eitaa logo
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
2.2هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
56 فایل
جهت ارائه انتقاد، پیشنهاد و ارتباط با ادمین کانال👇 @YASNA8686 در این کانال مباحث کاربردی و تربیتی تشکیلات تنهامسیر آرامش ارائه خواهدشد 🌹☘🌹☘🌹 http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷 میدونی فرق انتخاب خوب با بد مثل چیه؟
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔵امروز کرمان چهلم سردار عزیز😔 ارسالی اعضا👆
🔴«محمد مهدی خیزاب» فرزند شهید مدافع حرم، مسلم خیزاب سرمزار پدر می‌رود و خطاب به او چنین می‌نویسد: بسم رب الشهدا سلام و عرض ادب به پدر بهشتی و قهرمان زندگی‌ام. پدر آمده‌ام کنار مزارت تا درد و دل کنم با شما. از بغضی که در گلویم هست بگویم. پدرجان، حاج قاسم رفت، رفت و آسمانی شد. حاج قاسمی که برای همه فرزندان شهدا پدری می‌کرد. شما دعا کن برای فرزندان حاج قاسم. برای حضرت آقا و برای آقای شیرازی و دوستان حاج قاسم. پدرجان من وقتی خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم راهی بیمارستان شدم و نتوانستم در تشییع حاج قاسم شرکت کنم. ولی به حاج آقای شیرازی و عباس آقا و حاج حسین یکتا گفتم سلام مرا به حاج قاسم برسانید، به حاجی بفرمایید که سلام من و مادرم را به آقا امام حسین (ع) و پدرم برسانید. من دوری حاج قاسم را تحمل می‌کنم و منتظر ظهور می‌مانم چون می‌دانم که شما کنار حاج قاسم خوشحال‌تر هستید. من و همه‌ فرزندان شهدا حاج قاسم‌های دیگری هستیم و انتقام او را خواهیم گرفت. ⭕️تنها مسیر آرامش کرمان👇 @Tanhamasirikerman
547.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله ما هم موافقیم اقای تاج زاده. 😏 جراحی بزرگ یعنی حذف تمام عناصر لیبرال ،خائن، بی مصرف، غرب گرا، از مناصب حکومتی.👍 درست انتخاب کنیم✅
🚫 شایعه! 🚫 ⭕️ اخیرا ضدانقلاب دوباره با جعل اسناد سعی میکنه هر چقدر که شده مردم رو بترسونه تا در انتخابات شرکت نکنند. دقیقا کاری که برای راهپیمایی 22 بهمن هم انجام دادند!!! 💢 این نامه کاملا جعلی هست و حتی کانال های ضدانقلاب هم با شرمندگی اعلام کردن که این نامه جعلی بوده و نباید پخش میکردن! 💢 شایعه سازان اگه حداقل اصول نامه نگاری اداری رو در این نامه رعایت میکردن به این وضعیت نمی افتادن!
recording-20200217-082657.mp3
زمان: حجم: 1.6M
✅ توضیح دو قاعده انتخاب اصلح و دفع افسد به فاسد 💢 چرا برخی از افرادی که ما حمایت میکنیم دارای اشکالاتی هستند؟ حاج آقا حسینی
باید سینه به سینه، مردم را به حضور حداکثری ترغیب کرد.
⛔️⛔️⛔️ عده ای می گویند رأی نمی دهیم، چونکه کاندیدای فاضل امروز، مسئول فاسق فرداست.😔 در پاسخ باید گفت: ✅اولا،رای دادن وظیفه شرعی و انسانی هرفرد است، امام«ره»فرمودند:امروز ما مأمور به انجام وظیفه هستیم،نتیجه باخداست. ✅ثانیا، فلسفه وجود دنیا در عرصه پیکار جبهه حق با جبهه باطل خلاصه میشود. حد وسط نداریم،جایگاه خودرا مشخص کنیم. دریک جمله : 👈اگر درست«خدایی»و منطقی رأی دهیم،در جبهه حقیم، اگر برخلاف این و یا اصلا رأی ندهیم در جبهه باطلیم.بدون شک بی تفاوت ها جزء سپاه باطلند.👌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا