سلام بزرگواران🌹
🏴امروز مراسم چهلم سردار عزیزمون هست،تسلیت میگم و از خدا میخوام که به آبروی خون شهید همه ی ما رو عاقبت به خیر کنه وکمک کنه تا در این برهه حساس و این انتخابات بتونیم نیروهای انقلابی و کارآمد رو به مجلس بفرستیم.
و انشاءالله این آخرین مجلسی باشه که قبل از ظهور ماداریم براش برنامه ریزی میکنیم.🙏
✅خیلی از شما عزیزان دغدغه دارید که انتخاب درست و انقلابی داشته باشید و از ما در این باره میپرسید.
👈ببینید عزیزان ما هم مثل شما بزرگواران سخت پیگیر هستیم خیلی از شهرستانها مشخص شده کاندید مورد نظر اما اختلاف بین انقلابیون بعضی جاها کار رو کمی سخت کرده و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده برای همین ما هنوز لیستی ارئه نکردیم اما به یاری خدا و همکاری شما عزیزان و یه شرط حیات برنامه مون هست که لیست نهایی رو حداکثر تا رو چهارشنبه در کانال اعلام کنیم.
خواهشا شما هم ما رو یاری کنید در معرفی و شناخت اصلح و یادتون باشه:👇
🔺انقلابی و ولایت پذیر باشه
🔺مورد پذیرش مردم شهر باشه
🔺رای بالا داشته باشه
⭕️اگر کاندیدی در شهرتون نمره شون 20هم نبود اما رای بیشتر و پذیرش عمومی بالاتری نسبت به کاندیدای ولایی دیگر شهرتون داشت برای جلوگیری از پیروزی رقبای غیر ولایی،خواهشا متحدانه عمل کنید و از بعضی ملاکها و معیارهاتون بگذرید.
هرچند امیدواریم بهترینها رای بیارن.🌹
🔴«محمد مهدی خیزاب» فرزند شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب سرمزار پدر میرود و خطاب به او چنین مینویسد:
بسم رب الشهدا
سلام و عرض ادب به پدر بهشتی و قهرمان زندگیام.
پدر آمدهام کنار مزارت تا درد و دل کنم با شما.
از بغضی که در گلویم هست بگویم.
پدرجان، حاج قاسم رفت، رفت و آسمانی شد.
حاج قاسمی که برای همه فرزندان شهدا پدری میکرد.
شما دعا کن برای فرزندان حاج قاسم.
برای حضرت آقا و برای آقای شیرازی و دوستان حاج قاسم.
پدرجان من وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم راهی بیمارستان شدم و نتوانستم در تشییع حاج قاسم شرکت کنم.
ولی به حاج آقای شیرازی و عباس آقا و حاج حسین یکتا گفتم سلام مرا به حاج قاسم برسانید، به حاجی بفرمایید که سلام من و مادرم را به آقا امام حسین (ع) و پدرم برسانید.
من دوری حاج قاسم را تحمل میکنم و منتظر ظهور میمانم چون میدانم که شما کنار حاج قاسم خوشحالتر هستید.
من و همه فرزندان شهدا حاج قاسمهای دیگری هستیم و انتقام او را خواهیم گرفت.
⭕️تنها مسیر آرامش کرمان👇
@Tanhamasirikerman
547.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله ما هم موافقیم اقای تاج زاده. 😏
جراحی بزرگ یعنی حذف تمام عناصر لیبرال ،خائن، بی مصرف، غرب گرا، از مناصب حکومتی.👍
درست انتخاب کنیم✅
🚫 شایعه! 🚫
⭕️ اخیرا ضدانقلاب دوباره با جعل اسناد سعی میکنه هر چقدر که شده مردم رو بترسونه تا در انتخابات شرکت نکنند. دقیقا کاری که برای راهپیمایی 22 بهمن هم انجام دادند!!!
💢 این نامه کاملا جعلی هست و حتی کانال های ضدانقلاب هم با شرمندگی اعلام کردن که این نامه جعلی بوده و نباید پخش میکردن!
💢 شایعه سازان اگه حداقل اصول نامه نگاری اداری رو در این نامه رعایت میکردن به این وضعیت نمی افتادن!
recording-20200217-082657.mp3
زمان:
حجم:
1.6M
✅ توضیح دو قاعده انتخاب اصلح و دفع افسد به فاسد
💢 چرا برخی از افرادی که ما حمایت میکنیم دارای اشکالاتی هستند؟
حاج آقا حسینی
⛔️⛔️⛔️
عده ای می گویند رأی نمی دهیم،
چونکه کاندیدای فاضل امروز،
مسئول فاسق فرداست.😔
در پاسخ باید گفت:
✅اولا،رای دادن وظیفه شرعی و انسانی هرفرد است،
امام«ره»فرمودند:امروز ما مأمور به انجام وظیفه هستیم،نتیجه باخداست.
✅ثانیا،
فلسفه وجود دنیا در عرصه پیکار جبهه حق با جبهه باطل خلاصه میشود.
حد وسط نداریم،جایگاه خودرا مشخص کنیم.
دریک جمله :
👈اگر درست«خدایی»و منطقی رأی دهیم،در جبهه حقیم،
اگر برخلاف این و یا اصلا رأی ندهیم در جبهه باطلیم.بدون شک بی تفاوت ها جزء سپاه باطلند.👌