسته؟ 💢 اگه وسیله حمل و نقل زیاد باشه و آدم دیگه پیاده روی و ورزش نکنه و همش با ماشین جابجا بشه اینم درست نیست. 👈 هر چیزی اگه زیاد بود که آدم نباید زیاد ازش استفاده کنه!
⭕️ به همین ترتیب اگه توی جامعه "وسایل جلب توجه" زیاد باشه و آدم بخواد از همه چیزایی که توجهش رو جلب میکنه استفاده کنه درست نیست. ⭕️ الان مثلا تلویزیون یه عامل جلب کننده توجه هست. 💢 و از تلویزیون جلب توجه کننده‌تر، عوامل دیگه ای هستند که درسیستم «اَندروید» خودشون رو نشون میدن. "شبکه های اجتماعی" مثل تلگرام و اینستاگرام و توییتر و ... دارن شبانه روز توجه ما رو به خودشون جلب میکنن. ⭕️ نامردها یه مسابقه ی وحشتناک و زشتی رو که اصلا مناسب شخصیت انسان نیست با همدیگه گذاشتن برای جلب توجه مردم.
🔶 بله پرخوری در جامعه ما چیز بدی هست. کسی که مدام چیز بخوره همه سرزنشش میکنن و میگن چقدر شکم باره هست! 😒 خود آدم وقتی زیاد بخوره اعصابش خورد میشه! 💢 ولی پُر توجُّه کردن به چیزایی که توجُّه انسان رو به خودشون جلب می‌کنن هنوز توی جامعه‌ی ما بد نشده! ❌ در حالی که بَدیِ این که انسان رو مدام توجُّهش رو جلب کنند به این چیز و اون چیز، خیلی بیشتر از بَدیِ پُرخوریه!
💢 ما در جامعه‌مون، الآن شرایطی پدید اومده که عوامل مختلفی برای سرگرمی ما، یعنی جلب توجُّه (یک توهین بزرگ به انسان)، ایجاد شده. 😒 اصلاً زیاد نباید انسان در فضایی قرار بگیره، که دیگران توجُّه او رو جلب کنند. ⭕️ این که می‌شینی توی ماشین زودی هم رادیو رو روشن می‌کنی، یعنی چی؟ یعنی یالّا یکی توجُّه من رو به یه چیزی جلب بکنه ببره ببینم؟! ❌❌❌ این یه نوع زندگی برده وار هست....
⭕️ و حتی اینکه توی مسائل معنوی هم یه نفر باشه که هی توجه تو رو جلب کنه تا حال معنویت خوب باشه اینم بده 💢 حتی اگه کانال تنهامسیر آرامش هم باشه و شما تا وقتی حالت خوبه که این کانال رو میخونی! اینم درست نیست. ✔️ یه وقت، دوستان فکر نکنن ما می‌خوایم مغازه‌های دیگران رو تعطیل کنیم و دکِّه‌ی کوچولوی خودمون رو رونق بدیم، نه، این هم خوب نیست. معنویت انسان باید حاصل "سبک زندگی صحیحش" باشه. حاصل عبادات نیمه شبش باشه. ✅ بهترین لحظات عبادت، سحره، که نه نماز جماعته، نه موعظه‌کننده‌ای، نه روضه‌خونی دَمِ دستته، نه دعاخونی...
خودت هستی و خودت... حالا خودت ببین چیکاره‌ای؟ اون لحظات تعیین کُننده‌ست. 🔶 اگه یه مجلس معنوی خوبی هم رفتی بعد باید بری اونجا سر سجاده بِگی‌حالا من چی دریافت کردم؟ ☺️ حتّی از پای این کانال هم مستقیم بِری، خیلی عبادتت میاد،😊 ولی نه، بگیر بخواب، بعد حالا بلند شو، حالا چی توی ذهنت مونده؟ - والّا چیزی نمونده جز خمیازه!😁
🔹 خب الآن هر چی خودت داری،الآن خودت برای خودت روضه بخون، خودت برای خودت مُناجات بخون. خودت... خودت... توجُّه خودت رو به یه چیزی جلب کُن.☺️ بخواب اوّل، بَعد بیدار شو.👌 🔵 نه اینکه وقتی سیر خوابیدی بیدار بشی! اتفاقاً سَحَر بیدار شو. خب حالا به چی فکر می‌کُنی؟ هیچی به این که بخوام برگردم بخوابم!😐 خب، حالا اگه تونستی به یه چیزی فکر کنی دُرُسته...😊
روانشناس‌ها که رسماً دارن میگن 💢 اگه کسی زیاد تلویزیون نگاه کُنه خِرِفْتْ میشه!📺 🔵 ترجیحاً بعضی وقت‌ها اخبار رو هم که لازم داری، از رادیو گوش بِده. حتّی شما از بخوای داستان گوش بِدی، بهتر از اینه که از تلویزیون سریال نگاه بکنی. 🔹 یه مقدار فعالیَّت ذهنیت بیشتره، می‌دونی؟ ✅ بالآخره فقط می‌شنوی، بقیه‌ش رو تولید می‌کُنی توی ذهنت، ذهن اونقدر نمیشه.
💢 کسی هم که زیاد مراجعه می‌کُنه به اینترنت و شبکه های اجتماعی، بیماری‌هایی شبیه بیماری اسمش رو می‌گذارن. بعد علامت این اعتیاد رو هم ذکر می‌کُنن که چه صدماتی به انسان می‌زنه. 🔶 روانشناس‌ها کاری به رابطه‌ی تو با خدا ندارن. روان‌شناس‌ها زیاد دنبال این نیستند که تو استعدادِ بهره‌وری، بهره‌برداری از ذکر خدا رو چقدر پیدا می‌کنی. 💢 برای یک زندگی حداقلّی میگن خودت رو نابود کردی....